Lief dat je zo meeleeft, Mieke! Gek, hè, dan denk je dat je je lichaam inmiddels wel door en door kent, maar dan doet het weer wat anders... Nou ja... volgende ronde dan maar. Als ik deze maand zwanger word, ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn vriend...
jammer aquilegia,het zag er zo mooi uit. hopelijk de volgende ronde, zou een leuk cadeautje voor je man zijn. Mijn liezen trekken de hele tijd. Ik loop er als een waggeleendje bij Ik zat net te denken, een paar cycli had ik een lf van 14 dagen en een paar cycli 12 dagen. Als het deze keer is betekent het dat ik morgen mijn nod heb. ik denk dat ik dan toch morgen al een testje waag!(als de ongi niet komt natuurlijk) Ik heb mijn thermometer weer gevonden, lag gewoon onder mijn kussen maar de temp gisteren was wel goed denk ik, zie maar, het is constant hetzelfde
@ Wiesje, ik zou ook niet kunnen wachten met testen. Hoop echt dat je positef gaat testen. Dit is mijn kaartje, weer een stijging.
zico;ik heb al twee cycli zo'n kaartje. daarvoor ging het wat op en neer, maar sinds de hsg is ie megastabiel. Dus ja, ik weet niet of het goed is dat ie zo stabiel blijft. Een testje zal uitkomst geven!
Tja ik probeerde iets opbeurends te zeggen, maar dat bleek niet helemaal het goeie te zijn..... stom stom stom! KNUFFF
Ik hoop het, de vorige cyclus is hij denk ik tussen dag 11 en 15 gesprongen. Als ik hem tenminste gehad heb.
Ik hoop het, de vorige cyclus is hij denk ik tussen dag 11 en 15 gesprongen. Als ik hem tenminste gehad heb.
@Mieke: geeft niet, hoor, ik weet dat je het juist heel lief bedoelt! Het zal ook zeker wel goed komen en we zitten hier op rozen als er eenmaal een kindje is. Dus dat is inderdaad positief! @Mupkuh: ik zie jouw berichtje nu pas, zeker overheen gelezen..... sorry... Het is geen bloedinkje meer hoor. Ik ben woon al 2 dagen echt flink ongesteld. Vandaag en gisteren heb ik niet getempt, omdat ik eens uit wilde slapen. Ik ga morgen wel weer eens tempen of overmorgen. Geen idee dus of de temp nog hoog is of niet.
Goedemorgen dames, Ik heb al een tijdje niets gepost, zeker niet na ons bezoek aan de gyn twee weken geleden. Zowel mijn man als ikzelf hebben vruchtbaarheidsproblemen en kunnen dus heel moeilijk spontaan zwanger worden. Wat ons in het UMCG is medegedeeld is dat door de hoge FSH-waarde in mijn bloed en mijn beperkte eicelvoorraad er geen vruchtbaarheidsbehandeling voor ons mogelijk is. Onbegrijpelijk, want het schijnt dat ik nog wel ovuleer. Jullie kunnen je wel voorstellen dat we totaal verslagen zijn door dit nieuws. Op dit moment ben ik nog niet in de overgang, maar ze gaven aan dat de kans groot is dat ik wel vervroegd in de overgang ga, nog voor m'n 40ste.We willen het nog niet opgeven en willen in het nieuwe jaar voor een 2nd opinion gaan. Ik blijf nog wel tempen (en dus hopen op een wonder), maar ga m'n tempkaartjes niet meer plaatsen. De kans is elke keer zo klein en de teleurstelling wordt alleen maar groter. Wel blijf ik af en toe kletsen op het persona topic. Ik wens jullie al het goede van de wereld en dat er binnenkort maar veel roze op dit topic mag verschijnen!
@ Mamawannebee, dat is even vervelend nieuws zeg. Ik zou idd ok zo snel mogelijk voor een second opinion gaan. Sommige vrouwen die al in de overgang zijn krijgen soms nog wel behandelingen. Heel veel sterkte en succes meid.
mamawannebe, heel veel sterkte, dat zal als een bom ingeslagen zijn. ik zou inderdaat ook een second opinion aanvragen. succes.
Hallo dames Gisteravond had ik al wat bloedverlies, dus bereidde me al voor op een teleurstelling. Vanmorgen was mijn temp 0,3 gedaald maar nog geen bloed. Inmiddels wel wat bruinverlies, dus vrees dat het toch weer niet gelukt is deze maand. Heb nog wel steeds ontzettend zere borsten. Meestal is dat over op het moment dat ik ongesteld word. Maar ik ga er nu toch maar van uit dat het niet raak was.
@mamawannebee wat vervelend voor je zeg Hoop dat je toch nog gewoon zwanger mag worden! Nou voor mij is het dus ook afgelopen ik zit pas 8 DPO, maarre mijn temp is nu echt ver gezakt vergelijken gister. Dus zal wel een korte Luthale ( ofzo) fase hebben van 8/9 dagen. Het is niet anders helaas. Hier mijn kaartje
Mamawannabe heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie toch het geluk mogen hebben dat het dan toch op de natuurlijke manier gebeurd. Sterkte. Aquilegia na zo'n mooi kaartje toch ongi hoe bestaat het. Ik zou zeggen komop met volle moed naar de volgende ronde en als je temp nog hoog is zou ik toch een testje doen. Succes meid en die mooie kamer wacht wel, eerst maar eens zorgen dat jullie samen je plekje er vinden. xxx Joyce