Hey meiden, iedereen die zwanger is geworden in de tussentijd van harte! Ik snap niets meer van mij kaartje, heb vanochtend niet getempt omdat ik te laat wakker was en geen wekker heb gezet! Willen jullie even kijken! Liefs shirley
Visjes en Rebbel GEFELICITEERD Enne nu het hier zo mega roze is en heel veel hcg aanwezig is, graag even strooien. Aquilegia, sterkte met de verhuizing dinsdag, dat is ook een hele 'bevalling'.
@Shirbeuk: je hebt geovuleerd op dag 20 of, nog waarschijnlijker, op dag 23-24 (die laatste pakt hij echter niet omdat je op dag 24 niet getempt hebt). Het lijkt me in ieder geval dat je WEL geovuleerd hebt. @Rebbel: van harte gefeliciteerd, wat een vruchtbare paar dagen zijn het, zeg!
Dit is mijn aller eerste kaartje tot nu toe....Willen jullie er eens naar kijken samen met de ovu testen in mijn album? Als ik die testen moet geloven, heb ik de LH piek al wel gehad. Ga ik van FF uit, dan komt ie nog...(of niet... ) Ik snap er helemaal niks van! Klopt niks van mijn lijf volgens mij.
Thnx voor de felicitaties, ik strooi bij deze heeeeeeel veel HCG! Vangen meiden! Ik lees af en toe nog wel mee hoor! Seilenna, je kaartje is lastig te analyseren omdat er veel open rondjes in staan... Heb je niet constant op dezelfde tijd getempt? Ik denk dat FF er dan ook moeite mee heeft om je ei te bespeuren... sorry ik kan je geen advies geven... hopelijk heb je snel meer duidelijkheid...
Ah, nu snap ik ook waar die open rondjes vandaan komen...hihi...een echte beginner! Maar zou een half uurtje later zoveel uitmaken?hmmmm....In ieder geval bedankt voor je moeite!
Seilenna, als het maar een half uurtje is zou ik gewoon steeds dezelfde tijd invullen. En je ovutesten zijn op veel verschillende tijden gedaan, in de handleiding wordt geadviseerd dit elke dag rond dezelfde tijd te doen. Ik geloof tussen 10.00 en 22.00 uur zoiets. En je testresultaten zijn idd wel positief maar je temp is helaas niet echt omhoog gegaan erna, dus idd een moeilijk kaartje.
Ha Visjes en Rebbel,PROFICIAT,super geniet ervan meiden! Gaat goed deze maand met het roze! De vakantie was erg leuk,gaat zo snel voorbij.A.s. woensdag de kijkoperatie aan mijn baarmoeder.Vind het wel spannend! groeten Simone
Hoi hoi meiden Ben eindelijk weer eens online zie dat er zoveel gebeurt is de laatste tijd sjonge moest echt wel 200 pagina's kijken Hoe is het met jullie allemaal Bij ons is het goed heb afgelopen week zondag mijn 2de iui gehad op cyclusdag 11 maar heb een vraagje aan jullie Sta onder behandeling maar mag je ook foliumzuur gaan gebruiken? Moet nog 2 weken wachten tot ik een test kan doen Liefs Tijgertje23
Hoi Meiden. geen tempkaartje van mij. ga niet nog even doortempen, daar werd ik de vorige keer alleen maar gestressed van... ik ga wel vandaag even langs gyn om oook een bloedtest te laten doen... gewooon ter bevestiging. als ze dat willen doen tenminste... wil jullie allemaal heel veel succes wensen en blijf hier wel langskomen (hallo, is een soort 2e thuis hiero ) hier komt even een hcg regenbui (donderstorm ) over jullie heen HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG dus vangen meiden! hele dikke knuffel rensie
Ik heb al wat hcgtjes gevangen bedankt. vang vang vang. Mijn kaartje van vandaag mijn eitje is 1 dag verplaatst naar dag 16. Ik ben beniuwd hoe deze cyclus gaat verlopen. xxx joyce
rensie,rebbel en visjes; van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van! de vakantie zit er weer op, helaas, maar we kunnen er weer even tegen. Lekker wat zon gehad en even weg van dit alles. Zit nu denk ik op 5 dpo, heb natuurlijk niet getempt in de vakantie. Dus op zich gaat het wel snel, volgende week mijn NOD alweer. Zometeen weer naar de hosteopaat. Ben benieuwd wat ie nu weer te zeggen heeft. Weet iemand trouwens of het kwaad kan als je eventueel zwanger bent. Want hij duwt en trekt zo op mijn buik. Het zal wel niet hoor, maar ben er toch benieuwd naar. liefs wies