Je kunt in FF je ovulatietesten invoeren. Kies voor een postieve ovulatietest bij OPK het plusje (onder tests). Plaats daarna je kaartje nog eens. Is makkelijker. En je hebt veel open rondjes. Je hebt dan eerder of later getempt. Dit verduistert het beeld. Zo veel mogelijk vermijden dus, als het mogelijk is. Edit: de ovulatietest van dag 15 lijkt mij het meest positief, maar hij wordt niet bevestigd door een temperatuurverhoging. Ik zie dus nog geen eisprong. Misschien ziet FF 'm wel als je die positieve test/testen (?) invoert.
Wauw weer twee zwanger jeetje super maand zeg! http://tinypic.com/view.php?pic=85xb9c7&s=1 fijne dag liefs debje
Ik ga deze maand niet tempen denk, ben het effe allemaal beu, misschien als de gyno het voor stelt toch te doen donderdag dan doe ik verder, heb rond de zelfde tijdstip toch steeds eisprong
Goedmorgen dames, Gisterochtend een verontrustend lagere temp (van 37.0 naar 36.8, net als vorige maand) maar tot op heden nog geen Vanochtend was mijn temp weer 37.0..... We wachten maar weer af, zal wel ongi worden want ik heb nu verder nergens last van, zelfs geen krampen...
welkom terug wies! ook een korte cyclus deze keer, nou dan gaan we weer aardig tegelijk op! mijn nod is 6 dec.
********************** ********************** ********************** ********************** **************** ********************** ********************** ********************** ********************** ********************** ********************** ********************** ********************** ********************** ********************** ********************** ******************** Dames hier wat HCG-tjes voor jullie wel vangen hé! Liefs
@ Rebbel, gefeliciteerd meid vind het echt helemaal super voor je. Mijn kaartje begint ook weer een beetje spannend te worden.
vang, vang, vang! Ik ben deze maand ook maar eens gaan tempen, omdat de gyn er niet van overtuigd is dat ik ovuleer Ik merk dat FF bij een kwartier speling al een O geeft in plaats van een dicht rondje. Vooralsnog geen enkel teken van een ei, ben benieuwd wanneer ik de eerste tekenen krijg...
Hey Rebbel Nog gefeliciteerd Leuk een zwangere erbij zijn er meer meiden van dit topic zwanger geworden Liefs Tijgertje23
goeiemorgen, ik denk dat het voorbij is heb een daling in mijn temp en meestal heb ik 11dpo en zit nu op dag 9 dusss jammer maar helaas. hier mijn kaartje heb met mezelf afgesproken als ik ongi wordt ga ik een stokbroodje filet american halen haha! Liefs Dimmel
haha ik heb vanochtend ook filet americain op mijn brood gedaan want mijn temp is van 37.0 naar 36.7 gedaald. Zegt genoeg......