@ Aquilegia, irri is dat he als er teveel druk is. ik heb inderdaad een te korte luteale fase, daarom ben ik bij ziekenhuis weer geweest en moet ik nog 2 keer bloedprikken. bij ons is het met klussen helemaal ingewikkeld, want mijn man moest voor de onderzoeken ook 2 x sperma inleveren met ongeveer 2 weken ertussen, maar dan moet hij wel 3 dagen onthouden van sex. ja dan wordt het dus echt ingewikkeld, want ja als ik vruchtbaar ben, dan moet het natuurlijk niet in het potje, maar in het doosje... groejtes, charlie
geweldig! hahaha zal het tegen hubbie ook nog even melden dat hij een donatie in het doosje moet doen
Spannend hier moest vandaag ongi worden maar nog geen enkel teken ( wordt nu wel een beetje zenuwachtig. Zou het dan toch of niet. Elke keer als ik naar de wc ga is het een beetje spannend net een klein meisje dat voor de sinterklaas naar de schoen loopt. Hahahahaha
Hi meiden, Veel meiden op de wachtbank zeg! Spannend en hopelijk allemaal goed nieuws binnenkort! @Aquilegia, suc6 met klussen, hoop echt dat het lukt want ik gun het jullie echt! hierbij mijn kaartje: joehoe m'n ei is geweest en het lijkt er op dat we goed hebben geklust. Volgens mij is dit de eerste keer dat we echt op de juiste dag hebben geklust (sinds ik temp) dus ik heb goede hoop en daar wordt ik een beetje zenuwachtig van, nu al terwijl mijn LF nog 15 dagen duurt... Suc6 allemaal! xxx
hallo dames nou ik heb de laatste 3 dagen dezelfde temp van 36.4. heb net ietwat bloed gespot op t wc papiertje dus ik wacht nog ff af maar ben er weer bang voor. pppfff ik merk aan mezelf dat ik steeds ongeduldiger word. ik moest de afgelopen 2 maanden tempen van de huisarts en dan terug komen dus ben benieuwd wat hij zegt. voor alle andere dames erg veel successsss!
Spannend Manny hopelijk ben je zwanger. Ik ben echt helemaal gebroken vandaag. Komt misschien wel gewoon omdat mijn mannetje voor zijn werk weg is. Maar stiekem blijf ik hopen dat het iets anders is
ik vondt het al zo raar staan .. we lopen gelijk (al staat mijn banner op nog 7 dagen maar zijn der eigenlijk 8) grappig .. ben er deze keer wel een stuk minder mee bezig (verwaarloos mensen hier een beetje ik hoop dat deze maand jou (en vele andere) geluk zal brengen Liefs
yihaa ben de eerste vanmorgend M'n vroeg kaartje heb de vroege dienst vandaag ben nog doodop op dit moment
poe he zico, wat ben je vroeg meid! brrr ik vind 6.30 al vreselijk vroeg opstaan in de winter.... weer dezelfde temp vandaag [/url][/img] liefs rensie
Goedemorgen meiden, Durf mijn kaartje er gewoon niet op te zetten mijn temp is weer 0.2 omlaag gegaan. Maar nog wel 37 graden.
Goodmorning iedereen, @ Mupkuh, spannend, ga voor je blazen dat ie weer omhoog gaat! @Rebbel, als je morgen een temp invult van 36.7 of 36.8 krijg je dan ook geen kruis? @Rensie, ziet er goed uit meid @Zico, aaaaaaaah wat vroeg @ Jesjuh, ook voor jou spannend! @Aquilegia, veel succes met klussen en hoop dat het raak is, gun het jullie echt van harte! @Visjes, suc6 met wachten en dat duurt lang hé.. @Manny, ook jij in spanning nog een succes gewenst Nou ik heb mijn kruis hihi Wilde gisteren nog klussen maar toen ik mijn hoofd op het kussen legde was ik vertrokken. Was erg druk geweest op het werk. Nu maar hopen dat mijn vriend "raak" geschoten heeft de dagen ervoor hihi. Liefs
Hier mijn kaartje, ik heb nu voor de 3e achtereenvolgende dag dezelfde temp. Bij mijn vorige cyclus had ik dat ook en had ik op die 3e dag (dag 13) mijn eisprong. Heb dus een vaag vermoeden dat mijn eisprong vandaag zal zijn. Ik hoop dat hij dan aan het einde van de middag gaat want dan kan ik vanavond nog even klussen
mikjn kaartje voor vandaag nog 7 dagen tot nod heb last van veel plassen en vanmorgen opgestaan met raar gevoel in mijn buik en krampen/steken