Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik had vorige maand ook al zo'n schommel. Wel iets minder gelukkig.

2. Niet meer actief

Wel vervelend eigenlijk!
    Als ik FF niet had zou ik denken dat ik al 4 keer mijn ei heb gehad haha.

Ik duim voor je dat je snel je eitje heb, en dat het eitje ook bevrucht raakt en zich goed innestelt!

Ik denk trouwens niet dat ik een innestelings dip had, want mijn temp is maar 0,1 graden omhoog gegaan als ik die van 10 uur neem.
    Als ik die van 8 uur neem is hij 0,3 omlaag gegaan.

Merk het wel heb geen haast.

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is wel jammer meid.

4. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Ben nu ook voor het eerst aan het tempen. Ging helemaal volgenms het boekje. Maar nu is mijn temp al 2 dagn veel lager (eerst 36,5 nu 2 dagen 35,8) Ik snap er niks van. Dat zou een teken moeten zijn dat de :evil: eraan komen maar hier nog niks tezien of te voelen.

Vraag me dan ook af hoe lang het duurt na de daling van je temp voordat je ongi wordt. Kan ik het alsnog verwachten?

5. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hier even een vraagje voor jullie temperatuurdeskundigen. Dacht dat ik dit ook was maar ben nu draad kwijt. Normaal krijg ik altijd de dag na mijn eisprong mijn temperatuurstijging maar......................

Ik heb gisteren mijn eisprong gehad, dat weet ik omdat ik voor het eerst IUI heb gehad en daarom op zaterdagavond een hormoonspuit (pregnyl) heb gehad zodat ik 36 tot 40 uur later mijn eisprong zou krijgen. Volgens de planning heb ik dus gisteren tussen 05.30 en 09.30 mijn eisprong gehad (had ook wat buikpijn) en om 11.30 was de IUI.

Maar ik had vanmorgen gewoon een lage temperatuur, 36,2?
    Snap hier dus niks meer van? Kunnen jullie mij helpen.

Veel liefs
    Nataly

6. Niet meer actief

Volgens mij kan hij morgen ook nog stijgen, je temp stijg 24 uur tot 48 uur na je eisprong.
    Dus morgen FF kijken hoe je temp is.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat is je normale tijd dat je tempt? Als dit eerder is dan 10 uur dan zou ik je eerste temp aanhouden en anders neem je een gemiddelde van die 2 temps.

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Wies en Jent,ik zal blazen voor jullie dat jullie temp morgen weer omhoog is.

Ik heb nu ook weer iets raars.Afgelopen paar cyclussen mijn ei op dag 26 gehad.Nu heb ik vorige week woensdag een kijkoperatie aan mijn baarmoeder gehad.Ze hebben toen mijn baarmoeder 2x zo groot gemaakt,dmv oprekking.toen heb ik anderhalve dag bloed verloren,wat normaal is.Toen was het dag 21 v d cyclus.vanaf donderdag gingn mijn (.)(.) zeer doen.Dat krijg ik altijd na mijn eisprong.Daarna gaan ze met de dag zeerder doen.Dus ik denk mijn ei op do of vr.Nu was het maandag dag 26 v d cyclus,krijg ik ineens spotting.En dat heb ik nu nog steeds.

Hoe kan dat nou,ik snap dat niet.Heeft iemand enig idee?Dat kan toch geen nabloeding zijn van de operatie,en toch ook nog geen ongi of wel?Maar het is veel minder bloed dan wanneer ik ongi ben.
    En ik heb de hele tijd rechts zijsteken,wat zou dat zijn?

Nou ik hoop dat iemand van jullie hier een antwoord op weet.

groeten Simone

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi Simone,

Ik denk dat ik wat gemist heb in de tussentijd.
    Waarom is je baarmoeder opgerekt? Lijkt me niet echt een pretje...

Het kan natuurlijk best zo zijn dat je je ei dit keer gewoon eerder hebt gehad, is toch ook weer geen peil op te trekken.
    Dus dat was dan afgelopen vrijdag? En nu heb je spotting....
    Of je eisprong is nog eerder geweest, zou dat kunnen misschien.

Zou er anders ook geen verklaring voor hebben.
    Of dat het anders toch misschien nog inverband staat met je operatie.

x

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Ik moet gewoon even kwijt dat ik net Creamy had.

