@Mupkuh: Een blauw kruis krijg je als je zelf een ovulatiedag invult, bijv. na een bezoek aan de gyn die aangeeft wanneer je geovuleerd hebt. Dat moet je dus alleen doen als je meer informatie hebt dan FF kan hebben. @Dani: Een verticale rode lijn krijg je als je de detector op OPK zet. Deze OPK-detector is eigenlijk voor als je niet tempt, maar wel ovulatietests gebruikt. Hij gebruikt alleen de info van je ovulatietest. Ik zou hem daarom terugzetten op "Advanced" of anders op "Research" als je vip bent. Je rode kruis komt pas als je 3 dagen lang een hogere temp hebt. Nog even geduld dus. Hier is de klustijd weer aangebroken; ik verwacht mijn eisprong donderdag gezien slijmwaarnemingen.
@ Aquilegia, wel raar dat ik dat dan gewoon krijg als ik alleen ovaluatietesten uitschakel. Heb verder niks veranderd. Maar neem het blauwe kruis ook niet echt serieus.
Mijn kaartje voor vandaag, heb even mijn ovulatie test afgewacht en daarna ingevuld. Vind mijn test nog niet overtuigend genoeg (in album), de test streep is nog niet even dik als de controle streep, of vinden jullie van wel. Dan zou ik morgen mijn ei kunnen krijgen of vandaag al misschien? Oja en vul ik nu bij OPK Low - High of Heavy in? heb nu low ingevuld!
@ Aquilegia fijn om te merken dat je eisprong dan waarschijnlijk toch niet al te lang op zich laat wachten. heb je nu dus wel iets langere cyclus dan normaal, maar niet extreem veel langer gelukkig! @Mieke volgens mij is ie nog niet helemaal op zn top, dus zou morgen nog eens testen of aan het eind van de middag. na de piek duurt het meestal nog 24-48 uur voordat je de eisprong hebt, dus ik zou hem niet vandaag verwachten. wel succes met klussen natuurlijk want dat kan zeker geen kwaad! groetjes, charlie
thanks Charlie. Vanavond en dan woensdag nog een keertje en ik blijf gewoon testen, testen en testen tot ie er niet meer is
hey meiden, ik wilde even laten weten dat ik rond donderdag of vrijdag pas weer mijn kaartje plaats want ze zijn nu bij ons verwarming aan het plaatsen dus ben nu bij mijn moeder thuis. Hopenlijk meerdere zwangeren als ik terug kom Liefs Dimmel
Bij OPK (ovualatietest) vul je alleen + of - in (plus of min). De "mon" is de fertilitymonitor, een soort omgekeerde persona, maar die wordt niet verkocht in Nederland. Bij de monitor hoef je dus niets in te vullen als je alleen ovulatietests gebruikt.
@ Aquilegia, ik had die uitgeschakeld omdat ik die helemaal niet gebruik. Zo te horen heb je er veel verstand van. Ook van de kaartjes zelf? Wil anders vragen of je eens naar mijn kaartje kan kijken.
@Mupkuh: Ik heb naar je kaartje van zondag gekeken. Ik weet het eerlijk gezegd niet zeker. De ovulatie zou dag 12 geweest kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat je nog niet geovuleerd hebt. Als je geen ovulatietests gebruikt, hoef je niets te doen. Je hoeft niets uit te schakelen. Je vult gewoon niets in bij OPK, dan komt het vanzelf goed. Gek dat hij dan wel reageert met een blauw kruis als je die OPK uitschakelt. Raar.
Thanks Aquilegia. Fijn dat je weer terug bent hoor meid. Je bent altijd zo ontzettend behulpzaam in dit soort dingen. KNUF
@ Aquilegia, super bedankt voor het kijken iig. Het blauwe kruis geeft aan dag 15. Maar ik wacht gewoon rustig af, dan zullen we vanzelf zien hoe en wat.
@LadyZorra; heb je vandaag getest? Ben erg benieuwd! Hierbij mijn kaartje; zou ik dan eindelijk m'n ei hebben? Je ei is dan toch op het lage punt = gister? Gisteravond geklust, dus zou goed moeten zijn...
Ik heb vanmorgen trouwens 3 keer getempt. De eerste 2 keren piepte die niet, maar gaf toen wel een keer 36,7 aan en de keer daarna 36,6 en de 3e keer piepte die wel en toen gaf die 36,5 aan... heb de laatste maar aangehouden, dat is goed?
@Visjes: je ei zou inderdaad geweest kunnen zijn op dag 28, maar dan moet je temp wel nog tenminste 2 dagen zo hoog of hoger blijven. Goed geklust dan dus! Vervelend, hè als je themometer hapert en je verschillende uitkomsten krijgt... Ik hou dan ook maar de temp aan waarbij ik echt de piepjes hebt gehoord. Maar goed, het blijft lastig...
hey! aha, bij mij doet FF ook raar, krijg de gewone kalender niet meer te zien, maar kon nu wel mn temp kaartje invullen! ik denk dat ik wel kan zeggen dat gister mijn eisprong is geweest toch? liefs rebbel
Goedemorgen, Bij mij doe FF het gewoon... Dus hier mijn kaartje. Net als Rebbel mijn eitje gehad gisteren. Moet ook zeggen dat ik hem voor het eerst voelde en dat was niet echt prettig Mijn vriend had eigenlijk niet zoveel zin, maar toch maar even mijn charmes in de strijd gegooid
He rebbel eitje is er geweest aan je temp te zien MissyN wat we allemaal wel niet moeten doen om een kleintje he Hier kaartje van vandaag, weer wat gestegen.