zo gauw ik tijd heb zal ik voor je pendelen! ik pendel nog voor iedereen die me eerder een pb heeft gestuurd! je hoort het als het gelukt is! liefs rebbel
Aquilegia, leuk dat je er naar vraagt. Heel af en toe spiek ik even mee uit nieuwsgierigheid. Vind het wel fijn zo even wat minder aanwezig. Ik temp wel door, omdat ik mijn grafiekje toch netjes af wil maken. Maar verwacht niets deze maand. (album) Denk dat ik na sinterklaas hier weer gezellig kom posten. Succes met jouw cyclus deze maand. LIEFS
dat is ook steeds mijn grote twijfel. provera zijn medicijnen om je ongi op te wekken... maar als dat niet aanslaat kun je zwanger zijn... dit was de vorige keer wel zo, maar kreeg toen andere medicijnen en dat werd mk maar bij het bloedprikken op dag 21 wisten ze niet zeker of ik een ei gehad had en daarom toch provera... het nadeel is dat van provera ook je temp kan stijgen en je kaartje heel mooi lijkt.... voorlopig maar even afwachten... rensie
Aquilegia, ik denk ook dag 21 missy heel goed geluisterd hoor omhoog die kaartjes! Luv, ik zou het bij jou ook niet weten ik zou met testen van de laatste dag uitgaan verder weet ik neit meer sorry, ik blijven duimen liefs en slaap lekker debje
goedemorgen, hier nog steeds geen vleugje rood.... poohbear hoe lang duurde het bij jou de laatste keer provera voor de duivels kwamen? weet wel lang, maar hoe lang? hier mijn kaartje [/url] [/img] liefs rensie
hey meiden! mijn temp is weer omhoog! dus ik hoop dat het idd een innestelingsdip is geweest... maar ik heb wel vermoeide benen, dus ben er niet echt zeker van! maar wanneer denken jullie dat mijn ei is geweest? FF twijfelt tussen dag 16 en 18! wat denken jullie? alvast bedankt! liefs rebbel
Net (weer hihi ) een testje gedaan en zien een vaag 2e lijntje... Wil zondag nog een x testen... liefs
Goedemorgen.... Hier mijn kaartje, eindelijk een overtuigend kruis, voor het eerst, ben erg blij. Mijn man en ik hebben besloten deze maand er vol voor te gaan. En na het lezen van het bericht dat elke dag sex in sommige gevallen juist het sperma verbeterd laten we niets aan het toeval over en zijn we er helemaal voor gegaan * Rebbel, ik denk (en hoop voor je) dat het dag 16 was, je temp is daarna alleen nog maar omhoog gegaan....
Na een hele tijd geen internet meer, post ik eindelijk weer eens mijn kaartje. Mijn DPO is normaal 9 dagen....zit daar nu al overheen....
nou, ik hou hem dan maar op dag 16 meiden! als ik niks invul bij afscheiding geeft hij dat ook aan...
Goeiemorgen meiden, Ik weet het niet meer hoor 's avonds heb ik altijd witte slijm in me onderbroek (sorry beetje onsmakelijk) Maar door de dag heb ik helemaal niks. Nou ja me sgatjuh heeft lekker vrij vandaag dus vanmorgen even geklust omdat me temp hoog is dus ben eens benieuwd of mijn ei nu pas is gekomen. Hier mijn kaartje wat denken jullie wanneer heb ik mijn ei gehad? Liefs Dimmel
Ik vind het wel een overtuigende temperatuurstijging, ff kijken wat ie morgen doet, dan weet je het zeker!
was een beetje te vroeg; als je dag 38 weg zou laten, zou ie best eens wat eerder geweest kunnen zijn dan dag 39... Maar ik weet het eigenlijk ook niet goed. Dát er een eitje is gesprongen, lijkt me wel duidelijk.
Goedemorgen! Ik ben deze cyclus voor het eerst aan het tempen. Nu snap ik een aantal dingen nog niet: Een aantal puntjes die mn temp aangeven zijn wit ipv blauw. Iemand enig idee waarom? En wanneer krijg je het rode kruis? Vind het allemaal lastig, aangezien ik zelf het idee heb dat deze cyclus anders wordt dan de vorigen. Ben teunisbloemolie gaan slikken, kijken of dat werkt.... Ik ga nog proberen om mn kaartje te laten zien....
sorry dames dat ik niets meer van me heb laten horen maar zoals in me onderschrift te lezen is snappen jullie wel wrom ik kom een tijdje niet meer posten probeer wel wat mee te lezen maar minder veel suc6 alle