@visjes, tsja, ik vind het ook niet eerlijk, maar hopelijk krijg ik eindelijk nummer 4 voor het einde van het jaar! Mn beste vriendin voelt dr ei op de minuut af springen, lijkt me ideaal! Bij mij gaat alles altijd raar of anders dan bij anderen en ik ben daarom ook niet verbaast (maar wel verdietig) dat het nu weer zo moeilijk gaat. Anyway, we zijn net terug vande zweedse kerstmarkt. Mn vriend heeft weer lekker Zweeds kunnen kletsen en we hebben wat typisch zweedse kerst decoraties gekocht!
Aquilegia, je had helemaal gelijk hihih Missy, laten we maar hopen dat je moeder en tante gelijk hebben he! hier die van mij weer, ik zie bij een aantal dames nog super kaartje dus de duimen draaien weer
hai dames, ik ben wel heel stabiel zeg nou ja.... gisteren laatste proveratabeltje ingenomen dus de zullen deze week wel komen... kan ik weer verder naar iets dat hopelijk wel eieren doet leggen fijne dag rensie [/url][/img]
Goeiemorgen meiden, Nou ik dacht gisteren mijn eisprong te hebben had wit plakkerig slijm en dus hebben we geklust maar nu heeft FF mijn ei geplaats op dag 37 maar toen heb ik later getemp dus weet niet of dat nog gaat kloppen. Moet wel zeggen ben sinds vrijdag misselijk en moe. Maar ga me er niet op spitsen al hoop ik dat ik een leuk kerstkado kan geven maar ja we wachten nog even af. we hebben goed geklust en mocht het toch niet zo zijn dan klussen we volgende keer nog vaker haha. Hier mijn kaartje Liefs Dimmel
o neee! ik baal ontzettend! mijn kruis is verplaatst, nu heb ik dus mijn ei niet goed benut! hoe kan dat nou? hij stond eerst op dag 16 wat denken jullie?
nou ik heb toch nog een beetje hoop! als ik bij de afscheiding op do de 15e watery weg haal dan gaat hij toch weer naar dag 16 en haal ik alles weg bij afscheiding dan krijg ik een kruis op dag 16! ik vind dat altijd moeilijk om in te vullen omdat je na het klussen niet echt duidelijk kunt zien wara het van is zeg maar! zo ziet mn kaartje er dan uit zonder iets aangegeven! dus wat denken jullie? zou ik mn ei toch op dag 16 gehad kunnen hebben? ik dacht hem toen ook echt gevoeld te hebben...
Goedemorgen dames, Zoals verwacht is m'n temp vandaag weer verder gezakt. Nu maar afwachten wat de Gyn woensdag te vertellen heeft.
Goedemorgen, Mijn temp is weer flink gezakt dames. Mijn (.)(.) zijn ook weer stuk slapper dus de ongi komt eraan.
Meiden mooie kaartjes hoor! @mamawannabe, alvast heel veel succes bij de gyn woensdag! @rebbel, je temp is wel heel mooi dus wie weet, enne vind het ook lastig hoor om te zien wat "het" is na het klussen Mijn temp blijft maar stijgen...
Hallokes, ik wil graag mijn temp kaartje met jullie delen! Ben aan dag 10 na ei. Wat denken jullie ervan? Zou die lagere temp op DPO 5 en 6 kwaad kunnen denken jullie? Of misschien innesteling kunnen zijn, of is dit te vlug? Dank voor jullie reacties! Hoop geen binnekort! [/url][/img]
whahahahahahahhahaaaaaaaa Ben net terug van de gyn, zitten er opeens 4 eitjes! Ze waren niet super groot,maar hij wil het nog een kans geven en ziet veel aktiviteit! In 3 dagen tijd zijn er 3 eitjes bij gekomen. Heb flinke steken in mn lies, maar dat is niet zo gek! Woensdag ochtend bloed prikken en 's middags uitlsag en echo! Spanned!
goedemiddag dames, ongi ligt op de loer denk. pppppppppppppppppffffffffffffffffhhhhhhhhhhh wordt er zo moedeloos van. Hopelijk krijgen we toch hulp, daar hoop ik nu zo enorm op
ik hoop dat ie weer omhoog gaat, maar ben bang van niet, hoop ook dat jullie snel hulp krijgen!.. sterkte!
thanks missyN! ik heb het bij de afscheiding ook verkeerd ingevuld, er stond nu dat ik 2x waterige afscheiding had gehad en volgens mij heb ik dat maar 1 x gehad! als ik dat aanpas krijg ik gewoon mn kruis op dag 16! ik denkdat ik toen ook mijn eisprong heb gevoeld... dus dat hoop ik dan maar, maar ik moet zeggen dat ik er nu niet meer zon goed gevoel bij heb! hoe lang kan zaad ook alweer blijven leven? jou kaartje ziet er goed uit meid!
@Poohbear; spannend! Hopelijk gauw goed nieuws! Mijn duimpjes draaien voor je! @Mamawannebe: suc6 bij de gyn! @Mupkuh; balen meid! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk! @Rebbel, ik hoop dat je je ei op dag 16 had, dan heb je de meeste kans! Zelf heb ik de hele dag al last van m'n darmen en m'n buik is wat opgezet... Heb van t weekend best vet gegeten, dus waarschijnlijk komt het daardoor Mijn kaartje: Ik wil eigenlijk van t weekend al gaan testen, want het weekend daarop ga ik een weekend weg, dus wil dan eigenlijk wel weten waar ik aan toe ben. En van t weekend is m'n laatste kans daarvoor om te testen waar m'n mannetje bij is en dat vind ik wel belangrijk Na hoeveel dagen DPO zouden jullie testen? (als dat nog nodig zou zijn!) xxx