Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij kan je man gewoon bij de huisarts zo'n aanvraag doen en kunnen ze dat ook via de ha regelen, dus hoeft het niet via een afspraak bij de gyn. Je zou het gewoon even kunnen informeren.

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

even een vraagje,
    Als ik 's morgens temp en mijn temp is hoog (misschien ei) krijg je dan je ei die dag dat je temp hoog is of de dag van te voren?
    Vroeg me dat namelijk af.

Bedankt voor de antwoorden

Liefs Dimmel

3. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    dimmel, volgens mij krijg je een tempverhoging NA je ei, dus zou je ei al geweest moeten zijn (als je temp hoog blijft).

4. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Dag dames,

Hier mijn kaartje, gelukkig mét kruis:

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Sorry Mieke ik bedoelde inderdaad visjes. xxx Joyce

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ga na me afspraak om 4 uur doeg luitjes

7. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hi allemaal,

gisteren naar ziekenhuis geweest voor intake.
    Ik denk dat ik beetje aansluiting kan zoeken bij Hster en Lady Zorra. Ik heb dus ook korte LF fase. Het lijkt nu op 7 dagen te liggen, dus dat is echt te kort. Ik heb dus 17 dagen voor ei en 7 dagen erna ofzo. heel raar toch?
    Gisteren al wel samenlevingstest gedaan en die was positief.
    In december bloeduitslagen en dan HSG.
    volgens mij krijg ik ei vandaag of morgen, want hij was gister al 23 mm, dan duurt het toch niet lang meer?

nou succes Bengeltje zo bij de gyn. ik hoop dat je positief nieuws hoort.
    de rest ook succes met klussen en wachten!

groetjes, charlie

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Dames, weer even een berichtje van mij. Mijn temperatuur schommelt erg voor mijn doen. Ik zou deze cyclus toch nog wel gaan ovuleren? Of zou het een cyclus zonder ovulatie worden vanwege de miskraam? Waarschijnlijk zal mijn eisprong wel vrij laat komen en niet op dag 14... Ik hoop in ieder geval dat mijn temperatuur snel wat gelijkmatiger wordt en niet meer zo schommelt. En kom maar op met dat vruchtbare slijm...

Ik lees af en toe mee, maar ik heb weinig puf om te posten. Ben erg moe sinds de miskraam. Ook ben ik wel een week erg kwaad, chagrijnig en verdrietig en hopeloos geweest. :cry:

Ik heb afgelopen dinsdag voor de zekerheid weer een zwangerschapstest gedaan en die was helemaal negatief, geen licht streepje of niks. Dus als ik opnieuw ga testen en het is positief, dan weet ik in ieder geval zeker dat het geen HCG van de miskraam is. En ik weet ook zeker dat het geen BBZ was.

We zijn ook druk met ons nieuwe huis. Het moment van verhuizen komt dichterbij en er moet veel geregeld worden. De laatste loodjes... maar dan heb je ook wat. :) Nu nog de kindjes die bij en in zo'n huis passen... :(

Ik wens jullie allemaal succes in deze ronde! ;)

9. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hi Aquilegia

Nou het is ook allemaal een rotte periode na de miskraam. en verhuizen met een dikker wordende buik is natuurlijk ook super leuk, een nieuw begin. ik kan me voorstellen dat het je zwaar valt.
    wel fijn op zich dat de test nu negatief is. bij mij duurde dat bijna 2 maanden, erg frustrerend en tegenstrijdig.
    waarschijnlijk laat je eisprong iets op zich wachten na de miskraam, maar het zal vast geen weken later worden. ik hoop dat je heel snel weer zwanger wordt en dan ook lekker kan genieten van je nieuwe huis!

groetjes,
    charlie

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bedankt voor je reactie, Charlie! Ik hoop dat je gelijk hebt... :)

11. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @Aquilegia: Super om weer wat van je te horen. Ik kan me voorstellen dat je na zo'n periode flink uitgeblust bent. Heel veel succes met verhuizen, hopelijk levert het je wat positieve afleiding op en raak je onverwacht spontaan zwanger. Ik zal veel goede wensen voor je doen.

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

Mijn kaartje voor vandaag.Ik dacht vanochtend al einde verhaal an de temp te zien en ben nu ook ongi,mooi zo.
    Verder stop ik met tempen,want ga op vakantie en heb een hoop andere dingen aan mijn hoofd.
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest,en de noodmediciatie is vanaf nu gestopt.Heb spuit gehad en morgen weer terug dan starten we weer met het originele medicijn.

allemaal succes meiden,en tot...........................................binnenkort!

groeten Simone

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    En rens? ei of geen ei?

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    hier ook eindelijk rood, dus weer het begin van een nieuwe kans.
    heerlijk.

aquilegia, heel begrijpelijk dat je je zo voelt, je voelt je letterlijk en figuurlijk 'leeg'. Hopelijk komt je ei gauw weer. Je cyclus kan nu idd iets langer duren. Bij mij viel het wel mee, ik had na de mk een cyclus van 5 weken terwijl dat voor mij gemiddeld is.

15. nog geen idee... moest bloedprikken en wie weet hebben ze morgen de uitslag en anders na het weekend... heb wel erg moeilijke (.)(.), ze doen behoorlijk pijn
    als et een ei wass vind ik hem wel laat hoor, dan zou die denk ik dag 20 zijn geweest....
    liefs rensie

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dames
    na ik ben nog niet ongesteld en wacht lekker af ik heb wel daar ook in potje gepist morgen uitslag van urine of ik zwanger ben en bloed test of ik zwanger ben maar goed het is dubbel morgen is de uitslag van urine er al maar nog niet van het bloed als de urine test negatief is en ik maandag nog niet ongi ben kan de test van bloed wel posi zijn najah ik heb zoiets van ben niet zwanger klaar.

mocht ik ongesteld worden moet ik na de apotheek een prik halen en die in de koelkast bewaren voor later die weer en moet ik binnen 10 a 12 dagen ma de eerste dan van de menstruatie terug voor me ei controle hoe groot het is echo dus en dan als het bijna groot genoeg is krijg ik de prik en dan dag later moet ik komen voor de iui mocht me ei dus bijna goed zijn ze laen hem dan mede door die prik springen ofzoiets.
    kortom het is nog afwachten of ik ongesteld word en afwachten op de bloedtest want die zegt meer dan de urine test mja zal je zien dat me temperatuur morgen daalt en ik ongesteld word hahahaha

17. goedemorgen!
    nog geen ei ontdekt hier, althans geen kruis....
    [​IMG][/url][/img]

allemaal een fijne dag!

18. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Goedemorgen,

Zouden jullie misschien eens naar mijn kaartje willen kijken..denken jullie dat ik mijn ei ook op dag 25 heb gehad...net als het rode kruis?
    Zit inmiddels op dag 41 en nog steeds niet ongesteld en een negatieve test..

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden,

we klussen, we klussen, we klussen (doen niks anders). we lijken wel konijntjes hahaha! Maar me ei wil maar niet dacht dat ik nu ook wel een kortere cyclus zou hebben maar ja is nog even afwachten. Verder had ik gisteren rare steekjes alsof ik ongi ging worden maar dat gaat toch nog niet!

Hier mijn kaartje

Liefs Dimmel

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je eisprong zou ook dag 39 geweest kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker.

Deel Deze Pagina