Wat denken jullie? Ovulatie geweest of ovulatie vandaag? Mijn personastaafje was superpositief, linkerlijn was bijna verdwenen, rechterlijn (=LH) superblauw en fel... Maar mijn temp is al gestegen! Voor de zekerheid zouden we nog moeten klussen, maar helaas sociale verplichtingen vandaag.
hallo allemaal, wat een duf lijntje krijg ik, allemaal recht op een rij fijne dag rensie [/url][/img]
Goedemorgen, Hier mijn kaartje weer; Volgens mijn moeder ben ik zwanger hihi.. Gisteren tijdens de verjaardag van mijn vriend vroeg ze met een gekke bek of ik zwanger was.. Ze wist niet dat we gestopt waren. Toen maar gelijk aan iedereen verteld dat we bezig zijn. En toen zei mijn moeder; "ja ik wist het wel, je bent zwanger!" en aangezien mijn moeder het 9 van de 10x goed heeft schrok ik wel een beetje. Mijn tante schijnt het ook al aan mij gezien te hebben : : Zo kan je niks geheim houden hihi Nou hopen dat ze gelijk hebben Liefs
Zeg Rens! Effe nieuwsgierig, maar ik zag dat jullie bezig zijn sinds augustus 2006. Hoeveel eieren heb jij gehad in de tussentijd? Ik ben deze maand een jaar bezig en heb er maar 3 gehad (uit mezelf,laatste in februari).
mooie kaartjes dames! @missyN: wat grappig! nu idd maar hopen dat ze gelijk hebben! je temp is mooi hoog hoor! hier mijn kaartje! liefs rebbel liefs rebbel
heb er toch geen goed gevoel bij, denk dat het nikske is. heb totaal nikske van zwangersschapsymptomen
@Zico; ik heb deze week vaak gezegd: "de wonderen zijn de wereld nog niet uit" en ondanks dat m'n temp is gezakt, blijf ik het zeggen . Zonder hoop geen leven!
Wat een mooie kaartjes dames. Ik duim voor iedereen. Hier is mijn kaartje van vandaag. Een beetje een vaag kaartje.
zie een paar spannende kaartjes mijne zinkt als een baksteen en als het goed is heb ik nog 4 dagen te gaan..
van een aantal cycli wirst gyn niet zeker of er een ei is geweest (aan de hand van de kaartjes) ik denk zelf 4 ... in ieder geval eentje ik weet hetdus niet precies.... er zijn ook een aantal rondes afgebroken enzo... te weinig in ieder geval! hoe was het in r'dam?
haha, we gaan zo naar rotjeknor toe. Etentje was heel gezellig en nu is het tijd voor de zweedse kerstmarkt! mmmh,jij ook maar 4 eitjes.... Magere som zo na een jaar he? Moet morgen weer voor echo!
Hi meiden, Mijn kaartje voor vandaag: 4 eieren... oneerlijk gevoel is dat of niet? Ik heb dat al dat ik lange cylcussen heb dat ik het oneerlijk vind dat wij ook minder kansen krijgen, dit is nu de 8e ronde en volgens mij heb ik altijd wel een ei gehad... als ik dat dan van jullie hoor mag ik niet klagen! @Aquilegia, lijkt er idd op dat je je ei hebt gehad! Hopelijk goed geklust! Zou vandaag idd ook nog proberen en anders heb je volgens mij ook al een grote kans!