IkDus, PM betekent dat je na 12 uur 's middags geklust hebt. AM staat dus voor de ochtend. Nu je temp gedaalt is wil het niet meteen zeggen dat het over en uit is hoor. Zoals bij mij en Aquilegia blijft de temp zelfs hoog ookal worden we ongi. Dus laag of hoog het maakt niet uit, het zegt gewoon niets.
ikdus; het kan ook een innestelingsdip zijn hè. even morgen je temp afwachten, mss gaat ie weer omhoog!
Dat je sex hebt gehad tussen 12 uur 's middags en 12 uur 's avonds, dat heb je zelf ingevuld. xxx joyce
Oké bedankt, weet ik dat ook weer . Ja je hebt ook wel gelijk, moet gewoon ff afwachten hoop dat ik no 6 dagen kan afwachten, anders vind ik mijn cyclus ook wel weer wat te kort. Wel vreemd dat jullie temp hoog blijft terwijl je ongi word..
@MamaWannebe: wat ontzettend rot voor jullie, ik zou ook voor een second opinion gaan. Misschien in België, desnoods? Ik weet er niet veel van, maar het schijnt wel dat ze daar dingen soms anders doen. @Iedereen: thanx dat jullie zo meeleven...
@ Wies en Mupkuh, ik hoop het dat het omhoog gaat. Maar dit is pas de 2e ronde en 1e ronde dat ik temp.. Ik moet eerlijk toegeven ik heb vandaag een half uur eerder getempt, maar zoveel zal dat niet uitmaken toch? @ Jent, ja ik weet het dus ook inmiddels, ben FF nog beetje aan het uit testen dus moet nog van alles leren Sorry dat ik zolaat reageer, zag jullie berichtjes net pas en was ff gaan zonnen.
Ik ben nu al zenuwachtig terwijl ik er vanuit ga dat ik ongi wordt, maar een collega van mij die vroeg vandaag of ik zwanger was en toen zei ik het zou kunnen. Dit vroeg ze omdat ik last heb van vlekken heb in mijn gezicht, maar ik denk dat het komt door de schmink die ik vrijdag op had gesmeerd al zwarte piet, maarja aan de andere kant zou je zeggen dat ik daar nu toch geen last meer van moet hebben. Smeer met creme maar dat helpt nog niet echt. De vorige keren toen ik zwanger was had die collega het ook in de gaten, dus ik hoop dat ze nu ook gelijk heeft hihi. Maar ik ben er bang voor want ik heb zoveel last van slijmverlies de hele tijd dat ik denk dat ik toch gewoon ongi wordt. Moet uiterlijk zaterdag ongi worden anders is mijn cyclus langer geworden. Spannend zeg. Wordt er weer eens letterlijk gek van. xxx Joyce
Joyce, spannend dus... hoop het heel erg voor jullie natuurlijk. En ja we laten ons allemaal gek maken... door ons lichaam zucht.
Hoi hoi dames Zoals jullie kunnen zien is de ongi er echt goed doorgezet We willen deze maand alleen met de clomid beginnen en in januari weer beginnen met de iui-behandeling Heb net uitgerekend op de calculator en me nod-dag is 31-12 op oudjaarsdag Liefs Tijgertje23
nou mijn kaartje schiet niet echt op. Het ziet er naar uit dat het echt niets wordt deze maand. Wat denken jullie? xxx Joyce
moggel dames! hier nog stees geen vernadering, dus ik show maar niet mn duffe kaartje! Slik nu bijna een week metformine en dat gaat goed, gelukkig! Tot nu toe niet veel last van bijwerkingen! @rensie, moggel meid, fijn dat het goed gaat! ik spreek je op hyves weer... doei doei
jent;jammer zeg, dat ie gaat zakken. ik ken het gevoel... ik wilde vandaag een testje wagen, maar ik zie er toch vanaf, die daling is niet echt motiverend. ik waht even af of ik bloed zie vandaag en wat anders mijn temp morgen is.
http://tinypic.com/view.php?pic=8bha5xe&s=0 ik hoop op nog een postieve test bij iemand hoor, dikke knuffels
Hierbij mijn kaartje, mijn temp is weer flink aan het schommelen. Hoop dat het toch een andere kant uit gaat als vorige keer
het is hier rustig met kaartjes. tijgertje, balen dat je ongi bent. aquilegia, geniet van jullie nieuwe huis en ik hoop dat het voor jullie ook weer snel raak mag zijn, vreemde cyclus afgelopen ronde. wies en jent, ik duim dat de wegblijven. hier mijn kaartje weer eens. ik heb goede hoop, andere iui's links een eitje, deze iui rechts een eitje.
Hahah onder de zonnenbank... @all, ik ging vanochtend rond half 8 tempen voor de zekerheid omdat ik toch best nodig moest plassen en toen was me temp 36,4 en net om 10 uur 36,8 (gewoon verder geslapen kon me plas inhouden).. Wat een verschil na 2 en een halve uur. Ik moet toch gewoon 36,8 aanhouden nu?
Wat een geschommel, lijkt wel de mijne. Hoop dat er snel een kruis komt, anders heb je een langere cyclus. Succes