Vanwege de miskraam wordt dit een voor mijn doen erg late ovulatie. Ik heb al 4 dagen watery afscheiding, maar het zet niet door naar eggwhite zoals anders. De ovulatietest is ook hartstikke negatief. Het komt wel goed uit, kunnen we vrijdag, zaterdag en zondag nog klussen. Ik hoop zondag te ovuleren. Vandaag was op mijn werk de computer gecrasht. Dus kon ik de hele dag niet op internet. :x Ja, wat wil je met zo'n oud beestje uit 1999? Die gaat ooit eens kapot....
ja idd mupkuh, mijn kaartje van deze maand is zo anders dan mijn andere kaartjes! Misschien wel goed nieuws toch? We zullen zien over een aantal dagen! Liefs shirley
@ Shirley, kan idd wel een goed teken zijn. Lijn stijgt mooi, maar wil helaas niks zeggen. Ga voor je duimen iig. @ Visje, erg is dat he. Tijd kan die laatste 2 weken niet snel genoeg gaan.
hey iedereen bedankt voor de reacties ik snap het hoor hahaha jah sorry was er niet in thuis tnx ik ga hem bij houden tnx doei
hoi meiden, weer mijn kaartje vandaag, er is weinig te melden, want toch een provera rondje.... maar alles is mogelijk weet ik van de vorige keer [/url][/img] liefs rensie
Goedemorgen dames, M'n temp gaat nu toch weer omhoog: Volgens FF kan ik zondag testen, maar ik denk dat ik nog langer wacht. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat ik zwanger ben. Wel erg moe en verkouden, ik denk dat ik tegen een griepje aan zit.
Dank je wel mamawannebe. Ben alleen bang dat dat kruis deze maand niet meer gaat komen. Heb mijn ei wel al gehad denk ik. Maar ben zoveel ziek geweest afgelopen maand. Dat mijn temperatuur langzaam omlaag gaat ben ik minder blij mee.
goeiemorgen meiden, Vanmorgen om 7u was mijn temp 36.3 en toen ik om half 9 wakker werd was ie 36.7 welke moet ik invullen gewoon die van 7u? hier mijn kaartje Weet het echt niet meer! mijn temp blijft gewoon fucking laag vind dit niet leuk meer! Liefs Dimmel
@dimmel: naar mijn weten moet je de 1e temp aanhouden! weet niet hoe laat je normaal altijd tempt? hier mijn kaartje... ik hoop dat morgen mijn temp nog iets stijgt, dan krijg ik mijn kruis!
@ Dimmel, volgens mij moet je idd je 1e temp aanhouden. @ Rebbel, hopelijk krijg je morgen je kruis! HIer mijn kaartje
Hoi dames, Tijdje niet meer geweest hier. Heb geprobeerd om wat afstand te nemen. En dat is aardig gelukt! Wil toch even mijn tempkaartje met jullie delen.