Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja in een uur tijd kan een temp veel doen. als je vaker hebt dat je om 6 uur moet opstaan moet je op de dagen dat je later opstaat eigelijk de wekker even om 6 uur zetten, tempen en dan verder slapen. helaas... ik doe t deze maand ook, vorige maand deed ik dat niet en had ik veel open rondjes dus klopte mn kaartje niet echt. je kan dan een vertekend beeld krijgen, misschien heb je dan bijvoorbeeld door t vroege tempen een lagere temp en ziet ff dat als een ei, terwijl je dus gewoon vroeger tempt.

liefs marieke

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dit is maar een paar keer in het jaar en laat het toevallig dit weekend zijn dat ik moet werken. Daar heb ik dus verder ook niet opgelet. Snap je, ac ja kan niet meer doen dan afwachten dan maar. zal nog wel eens een tempkaartjeplaatsen als ik weer een paar dagen verder zit.
    xxxxxx
    Joyce.

Iedereen succes.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Lastig dat je juist in de periode met waterig slijm onbetrouwbare temperaturen hebt. Ik haal er daardoor nog geen eisprong uit, maar het is niet onmogelijk dat hij toch heeft plaatsgevonden. Hij is dan niet zichtbaar door de onbetrouwbare temps. Was je de 14e dag al lang op?

De temp stijgt bij de meeste vrouwen abrubt, maar bij sommige geleidelijk. FF haalt er dan wel een eisprong uit.

Slijm: kijk eens op www.vruchtbaarheid.org voor een Nederlandse uitleg voor de slijmsoorten. Dat helpt soms. Het helpt ook als je het langer doet! Succes!

1 uurtje vroeger tempen moet trouwens wel kunnen hoor! Zeker als het niet te vaak is.

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Het was volgens mij ruim een uur later ofzo en al vanalles gedaan natuurlijk dus ja. Maar bedankt voor de tip ik ga eens kijken.

xxx Joyce

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat is niet meer betrouwbaar. Ik zou hem op 'discard' zetten. Soms kun je een temp wel missen, maar dit is net in de periode met vruchtbaar slijm. Jammer!

6. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedenavond meiden,

Ik plaats even snel mijn kaartje...heb mijn mannetje beloofd niet zoveel meer op het forum te zitten, hij wordt er nerveus van :(

ff zet em weer op een vroeg ei....heb het idee dat mijn cycles in de war is :( ...............

Zet em op meiden...... ;)

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi meiden!
    Heb me even een tijdje afzijdig gehouden, maar heb nu de laatste paar dagen een aantal klachtjes en daarom toch mn temp ff ingevuld op FF. In mn handgeschreven kaartje kon ik er geen kruis uit halen, maar FF heeft weer een voorlopig kruis geplaatst. Zit nu zelfs op DPO 13... zou ik dan toch eindelijk ongi worden? Zwanger is bijna onmogelijk op de plek waar FF hem gezet heeft..., maar met een ongi zou ik al heel blij zijn!
    In ieder geval, ik heb nu al drie dagen echt hele zere tepels. Dit heb ik wel eens een dagje, maar nooit drie dagen aaneengesloten en zodat mn dekbed erop al pijn doet. Vannacht niet 1, maar 3 keer naar de wc geweest om te plassen. Ben de laatste 2 dagen regelmatig misselijk, maar dat heb ik wel vaker. Ook heb ik een vreemd gevoel in mn ondernuik, het lijkt wel een beetje op een ongie-gevoel.
    Maar goed, willen jullie ff naar mn kaartje kijken? Wil zoooo graag eindelijk een keer naar de tweede ronde!

Liefs Friendly

8. goedemorgen dames, hier mijn kaartje:

zal t dan toch over zijn? zit op dag 10 dpo...volgens laatste cyclus zou ik morgen ongi moeten worden. maar omdat ik volgens FF een laat ei heb gehad word ik t nu pas als t goed is donderdag...

liefs marieke

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Zo, de rest van de dag ga ik in mijn Harry Potter lezen! Mooie afleiding tot donderdag! :) Het boek is dik genoeg...

@Friendly: je hebt in ieder geval een kruis. Wat een lange cyclus, balen zeg!

@Marieke: kan nog alle kanten op..., ga maar uit van je luteale fase lengte. We lopen trouwens gelijk, mijn NOD is ook donderdag.

10. mimitje

mimitje Lid

10 jan 2007
    44
    0
    6

Mijn temp is nog steeds aan het stijgen! Zou ik dan toch gauw een kruis krijgen?
    Heb gister een migraine aanval gehad, dus de hele dag op bed. Kan dit invloed hebben op je temp?

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @houda ik ga morgen testen

@wieffie thnx meid. ik ga morgen even testen en als het niets is bel ik maandag de dokter op want vind het helemaal niet meer leuk. Mijn vriend heeft nu eindelijk werk en heb geen stress meer en toch wil het niet komen.. :(

hier mijn kaartje voor vandaag

Liefs Dimmel

12. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    [​IMG][/url][/img]

Hoi dames, ik zou eigenlijk stoppen met temperaturen...maare ik kon dat niet zo goed laten, aangezien de termometer nog op nachtkastje lag, en zie nu, het lijkt erop dat ik echt een eisprongetje heb gehad, wel verkeerd geklust omdat ik hem eerder dacht te voeln, maar goed, het gaat erom dat die cyclus op gang gaat komen, wat denken jullie, is het echt?
    Ik durf het bijna niet meer te hopen, aangezien ik al twee keer eerder een kruis had gehad...maar zo stabiel is mijn temp. nog nie geweest

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallo dames, ik geloof dat jullie ng eens hcgkes kunnen gebruiken.

ik stuur ze jullie, veel succes dames.

