Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou ik heb altijd een cyclus gehad tussen de 28 en 33 dagen maar sinds afgelopen januari 2007 werd hij 72 toen ,23dagen toen ,40 en de laatste,36 nu wacht ik weer af

maar normaal is die altijd rond de 28 a 33 geweest ik hoop dat dankzij de medicijnen me cyclus ook weer normaal word.

en ik hoop dat wij snel een wondertje mogen verwachten ook jij als je ook al in ronde 18 zit.
    veel sucses

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik had dat natuurlijk kunnen zien onder je banner. :oops: Ik moet eerst eens wat verder kijken voordat ik vragen stel. ;)
    Ook jij veel succes! :D

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    haha geef niet ik heb mijn banner maar aangepast aan de laatste cyclus
    en wat er onder staat de getallen is geteld vanaf november geloof ik :)

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Wieffie nu inmiddels al 2 jaar. :(

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    go jij al 2 jaar ik bijna 2 jaar en wies31 al bijna 2 jaar
    echt jammer dat het voor zsommige vrouwen die zo graag willen zo lang moet duren

maar hebben jullie niet gezien op tv? dat stellen nu embryo's kunnen adopteren?

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Temp weer hoog, nog een tiende meer dan gisteren. Normaal heb ik niet tot nauwelijks last van afscheiding, maar gistermiddag bij het afvegen op het toilet kwam er ineens veel slijm vrij, zelfs zoveel dat ik eerst maar een tampon ingedaan heb. Na een uurtje er weer uitgehaald (vol slijm) en sindsdien ook geen last meer van gehad. Zou het dan kunnen dat ik dan misschien gisteren een eisprong gehad heb? Ben ook erg moe, gaap de hele dag en die tepels, die blijven ook zeer doen.

Wieffie: ik weet inmiddels dat mn lichaam me heel goed voor de gek kan houden, dat is ook de reden dat ik nog niet test. Heb je inmiddels een positieve ovu-test?

Dimmel: al getest?

Zico: bedankt voor de hcgkes! Hoe gaat het nu met je?

Karine: spannend, nog een paar daagjes geduld!

Aguilegia & Marieke: voor jullie ook spannend meiden!

Mimitje: heb je inmiddels je kruis?

Corina: ik heb dat niet gezien over embryo's adopteren. Kun je er wat meer over vertellen? Vind dat soort programma's altijd erg interessant!

Liefs Friendly

7. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hey meiden nog ene week en dan ga ik ook tempen

8. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goede morgen dames,

daantje, hoe gaat het ?

mss, misschien een vroeg eitje, maar je temp. is wel lekker gestegen :)

friendly, kan goed dat je je eitje nu pas hebt gehad, het is altijd moeilijk inschatten zo'n lange cyclus.

marieke, spannend die laatste wachtdagen altijd.

aquilegia, is het boek van hp spannend ?mooi kaartje, mijn nod is ook donderdag, spannend.

mimitje, ik denk dat als je temp boven de 36,6 komt dat je dan een kruis van ff krijgt.

hopes, spannend nu je je eitje niet verloren bent.

laupio, verslavend he, dat temperaturen ;)

wieffie, balen dat je eitje zich niet duidelijk aankondigt, succes met het klussen.

wies, ik hoop voor je dat dit eitje zich laat vinden door de zaadjes ;)

hier mijn kaartje,
    dit is de eerste keer dat ik 4 dagen dezelfde temp. heb. ik temp altijd tussen 5 en half 6, ik hoefde vanochtend niet naar de wc na het wakker worden en heb om 7 uur nog een keer getempt,37 graden :confused: . ik heb vanaf 2 dagen na de ei steekjes in mijn baarmoeder en liezen.
    spannend weer.

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goedenmorgen meiden!

Vandaag heb ik een etentje van mijn opa en oma. Ze waren van de week 60 jaar getrouwd. Zal vast gezellig worden! Hier ff mijn kaartje! Nog steeds geen ei.

Monika, wat een ellende zeg, al 2 jaar... :( Kan de gyn verder niets voor je doen? Vind het wel raar dat ze je maar naar huis sturen met de boodschap ga maar afvallen.... Er zijn toch veel meer vrouwen die overgewicht hebben die ook gezonde baby's krijgen?

