Thnx Aquilegia, maar ik heb het nog niet kunnen laten, heb vanmiddag getest en had binnen een kwartier een heeeeeeeel licht streepje. Is van de test van deze site.... durf het nog niet te hopen! Morgenochtend doe ik de digitale van clear blue.... @Rensie; mooie banner! Geniet ervan! xxx Visjes
Hey meiden Ik ben er weer Zijn er nog meiden zwanger geworden sinds ik er niet meer was Hoe is het met jullie? Liefs Tijgertje23
MissyN: gefeliciteerd meid! mn pendel klopt! geniet ervan! en nee ik weet t echt niet... het ene moment denk ik dat de komen en het andere moment voel ik weer niks... vandaag zouden de testen binnen komen, maar ze zijn er nog niet! even afwachten dus! @rensie: gefeleiciteerd meid! liefs rebbel
@Visjes: heb je niet nog zo'n matcare test voor morgenochtend? Die kun je beter nog een keer nemen voor een duidelijk lijntje. Die digitale van clearblue hebben vrij veel hcg nodig en dat is jammer van de test. Trouwens, voorzichtig gefeliciteerd alvast!
Jeetje wat een goeie dag vandaag zeg! Heerlijk om dit te lezen, twee nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! Hier mijn kaartje:
Thnx voor je reactie! Nee ik heb geen Matcare testen meer helaas... ik dacht dat ik er nog 2 had maar ik had er nog maar 1. Maar het lijntje is wel goed te zien, het is niet dat je moet turen om het lijntje te zien... brr vind t zo spannend! Ik kan me het ook helemaal niet voorstellen.... Wordt vervolgd.... Hoe is het met jou? Slaap lekker allemaal!
Hallo,daar ben ik weer eens.We zijn gisteren terug gekomen van de vakantie.Ik dacht ik ga weer eens even kijken. Gelijk goed nieuws om te lezen! Rensie en Missyn,proficiat!Dat het heel voorspoedig mag verlopen. Zijn er verder nog spannende dingen gebeurd? groeten Simone
ik heb vanmorgen een test gedaan! ik krijg weer een heeeeeel vaag 2e streepje, net als de vorige keer toen ik iets te vroeg testte bij mn zwangerschap. hij is zo vaag dat ik m niet op foto krijg en dat ik dus twijfel, het zou misschien ook een indroog streepje kunnen zijn?! gister zouden mijn digi testen binnen komen, maar niet dus... ik ga maar eens zoeken waar t koopzondag is, zodat ik morgenvroeg een digi test kan doen! oooh ik hoop het zo! [-o< hier mijn kaartje.. liefs rebbel
Rebbel ga voor je duimen meid.... hoop het zo voor je! voel je al dingen dat je zwanger zou kunnen zijn? morningsickness is a bitch, i love it rensie
hey meid! thanks! nee nog niet echt ergens last van, alleen zijn mijn tepels erg gevoelig en ben ik de laatste dagen moe! nu doe ik alleen geen oog meer dicht! vorige keer had ik dit ook, en begon het misselijk zijn pas wat later.. dus ik hoop het! liefs rebbel
Hey Aquilegia, Ja daar probeer ik ook maar vanuit te gaan Alhoewel de laatste dag vruchtbaar CM op dag 20 was. Ik was op dag 19 echt super moe & chagerijnig -> zou dat door ovulatie kunnen komen? De research methode geeft dag 20 aan. Rebbel -> Ik hoop het voor je, je kaartje ziet er goed uit! Hier is mijn kaartje dan van vandaag:
Jeetje spannend hier zeg, veel kansen op een zwangerschap deze maand, leuk leuk leuk, ik ga weer naar beneden toe, helaas Nee ik heb twee miskramen gehad, vorig jaar op 6 dec (de dag dat we nou voor IVF naar het ziekenhuis moeten, en op 3 november dit jaar!) dat andere onder mijn naam zijn de pendeluitslagen M11 en een meisje m11,m
toch maar mn kaartje even plaatsen. Heb woensdag gehoord dat mn 4 eitje niet willen doorgroeien, maar heb gisteren best veel pijn gehad, dus ik hou het toch maar in de gaten! Donderdag moet ik weer komen... [/img][img=http://img150.imageshack.us/img150/9775/chartgraphmodulelv4.th.png]
Na mijn positieve test van gistermiddag heb ik vanmorgen digitaal getest en ja hoor er staat; ZWANGER! Ongelovelijk, we kunnen het ons niet voorstellen! Ik ga er maar vanuit dat het waar is, dus ik heb m'n banner vast veranderd! Ik heb op ff mijn positieve test ingevuld en toen maakt ff ineens dag 39 als ovulatiedatum, dus ik heb maar even gezet dat ik op 11 november een positieve ovu-test had...