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @ Wieffie, nee mijn temp is nu normaal voor na een ongi, 36,51.

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Nou hier nog geen ei te zien... wel was het streepje gisteren op mijn ovutest wat dikker dan de dagen ervoor dus ik hoop dat ie vandaag of morgen positief word!

Hier maar ff mijn kaartje;

Monika, misschien heb je idd gewoon een kortere ongi gehad, op zich natuurlijk prettig. Blijft vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt en geen direct uitzicht op verbetering. :( Ik vind mijn cyclus al vervelend maar als ik jouw zie dan mag ik echt niet klagen. Hoe lang zijn jullie nu al bezig?

Dimmel, ik ben bang dat je nog geen ei hebt gehad... :( Ik denk dat het verstandig is om ff lang je ha te gaan. Ik hoop dat hij je kan helpen zodat je misschien beter inzicht krijgt in wat er gebeurd.
    Wel vreemd dat ff je kruis laat staan na zelfs 28 DPO :(:

Friendly, ik hoop dat je je ei nu eindelijk gehad hebt en dat je ongi snel doorbreekt zodat jullie verder kunnen. Of nog beter dat het al raak zou zijn! Helaas kan je lichaam je ook maar al te goed voor de gek houden dus wees daar een beetje op verdacht! Ik duim voor je!

Marieke, ik heb ook wel ewens gehoord van een innestelingspiek.... wie weet... Ik ga wel ff blazen meid, dan morgen weer omhoog!

Mimitje, je temp moet hoger zijn dan de 6 dagen daarvoor en daar ook 3 dagen blijven. Dan pas krijg je van FF een kruis! Ik hoop voor je dat je temp morgen verder stijgt dan zou je goede kans maken! Ik denk trouwens niet dat een dagje op bed je temp de volgende dag kan beinvloeden hoor. Tenzij je koorts had of medicijnen hebt die je temp kunnen veranderen....

Laupio, ziet er idd na uit dat je je ei hebt gehad! Succes op de wachtbank!

Zico, thx meid! Hoe gaat het met je? Voel je je goed? Hopelijk komen wij je allemaal snel achterna!

16. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    @Dimmie:

spannend joh, zal voor je duimen!

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden,

Vandaag even wat later op de comp, dus ook even wat later mijn kaartje neerzetten hier..

Ik kan niet veel uit mijn eigen grafiek halen, maar het zal allemaal wel.
    Heb ook totaal geen idee of het wel of niet raak zou kunnen zijn, dus ik wacht gewoon maar af...

@ Dimmel: Jeetje meis.. Vervelend dat je ei nog niet is geweest of iets in die richting... Schiet niet op met zo'n lange cyclus :(

@ Marieke: Je zit nog wel netjes (?) op 36,8. Jammer alleen dat hij niet gelijk is gebleven. Hoop op stijging morgen!

@ Mimitje: Vervelend meid, die migraine! Heb je er vaak last van?
    Hoop niet dat het je tempen heeft bepaald door op bed te liggen, ik heb geen idee eigenlijk.

@ Laupio: En nu wachten meid... Pfff... Weer die wachtbank, succes!

@ Zico: Ik ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat...

Fijne dag.

Liefs.

18. @ aquilegia spannend! we lopen idd samen! nou ben benieuwd :D

@ wieffie joepieee omhoog met die temp ;)

@ karine, mooi gelijk gebleven zie ik, ik hoop dat mijn temp ook snel weer stijgt :D

liefs marieke

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dames hier ben ik even

wieffie: de langste cyclus was 72 dagen en daarna is hij steeds korter geworden de laatste zat op 36 toen slikte ik nog geen medicijnen.
    sinds ik de medicijnen heb worden me hormonen een beetje op pijl gezet net als me insuline waarvoor de medicijnen zijn dfie moet zakken .
    ik moet 30 juli bloedprikken en 8 augustus terug na de gynae .

wies32: ja 2 jaar is inderdaad lang hoor zit nu op ronde 19 maar vind het ook knap van me ventje dat hij het roken heeft laten staan en aangezien ik dus nu medicijnen heb hoop ik dat het gewoon toch voor november zover mag zijn voor ons.

(ps) ik hoop dat het bij jullie deze ronde ook echt raak zal zijn)

ik ga echt hopen en duimen voor ons alle

hier even mijn kaartje van vandaag

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    corina; je hebt mooi geklust als gisteren je ei is geweest! Jij hebt dan ook best lange cyclussen gehad dat je nu in ronde 19 zit. Wij zijn anderhalf jaar bezig en in ronde 18. Uiteindelijk maakt het niet uit, als er maar een beeb uitkomt!

Deel Deze Pagina