ik ben ineens mijn thermometer kwijt. mijn man zegt dat ik zo warrig ben de laatste dagen. maar goed, overal gezocht, nergens gevonden. Dus ik heb niet kunnen tempen. Ik heb maar dezelfde temp even weggezet met een open rondje. We hebben vanacht geklust en had daarna 2 kleine plasjes helder bloed in bed. Dat heb ik 2 cycli eerder ook gehad en toen had ik die vaag positieve test. helaas daarna negatief, maar ik denk dat het toen wel even iets was. Dus hopelijk is het goed nieuws! ik zag verder mooie kaartjes hier, spannend hoor!
@ Wiesje, ik schrok toen ik je berichtje las. Dacht oh jeetje ze heeft haar termometer te diep gedaan Maar je kaartje ziet er echt super mooi uit meid!
Hoi dames 11 okt heb me iui weer gehad en daarna een week later heb ik krampen gehad in me buik toen was het over Maar ik heb nu al spotting en ik zit pas op cyclusdag 25 Hoop zo dat het niet doorzet Meestal heb ik 28 en 29 dagen (cyclus) Liefs Tijgertje23
Hierbij mijn complete kaartje van gisteren. Gisteren hoopte ik nog - door de hoge temperatuur - dat de bloeding weer zou stoppen. Maar ik ben echt ongesteld, dus helaas. Mijn kaartje is prachtig, ik snap er niets van. Wel had ik het heel warm toen ik wakker werd. Maar dat verklaart het toch niet helemaal. Ik heb altijd een lagere temperatuur 1 dag voor mijn menstruatie of op de dag dat ik ongesteld ga worden. Vreemd. Oh ja, ik ga toch maar uit van een ovulatie op dag 21, want anders zou mijn LF 11 dagen zijn en die is normaal 12-14 dagen.
Ik ga morgen toch maar ff me gyn bellen zit me niet echt lekker Laat het morgen wel ff weten of het enige wat ik kan doen is een testje doen maar heb geen testje meer in huis Liefs Tijgertje23
Hallo dames Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje maken. Dit is de eerste maand waarin ik temperatuur, heb dus nog geen vergelijkingsmateriaal van mezelf. Maar als ik jullie kaartjes allemaal bekijk, dan zijn bij mij de sprongen zo enorm groot... (in temperatuurverschil) Zijn er meer die dat hebben? Ik heb vanaf afgelopen maandag last van mijn borsten, zijn erg gevoelig. Meestal krijg ik dat pas twee of drie dagen voor mijn ongesteldheid, dus wie weet...
@ Azeb, lijkt wel of je op dag 23 een innestelingsdip hebt. Je temperatuur verscheelt heel veel maar vind het verder een mooi kaartje.
Lief dat je het vraagt.... 't Kaartje (van gisteren is het) ziet er prima uit, maar ik ben wel ongesteld :x Dus eigenlijk zit ik weer ontzettend te balen... Vandaag de zwangerschapskleren maar op zolder opgeborgen...
Aquilegia, dikke knuf van mij! Kop op meid. Nieuw huis.... vast een mooi kamertje op het oog voor een kleintje, dat gaat wel lukken hoor! Blijf positief. x
@ Aquilegia, dat is minder zeg. Is je temperatuur ook echt omlaag gegaan. Anders kan het misschien een bloedinkje zijn.
thanx, Mieke en Azeb, lief van jullie... Ja, kamertje aanwezig,... daar word ik nou juist zo depri van... (zoals zo veel mensen roepen die ons huis zien: "hier kan je wel 5 kinderen krijgen!")
Bij mijn cyclus van oktober steeg mijn temp ook in eens naar 37.2, had hem nog nooit zo hoog gehad, dus dat was toen ook spannend, helaas kwam die dag ook mijn ongi door. Dus dat geeft wel weer aan dat een daling niet altijd een voorbode hoeft te zijn. Balen blijft het natuurlijk wel. Knuffel voor jou!