Friendly, nee ik heb nog steeds geen positieve ovutest... zal nog ff geduld moeten hebben denk ik... bij mij zijn zere borsten wel echt een teken dat ik na mijn ei zit... ik hoop dat dat ook voor jou zo is en dat er straks eindelijk meer duidelijkheid krijgt!

Daantje, weet je al of je gecurreteerd gaat worden? Meid wat naar voor je allemaal. Natuurlijk ben je hier welkom maar we hadden je liever op het zwangerforum gehouden!

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Aly, mooi kaartje hoor! Goede oefening je temp 4 dagen achterheen hoog houden! Probeer het eens 9 maand vol te houden meid! Ik hoop dat het lukt ;)

11. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    wieffie, balen dat je nu weer een lange cyclus hebt :(
    ik wil NU testen :) , kan niet, weet ik wel, het is nog veeel te vroeg.

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nou valt wel mee hoor! Vorige cyclus had ik mijn ei op dag 27 en ik zit nog maar op dag 22 vandaag dus mijn cyclus zou weer iets korter kunnen worden! Ach ja, nu reken ik er al op dat ik zulke lange cyclussen heb dus dan is het niet zo erg meer.

Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent! Je zal idd nog ff geduld moeten hebben! Sterkte meid! :D

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    het was gister op het n ieuws zal vanavond eens vertellen wat ze zijden ga nu na friesland

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

@wieffie ja heb vanmorgen gestest en zoals verwacht negatief dus morgen bel ik de ha en dan kijken wat ze zegt...

hier mijn kaartje

Liefs Dimmel

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb het ook gezien op het nieuws. het is eigenlijk wat corina zegt, je kunt embryo's adopteren. Het zijn er maar tientallen per jaar. Ze zijn ingevroren geweest voor ivf stellen. Er blijven er daar altijd van over. Zoets hoorde ik, heb het niet duidelijk gevolgd. Misschien dat corina het beter weet te vertellen. Ik vond het in ieder geval wel erg vaag. Zou betekenen dat je een ander mans embryo op laat groeien in je bm. Dan kun je toch beter een baby adopteren, en laat je het zware achterwege. Maar goed, misschien heb ik het helemaal verkeerd begrepen hoor. ik ben ook benieuwd wat corina precies heeft opgevangen.

16. hallo dames!

zie al weer heel wat mooie kaartjes voorbij komen!

hier mijn kaartje voor vandaag, heb om 6 uur getempt omdat ik toen moest plassen, toen was het 37,2. daarna om 10 uur weer getempt toen was die 37,1...normaal loopt een temp op lijkt mij maar bij mij loopt ie af hihi, ik heb m dus maar op 37.0 gezet. zit ik iig goed haha

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb er ook wel iets van gehoord, over dat adopteren van embryo's, maar ook ik weet er het fijne niet van. Ben benieuwd hoe ze dat allemaal in gedachte hebben om te doen.

@ Dimmel: Jeetje meid, wat vervelend nou! Maar je bent wel naar beneden gegaan met je temp. :(

@ Aly: Mooi kaartje, dat je zo gelijk blijft..

@ Marieke: Ziet er goed uit die stijging!

Mijn kaartje voor vandaag:

Liefs.

18. @karine
    jij ook weer omhoog zie ik :D zal even blazen dat ie nog verder omhoog gaat!
    heb jij al ergens last van?
    ik nergens van hihi we wachten t dus maar af, wanneer ga jij testen dan?
    liefs marieke

19. mimitje

mimitje Lid

10 jan 2007
    44
    0
    6

Een kruis en ook nog goed geklust! Joepie!

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Jippie mimitje! En nu maar afwachten dan he?! Succes meid.

Ik heb ook nergens last van. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag ga testen als ik nog niet ongi ben, omdat donderdag ook mijn NOD is. Ik wacht deze keer wel wat langer af, omdat mijn cyclus sinds vorige maand ook ineens langer was.
    En jij dan?

Liefs.

Deel Deze Pagina