hoi meiden, hier mijn kaartje van vandaag... toch denk ik dat als er een ei is geweest (zal wel niet) dat het dag 19 is geweest en niet dag 22... fijn weekend poohbear, ik duim voor je! broed ze! [/url][/img] liefs rensie
@rensie! Thanks, heb wel pijnscheuten, dus wie weet! Maar laat je niet gek maken door die provera temp he? Als ik provera slik heb ik ook een voorbeeldig zwangerschapskaartje, maar helaas!
weet ik meissie! maar ik heb ook ergen een klein stemmetje met het gebeuren van de vorige keer in mijn hoofd... stom he!
@ Rebbel, meid ik heb naar je geluisterd hij is weer omhoog Voor de andere meiden succes! Liefs MissyN
vanavond en morgen nog slikken en dan maar weer afwachten en waarschijnlijk weer op de clomidboot stappen... ga dan volgende ronde wel een follikelmeting afspreken... wat voor leuke drukke dingen ga je dit weekend doen? knuffie
Vandaag kadotjes shoppen voor verjaardagen en kerst. Effe naar Rotterdam toe... Vanavond familie etentje. mn oom en tante gaan weer 4 maanden overwinteren in Prtugal, dus nog 1x met de familie bij een komen. Morgen is er zweedse kerstmarkt in de zweedse kerk in Rotterdam. En daar moeten we natuurlijk effe naar toe. Is voor mn vriend leuk, want dan is ie effe tussen zn landgenoten! Lekker zweeds eten en drinken...
BTW, ik zou hetzelf ook prettiger vinden met Fm dan zonder! Het is wel een "opgave", 3 xper week naar het ziekenhuis, maar dan weet je tenminste hoe de zaken er voor staan.... Fijn dat de Provera er bijna in zit, heb je er last van?
Hallo dames, Even een vraagje tussendoor. Mijn temp is vanmorgen fors hoger dan zou moeten. Voor mijn ei is het net even te vroeg. Gister heb ik een feestje gehad, en lekker wat wijntjes gedronken, zou dat een oorzaak kunnen zijn? Weet iemand of alcohol je temp omhoog doet gaan?
Oh meen je dat nou? Heb vanmorgen wel met een half oog gekeken of dat kon, maar ik kon het niet vinden. Waar staat het dan?
He, gevonden, bedankt mupkuh...voortaan even beter zelf kijken... Ben benieuwd naar de temp van morgen, al die weer hoog is, heb ik wel een heel erg vroege eisprong...spannend.... Zag net op nod lijst je berichtje, weet je al wanneer je gaat testen? Zou het maandagavond doen als ik jou was... IIg succes, hoop dat het raak is voor jullie X
@ Zoe, zit zelf ook aan maandag te denken. Dan kan ik het nieuws nog fijn met mijn mannetje delen. Maar helemaal zeker weet ik het nog niet.
ja idd! leuk! maarre... op het NOD forum sta je gelijk met mij op 27 november, maar je banner geeft aan dat je over 8 dagen kunt testen? liefs rebbel