Forecasted Fertile Days Wat betekend dat? Ik heb dat tekentje nu op mijn kalender staan en die van: Forecasted Possible Ovulation Days Maar FF geeft geen kruis? Heb ik nu mijn eisprong al gehad ofzo?
Dat is ook wel weer fijn. Wat ik nu echt merk is dat mijn temperatuur gelijk loopt met de vorige maand alleen 0.2 lager. Denk dat het wel een goed teken is. Hij schommelt een stuk minder nu.
Forecasted Fertile Days , en wat betekend dat dan? Dat ik in mijn vruchtbare dagen zit zeker? Maar ik heb nog geen eens een kruis op mijn temp kaartje:S
Ja dat betekend vruchtbare dagen. Na 3 hoge temperaturen krijg je een kruis. Misschien moet je je kaartje nog een keer plaatsen. Kunnen we kijkne.
Ik denk dat je temp nu iets omhoog is gegaan omdat je komende dagen een eisprong krijgt. Maar pin me er niet op vast. Een kruis krijg je pas na 3 hoge temperaturen.
Oow ik snap al waarom er staat dat ik mogelijk ovuleer. Omdat ik geen cycluslengte heb ingetoetst, vandaar. Want als FF van een normale cyclus uit zou gaan, zou ik inderdaad vandaag mijn eisprong heb. Maar dat is niet zo, want de laatste en eerste keer was 43 dagen en had het in 00 veranderd. Lekker slim.
Heel erg bedankt voor je hulp Mupkuh, zal het gewoon weer in 43 dagen veranderen. Want FF kruist dan toch als nog eerder als ik eerder mijn eisprong krijg?
debje; wanneer ga je testen, ziet er zo goed uit! Monica;bij jou ook spannend zeg, zou inderdaad testen gaan halen morgen! succes! hier mijn kaartje. ik heb in de vakantie niet getempt, maar heb ongeveer de temp ingevuld die ik normaal heb. Ik heb vanaf zaterdag getempt. Maar ik denk dat ie dag 15 is geweest, heel mss dag 16. Dus heb zelf het kruis gezet. Nu is ie al 3 dagen weer 36.5. Vorige 2 keer heb ik een hele stabiele temp gehad van 12 dagen 36.5, dus ik hoop nu op verandering in mijn kaart, en liefst een stijging! Ik heb al wel vanaf maandag gevoelige tepels,vooral links. Dat begint normaal 3 dagen voormijn ongi. hoop dat het wat goeds betekent.
@wies, heb testen hier op de site besteld, morgen en anders vrijdag zullen ze binnen zijn, dus het zal waarschijnlijk het weekend testen worden pas
Hallo dames! Ik ben al een poss niet op dit topic geweest, maar ik heb zo'n vaag kaartje deze maand, wat vinden jullie? Ik schrok me een hoedje maandag, zo'n lage temperatuur had ik nog nooit gehad en ik temperatuur al een half jaar, ik hoop zo dat het wat goeds betekent! Groetjes Laura