hihihi knabbel en babbel zo heten onze kindjes (konijntjes) Ik zie een paar super super mooie kaartjes en lees ook helaas een paar negatieve testen maar toch draaien mijn duimen door hoor. Hier mijn kaartje: weet iemand waar je die tekst ook al weer boven je kaartje (waar nou fertility friend. com staat) kan aanpassen het is me eens gelukt maar weet het niet meer liefs debje
Heeeeyyy dames, Hier een update van mijn tempkaartje: Mijn ei is van dag 12 verschoven naar dag 16, echt heel raar! Ik ben vandaag laat wakker geworden, kan dat daardoor komen? Nu is mijn temp van vandaag zeker niet goed? Normaal temp ik rond half 8 en vandaag deed ik het tussen 10 en 11. Ook ben ik vandaag om 7.15 wakker geworden om naar de wc te gaan. Was helaas vergeten te tempen.. Pfff, nu klopt het niet meer
@mupkuh: hij ziet er idd mooi uit, nou moet ik hem zo zien te houden! @missyN: je hebt waarschijnlijk echt te vroeg getest meid! maar ik begrijp het hoor, ik heb er ook echt moeite mee! ik heb testen liggen die vanaf 6 dagen voor nod uitgevoerd kunnen worden, maar ik probeer nog te wachten! ik duim voor je! @poohbear: dikke knuffel meid! liefs rebbel
goedemorgen, ik snap er echt geen jota meer van. nog geen duivels en mijn temp is dus echt weer hoog... ook geen kramp ofzo hier mijn kaartje.... [/url][/img] @poohbear, wie is dan knabbel en wie babbel? rensie
maar nu is het zo dat er twijfel is of ik op dag 16 of dag 18 mijn ei heb gehad, zoals ik het eerst bij afscheiding in had gevuld kwam mijn kruis namelijk op dag 18! het verschil zit m in de soort afscheiding die io op dag 17 invul... als ik mn ei nu toch op dag 18 gehad heb, dan zou dit misschien ook een innestelingsdip kunnen zijn? ander vind ik het ook wel heel vroeg voor de toch? ik heb ook steeds last van steekjes in mn lies... ik hoop dat iemand me kan antwoorden! liefs rebbel
@rensie ik weet t niet. Ik hou wel van babbelen ,maar jij oo k geloof ik...hihi hoop dat je snel ongesteld wordt, op naar de volgende ronde!
mooie innestelingsdip rebbel Hier kaartje van vandaag. Gaat over en uit zijn, bevestigd met de nega test gisteren
denk je dat het idd een innestelingsdip zou kunnen zijn? ik hoop het! dikke knuffel voor jou meid! ik kan het begrijpen dat jij en je mannetje er even door heen zitten! denk even aan jezelf he! liefs rebbel
kom op meiden die lijntjes moeten omhoog hoor! Dikke knuffels voor jullie hier die van mij weer, even op de link drukken. [img]http://i12.tinypic.com/6xgkkg0.jpg[/img] Liefs debje
Nou, FF heeft (op Advanced, zie boven) mijn kruis verplaatst. Nu hebben we veel minder goed geklust. Waren we nog maar even doorgegaan Ik moet wel zeggen dat ik vanochtend voor de wekker wakker ben geworden en een beetje lag te draaien voordat ik tempte. Misschien is mijn temp daarom zo overdreven hoog. Zucht. Ik ga zo mijn kaartje nog plaatsen op de Research stand. En ik moet jullie berichtjes nog lezen.
En dit is hem dus op research. Dan wordt de oude ovulatiedatum aangehouden. Wat denken jullie, dat 21 of dag 23 de ovulatie?
je bedoelt 23, ik zou het niet weten, maar zodra je temp omhoog gaat dan heb je de dag daarvoor toch je ovulatie?
@Rebbel: dit kan best een innestelingsdip zijn. Morgen weer omhoog! Anders is de luteale fase wel erg kort. @Zico: jammer
Ja, ik bedoel 23. Ik heb het berichtje gewijzigd (er stond 32!). FF is "in de war", omdat ik eerst een stijging had en nu weer verder omhoog stijg. Nu weet ik het dus zelf ook niet meer. Ik hoop dat het dag 21 was... Dat was ook de dag van het meeste slijm trouwens. Nog meer mensen een idee/mening over welke dag 't was?
Oké Debje zie hier @ rebbel, ik ga hard voor je blazen.... @ aquilegia, ik kan je echt niet helpen sorry... @ zico, ook dikke knuffel vanaf hier...