Goedemorgen dames, ik kom me hier ook melden. We zitten pas in ronde 2, maar het leek me wel fijn om mijn cyclus op deze manier wat beter te leren kennen. Mijn kaartje tot nu toe:
Aquilegia, fijn dat je je weer meldt, dat betekent dat je, ondanks jullie moeilijke periode, er toch weer voor gaat. Kan me goed voorstellen dat je zo boos, verdrietig geweest bent en je ook leeg gevoelt hebt. Hier mijn kaartje voor vandaag, op naar dat ei! Ik heb mijn ventje kunnen strikken om het dit keer om de dag te gaan doen vanaf zondag. Morgen ga ik mijn eerste ovu test doen, ook al heb ik er geen goede ervaring mee, zie nooit een positieve test, toch wil ik het nog een keer doen en heb dit keer andere tests besteld, dus ik ben benieuwd.
UPDATE! Heb net ff mijn kaartje aangepast. Had net in 1x flink wat "eiwit" Ben blij dat ik altijd alles bij opmerkingen noteer. Dat ik ziekjes bent verklaard mijn hogere temperaturen.
ik snap er niks van dat kaartje van me. ff gaf eerst op dag 13 een dikke kruis, maar even daarna was deze weer weg en nu nog steeds niks. zelf heb ik t idee dat ik op dag 20, maar er wordt niks gekruisd. en nu een daling weer.
@ mama janneke, ik snap ook niet echt veel van die kaartjes. Maar kan zijn dat je ei nog moet komen. Je temp daalt ook weer flink.
Nou ik denk dat m'n ei zo aan het springen was rond middernacht, heb nog een test van ovu gedaan vandaag is nog steeds positief maar veel lichter al dan gisteren, zal rond middernacht geleden hebben. Ook hebben we toen geklust en was vrij pijnlijk alle gevoelig . Hier kaartje
[img=http://img110.imageshack.us/img110/7371/tempvb2.th.png] wat denken jullie? zou ik vandaag mij ei al kunnen hebben? is wel vroeg dan... liefs rebbel
Hoi meiden, heb nu al mijn uitslag van bloedtest, mijn niveau zat op 10, dus zij zei waarschijnlijk geen eisprong dus nu weer provera gekregen en dan naar de 150 mg clomid.... rensie zico, ziet er goed uit meid, ik hoop het voor je!
Hi dames, Ik heb een vraagje, vond het onnodig om een nieuw topic te openen. Jullie zijn hier allemaal bezig met temp. 6 dagen geleden heb ik mijn ei-sprong gehad, mijn temp. was 37.1, alleen de temp. is nog helemaal niet gezakt. Normaal heb ik 36.6 a 36.7. Heeft iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben? Succes iedereeeen!
Oh rens...wat kl"#te! Weet hoe je je voelt.... Moet je 10 dagen Provera slikken? Ik ben vanochtend aan de 150 mg clomid begonnen. Voel er eigenlijk niet veel van. Ben alleen erg moe, maar had een vrije dag en heb werkelijk niets gedaan. Zal wel de stress zijn geweest van de afgelopen week! Knuffel hoor! En fijn weekend
Wat is je gemiddelde basale temp van je vorige cyclus en wat was je temp toen bij je ei? Hij is nog niet echt veel gezakt? Zie er nog niet echt iets in? nog even afwachten.
Madeliefje, ik snap je vraag niet zo in combinatie met je banner? Maar om hem wel even te beantwoorden, na je ei blijft je temp hoger dan je normale temp tot aan je mensturatie dan zakt ie weer. Dus het is normaal hoor. Oh, er staat oude banner onder! sorry blond
Hoi hoi, kan iemand mij even een PB 'tje sturen hoe fertilityfriend werkt? Ik bedoel dan hoe je een temp. kaartje kan maken. Ik heb me al wel aangemeld maar ik krijg het niet voor elkaar om een kaartje aan te maken. Alvast bedankt. Liefs Silver
Visjes, ik zou maar wel even gaan klussen hoor vandaag en morgen of overmorgen, je weet maar nooit, als ie gaat stijgen ben je te laat
Hey meiden, Even een update van mijn kaartje! Hij is echt heel anders dan mijn andere kaartjes ( zie album). Ik snap er niet veel van hij schommelt! Maar hopen dat mijn ei snel komt! Liefs shirley