Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wauw marieke, gister zou zomaar een innestelingsdip kunnen zijn! Goed dat je weer gestegen bent! Ik ga heel hard voor je duimen!

2. @ karine,
    ik weet t niet eigelijk, aan de ene kant denk ik, ik test donderdag...omdat ik dan volgens mn oude banner al 4 dagen overtijd ben...als ik niet had getempt zou ik dan dus niet hebben geweten dat ik mn ei later had gehad.
    maar aan de andere kant denk ik dat ik voor die tijd al wel ongi ben geworden. niet dat ik iets voel of merk maar daar ga ik gewoon vanuit, valt de teleurstelling weer mee hihi
    maar ik denk dat als ik volgend weekend nog niet ongi ben dat ik dan een testje ga doen. moet ik er niet een vergeten te kopen haha

liefs marieke

3. @ wieffie, ja ik weet t niet...vorige maand had ik ook oppeens zon dip en weer een stijging, dit kwam 2 keer voor. dus dacht toen ook...nou wie weet is een van de 2 wel een innesteling geweest en toch werd ik ongi.
    dus ga er niet vanuit dat dat t is, maar t zou wel enorm gewenst zijn haha
    eigelijk word t na vandaag wel spannend, omdat als ik niet getempt had ik ook niet had geweten dat mn ei later was geweest en was vandaag mn nod dag geweest...
    dus ik wacht nog even een weekje af nu...
    liefs marieke

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ik denk niet dat je uit moet gaan van je vorige cyclus, juist omdat je getempt hebt... Hierdoor verschilt het gewoon meerdere dagen, maar dit kan je dan nog niet testen. 4 dagen voor NOD is wel veel ;)
    Wachten is, zoals je zelf ook al zegt, de enige optie nog eventjes...

Liefs.

5. @ karine, hihi ja maar ik bedoelde dat ik donderdag (mijn nod dag) volgend mn oude banner 4 dagen overtijd ben. dus als ik donderdag test dan zou t eventueel moeten kunnen omdat t mn huidige nod is na mn kaartje dus. maar ik test niet donderdag hoor... denk dat ik tot zaterdag of zondag wacht... of zullen we samen een dag kiezen? testen we samen ;)

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    marieke, hoe lang is je LF normaal? Ik hoop gewoon voor je dat het raak is deze keer!

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Marieke: Ik weet hoe je het bedoelt. Is alleen raar als je cyclus ineens langer is dan de maanden daarvoor. Ik weet het ;)
    We kunnen inderdaad wel "samen" gaan testen. Wat heeft jouw voorkeur? Die van mij eigenlijk zondag. dan is het 3 dagen na mijn NOD. Dus als ik dan nog niet ongi ben, is er een grotere kans...
    Ik hoor het wel.

Liefs.

8. hoi meiden,
    zit nu in een shabby hotel in toronto in canada, het is hier nu 7.30..
    niet getempt vandaag, maar door het tijdsverschil lijkt me dat niet erg, moet toch effe wennen...
    als ik jullie een tijd niet spreek kom het omdat ik dus in canada zit... klus ze allemaal of hou hoog die temp en ik zie jullie allemaal zwanger weer hier over 3,5 week!
    liefs rensie

9. houda

houda Actief lid

17 jul 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo meiden, Hier is mijn temp kaartje weer...

Hoe vinden jullie hem er nu uitzien? En denk je dat FF mijn eisprong goed heeft gevonden of zouden jullie hem ergens anders zetten?

Liefs Houda

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Dit is van de 3 cycli mijn hoogste temp op 11 dpo (bij de andere 2 cycli begon hij op 11 dpo al licht te dalen....). En dan had ik eigenlijk nog sleep deprived moeten invullen (niet gedaan, want hoge temp).

@Aly, ja, het Harry Potter boek is weer razend spannend... :) heerlijk zo vlak voor m'n NOD. Jij, Marieke en ik hebben dus de NOD donderdag. Wat spannend.... Jouw kaartje is nog steeds mooi, houden zo en dan hopelijk zwanger!

@Marieke: mooi kaartje, volgens mij mag je die 37.2 gewoon aanhouden, hoor, of die 37.1... wat spannend, misschien zijn we donderdag alle3 wel zwanger (zie boven)

@Dimmel, wat ontzettend vervelend voor je, niet zwanger en niet ongi... succes bij de huisarts! Misschien stuurt hij/zij je door naar de gyn?

