@ Mieke, raar is dat he zo'n daling ineens. Had wel het idee dat ik mijn ei gehad heb. Ben wel verkouden maar zou dan juist denken dat mijn temp hoger is. Alle ongi meiden, jammer maar hopelijk volgende ronde beter!
Bengeltje, sterkte vanmiddag en hoop dat je gyn misschien meer uitsluitsel kan geven. Zico, mooi hoor je tests, ik ga zaterdag starten met testen, bij mij willen ze nooit positief worden, maar ga het nogmaals proberen. Hester zeit er mooi uit, ben het met LadyZorra eens! Mijn kaartje.... niet veel aan nog!
Goedemorgen, Hierbij mijn kaartje maar weer eens, voor het eerst deze ronde... heb m'n ei nog steeds niet gehad en zit nu echt even in een dipje... zal die er nu aankomen nu m'n temp vandaag laag was?
Ja, aan de ene kant denk ik ook dat het er goed uitziet, maar dat bruin verlies van gisteren maakt dat ik met toch wel zorgen maak. Mijn luteale fase is vrij kort, dus ben bang dat het geen innesteling maar voorbode van ongi is geweest... @ bengeltje86: nu snap ik het. Nou ik hoop dat je bij de gyn goed nieuws krijgt.
Ik heb net zulke korte cyclussen als jij, en toen ik bij de gyn was zei hij: oh kort, toen vroeg ik: is dat erg? Hij zei toen: Nee hoor, heb je lekker veel kansen!
Ja maar mijn gyn zei weer dat je LF minimaal 12 dagen moet zijn. Maar sommigen worden ook zwanger bij een LF van 9 of 10 dagen. Dus tja, zeggen volgens mij toch allemaal wat anders heb ik het idee.
Hoi meiden, Ik ben vandaag gelukkig ook ongi geworden. Temp lekker laag van 36,8 naar 36,6 dus ik ben een tevreden mens en ga weer vol goede moed op naar de volgende ronde. Hster en bengeltje wat zien jullie kaartjes er mooi uit. En de rest succes met alles. xxx Joyce
Het zou best kunnen Mieke dat vandaag je ei is is een mooi lage temp, alleen ja dan moet ie morgen ook wel weer flink stijgen, maar het zal wel niet lang meer duren zo aan je temp te zien. xxx Joyce
Nou wens3 en wies 31, haal wel 2 extra flesjes...1 fles met z'n drieen is natuurlijk helemaal niets.... En een pakje sigaretten extra kan ook geen kwaad....Beetje chocola dan ook maar doen voor de extra troost Veel succes meiden...
Mmm lekker, maar ik bedank voor een sigartje Maaruuh, ik had vannacht en vanochtend zulke overduidelijk ongikrampen, ik was er van overtuigd dat ik ongi was geworden, maar nog steeds geen bloed! Schiet nou op , dan kunnen we weer verder!
Dat is ook weer waar! maar daardoor liggen innesteling en NOD zo dicht bij elkaar. Wat dus voor veel verwarring kan zorgen. Trouwens: ons profiel lijkt wel erg op elkaar: korte cyclus, 31 jaar, goede bloedtest, goede sperma test, wachtend op HSG... Hoop voor jou dat het niet tot ronde 17 hoeft te komen! Zie trouwens dat jouw HSG al gepand is? Bij mijn ziekenhuis kan ik dat pas inplannen als ik ongi ben. Hoop heel erg dat het niet nodig hoeft te zijn.
Ja, we zitten in hetzelfde schuitje.... Sperma moet hier alleen nog getest worden, wilde ik laten doen als deze ronde niks zou worden.... Ik kon gelijk HSG plannen, moest alleen even berekenen wanneer het tussen 10-14e dag was! Hoop dat het snel allemaal duidelijk wordt voor ons!
Nu ik toch zie dat er hier veel meiden van mijn leeftijd aanwezig zijn even een vraagje... Mijn man en ik zijn sinds juli bezig om een kindje te krijgen. Is op zich niet zo lang. Nu wil mijn man graag testen laten doen om te kijken of alles bij hem en bij mij in orde is. Maar ik weet niet hoe de HA hier tegenover staat. Omdat we nog maar zo kort bezig zijn kan ik me voorstellen dat hij zegt probeer eerst nog maar een half jaar zelf. Hebben jullie hier ervaring mee? Stel dat we nu nog een half jaar zelf verder gaan en er is iets aan de hand, dan is dat half jaar toch zomaar weggegooid... Mijn man is trouwens 5 jaar jonger dan ik, maar tegenwoordig hoor je zoveel over "traag zaad"...
weet je als hij al positief door de test komt kan je nog zien og je nog effe wacht. M'n man heeft zich laten testen toen we 10 maanden bezig waren.
Ik zat in ronde 9 toen ik naar de HA ging... Gelukkig is mijn huisarts van: je moet nu je kans pakken, want voor je het weet ben je te oud! Ook bij de gyn. word ik 'gewoon' behandeld. Hij wil alles onderzoeken en heeft me niet weer naar huis gestuurd met de mededeling: probeer het nog maar even! Succes meid!
Bedankt voor de reacties, zelf vind ik dat we nog wel kunnen wachten. Het is en blijft bijzonder als je zwanger wordt, kan ook langer duren ook al is alles in orde. Maar mijn man wil het van hem zelf graag weten. (misschien een mannen ding?!) We zagen op het internet gister een thuis test voor het testen van sperma, kennen jullie dit? Vertrouw dit soort dingen nooit zo....
hoi meiden, Ook mijn kaartje hier! Hij is heel anders dan de voorgaande maanden, misschien goed nieuws maar mijn ei is nog niet geweest! Liefs shirley