Shirley, ik hoop ook voor je dat je ei snel komt... ik krijg (met geluk) m'n ei pas terwijl bij een ander het cyclus alweer voorbij is... beetje frustrerend!
lady's, willen jullie eens kijken, volgens fertility heb ik mijn ei al gehad. ik verwachtte hem echter aankomend weekend pas.... wat denken jullie? alvast bedankt voor het looken http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=33699
Goedemorgen! Gister niet kunnen tempen, maar vanochtend nog steeds 37.1.... Word nou wel een beetje zenuwachtig....
@ladyzorra, wanneer is je nod en ga je testen? Spannend! @rensie, moet je opletten, krijg je dadelijk een kruis op de dag dat je met Provera begonnen bent. Mijn temp schiet daar altijd van omhoog!
bij mijn vorige cyclus was mijn temp ook 36.7 bij mijn ei... maar goed nog maar even afwachten idd! bedankt voor je antwoord! liefs rebbel
Ik wacht nog even af, mijn langste cyclus is 28 dagen, zit vandaag op dag 26. Ik denk dat ik maandagochtend ga testen als het dan nog nodig is....
Hoi dames! Ik ben sinds de vorige cyclus aan het tempen geslagen... In mijn album staan de kaartjes. Ligt het nou aan mij of is deze maand weer totaal anders als vorige maand? Gisteren was m'n temp ineens gestegen met 0.2. Zouden jullie blij worden van mijn kaartje?
@ Marije, ik zou stiekem wel blij worden van je kaartje. Maar dat wil natuurlijk niks zeggen. Want ben geen expert.
Mupkuh, bedankt voor je antwoord! Ik werd stiekem ook al een beetje blij van m'n kaartje. Maar ja, ik moet natuurlijk gewoon weer afwachten tot ik kan testen, dat is het enige dat zekerheid kan geven natuurlijk. Ik was/ben gewoon erg benieuwd naar de meningen van anderen....
@ Marije, ik ben daar ook altijd erg nieuwsgierig na. Terwijl je eigenlijk nog niks over zo'n kaartje kan zeggen. Maar hij is idd hoger dan de vorige maand. Blijft spannend, ga voor je duimen meid.
@Mupkuh: inderdaad, je kunt er gewoon niks over zeggen. Maar ik zie in elk geval een mooie stijgende lijn in vergelijking met de dalende lijn van vorige maand.... Kon de tijd maar wat sneller gaan, soms! Bedankt voor het duimen!
Hoi Hoi, hier is mijn kaartje, nog niet echt veel op te zien... We klussen deze maand in ieder geval om de dag Gelukkig wil mijn vriend ook heel graag een brusje voor ons zoontje dat maakt het klussen wel een stuk makkelijker...
LadyZorra en Marije; spannend! Ik duim voor jullie! Bij deze ook mijn kaartje weer. Als m'n temp morgen verder stijgt heb ik dan gisteren of vandaag of morgen m'n ei? Heb m'n man al aangekondigd dat het vanavond/vannacht weer klussen wordt!