@Mimitje: goed geklust voor je kruis! :D succes op de wachtbank.

@Houda: ik denk dat FF gelijk heeft met de gegevens die we nu hebben. Succes op de wachtbank....

11. @ wieffie
    vorige maand was die 15 dagen, die maand ervoor was die 14 dagen...dus ga nu van de 15 dagen uit.

@karine,
    oke dan houden we t op zondag :D moet ik toch werken dus ben ik er lekker vroeg bij haha...spannend...als t nodig is dan tegen die tijd :D

@ aquilegia
    mooi kaartje :D hopelijk blijft je temp zo hoor :D

liefs marieke

12. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    aquilegia, marieke en karine spannende week weer [-o< er is nu nog maar 1 mama in april en die moeten wij ook gaan vullen :D

hier mijn kaartje, :-# :)

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi meiden!

Aly, aquilegia, marieke en karine jullie gaan erg goed! Spannend! Vanochtend getempt, weer hoog, dus toch maar een testje en natuurlijk nega. Kom ik op de pc, vul mn temp in en kijk wat er gebeurt....

Mn onderbroken kruis van twee week geleden is ingewisseld voor een 'echt' kruis afgelopen vrijdag! Zullen de pijntjes en de vermoeidheid wellicht toch van een eisprong gekomen zijn. (Of FF gaat het over een paar dagen weer veranderen natuurlijk...) Hebben voor dit kruis in elk geval niet erg goed geklust. Maar goed, ik ben al blij met een ongi, dus zal daarover niet klagen!

Liefs Friendly

14. mimitje

mimitje Lid

10 jan 2007
    44
    0
    6
    Nou dames, ik hoop dat er een heleboel meiden een aprilmama gaan worden.

Hierbij mijn kaartje maar weer, temp is nu echt gestegen dus denk dat ff wel goed zit met de berekening van mijn ei:

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Nou ben ik verdorie omlaag gegaan, dat gaat fout.... :(
    Moet jullie kaartjes/verhalen nog bekijken.

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik zou april mama ook super vinden hoor! Het ziet er iig een klein beetje naar uit dat ik mijn ei heb gehad! De 20ste had ik een wat dikkere streep op mijn ovutest en de dagen erna was ie echt weer minimaal. Ik denk dus dat ik de echte dikke streep heb gemist en dat ie dus de 20ste wel positief was.

Kan mjijn kaartje nu ff niety plaatsen omdat imigeshack vervelend doet. Zal ik straks ff doen. Dan reageer ik ook op jullie, krijg nu eerst ff bezoek...[/img]

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Aly: jouw kaartje gaat nog mooi zeg! Houden zo, hè!
    @Friendly: je kruis verplaatst, balen zeg zo'n lange cyclus....
    @Mimitje: zo gaat-ie goed!

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He meiden,

Bij mij lijkt het toch ook vooruit te gaan zo te zien op mijn kaart. Maar of het klopt dat ik de 18de mijn eisprong heb gehad ben ik toch niet zeker van maar ja, mijn temperatuur stijgt in ieder geval en heb veel geklust. Dus ik heb nog hoop voor deze maand. Wat vinden jullie van mijn kaart?

Iedereen ook succes die een hoopvolle kaart heeft.
    xxx Joyce

19. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    aquilegia, balen van die daling :(

jent, moeilijk in te schatten wanneer je ei is geweest, maar zoals je zelf al zegt, je hebt genoeg geklust die dagen.

wieffie, succes op de wachtbank, april is nog lang genoeg , dus maak je zeker kans om ook april mama te worden ;)

mimitje, succes op de wachtbank.

20. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier dan ook maar weer mijn kaartje. Ik zit nu op mijn werk dus kan alles even in alle rust overzien.

@Aly, mooie stijging weer meis.

@mimitje ja kan nu aftellen. Ik denk dat ff gelijk heeft met je ei .

@ Friendly, wat mooi dat ff je ei heeftgevonden. Ik denk dat het komt door je slijmwaarneming dat ff je ei heeft gevonden.

@ ageluigia ook jij hebt weer een mooie stijging ;)

@ wieffie ik hoop dat je ei snel in zicht is ;)

@ marieke ook jij gaat de goede kant op.

Kom op meiden we gaan gezellig met zn allen naar de april mama's.

Ik heb vandaag verschrikkelijke hoofdpijn en een beetje koortsachtig gevoel, alleen heb ik geen koorts :S

Deel Deze Pagina