Echt erg :oops: maar ben er helemaal blij om.

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Ha Mieke,

Mijn baarmoeder was van nature misvormd,normaal gesproken lijkt het op een V,maar mijn baarmoeder had de vorm van een mercedes teken.
    Dus nu hebben ze hem opgerekt.
    Want met zo'n te kleine baarmoeder heb je ook minder kans om zwanger te worden.

Ik weet het ook niet.Ik word ook gek van die steken rechts onderin mijn buik.Het lijkt me sterk dat ik mijn ei eerder heb gehad,want heb dat totaal niet gemerkt dan.Ik vind het ook zo raar,omdat ik altijd een lange cyclus heb,van 34 of 36 dagen.En dan zou het nu 26 dagen zijn.

Ik wacht af wat er gaat gebeuren.

groeten Simone

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Even een algemeen vraagje/opmerking.

Hebben jullie ook het idee dat nu het buiten kouder is dat je basale temp ook lager is?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke8, ja ik heb dat ook! Terwijl mn bedje lekker warm is!

14. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    nu net met plassen helder bloed erbij.Dus ik ga er maar vanuit dat het toch ongi is.
    Ik vraag het volgende week nog eens bij de gynaecoloog.

groeten Simone

PS ik heb niet het idee dat het buiten koude is,ik zweet me continue kapot,terwijl ik het normaal altijd koud heb.

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Mupkuh :D creamy! :D laat het snel eggwhite worden! :)
    Hier nog geen bloed gezien ondanks de lagere temp. maar goed, het wasnog maar 0,1 lager. Is ie morgen weer terug 36.5 test ik even, maar ik ben bang dat het game over is :( Dan nog maar 1 ronde te gaan voor de mmm. ben er eigenlijk wel blij om dan terug te gaan, ik geloof er niet echt meer in spontaan zwanger te raken. Dan zou er toch wel 1 keertje in die 2 jaar een goede bevruchting moeten zijn geweest. Wie weet is het de laatste ronde dan ;) Maar goed, geen bloed, geeft moed, dus ik hou de moed erin, hou de moed erin, en van je hela hola, hou er de moed maar in, hou er de moed maar iiiiiiiin! :)

16. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    nee, ik heb nog steeds dezelfde temp als altijd.

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hé symoen, op zich zou het wel fijn zijn een kortere cyclus te hebben toch?
    Ik heb ook al twee dagen zweetaanvallen, vanacht in bed moest alles uit, werd drijfnat wakker.
    mieke;dat zou fijn als het aan de kou buiten ligt, dan zou de daling van 0,1 graad niet erg zijn. je geeft me wel weer hoop zo hoor!

18. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    ha Wies,ja gek he niet normaal meer.Het zou mooi zijn als elke cyclus zo kort zou blijven.Maar dat zal vast wel niet.

Misschien is de hele cyclus wel van slag af door die operatie.Maar ik snap niet waar die steken rechts onderin vandaan komen.Die heb ik nooit als ik ongi ben.Ik heb ook veel meer steken rechts onderin dan dat ik ongi krampen heb.
    Ik ben benieuwd hoe het morgen is met de spotting.tot morgen.

groeten Simone

19. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Goede avond dames!
    Zouden jullie eens naar mijn kaartje willen kijken, heb vandaag ineens wat roze 'bloedverlies'. ( maar paar druppeltjes, weet nog niet of het gaat doorzetten) Zou het een innesteling kunnen zijn of gewoon ongi in aantocht? ( of is dat nog wat vroeg?)
    [​IMG][/url][/img]

20. Silver

Silver Actief lid

9 okt 2007
    156
    0
    0
    @kelly Ik denk dat het nog wat vroeg is voor ongi, want dan zou je een luetale fase hebben die korter is dan 10 dagen. Het zou innestelingsbloeding kunnen zijn gezien de dip in je temp. Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar het kan wel. Als je nu ongi wordt is je luetale fase nogal kort, dan kan het evt. bevruchte eitje te weinig tijd hebben om in te nestelen. Heb je vorige keren ook getempt? Zo niet dan afwachten of het doorzet en anders over een week een testje doen!

spannend meis

veel succes met zwanger worden

greetz Silver

Deel Deze Pagina