Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Dit is de eerste cyclus die ik temp omdat mijn cyclus de vorige keer ook erg lang is geweest. Zelf vind ik het ook een beetje vreemd als ik nu al ongi word maar word er een beetje onzeker van vandaar mijn vraag...
    Hoelang mag een innestelingsbloeding eigenlijk duren?

2. Silver

Silver Actief lid

9 okt 2007
    156
    0
    0
    hoi,

Ik heb geen idee, volgens mij maar een of twee dagen.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Tijgertje: jammmer :(

@Wies en Jent: jammer van de daling....

@Aly: spannend! Hopelijk gaat het deze keer goed met de IUI.

@Smallgirl: als je je kaartje hier kunt laten zien, kunnen we er makkelijker wat van zeggen.

@Nataly: vreemd, geen idee hoe dat kan, maar je zult wel geovuleerd hebben. Geen cylcus uit het boekje, maar je kunt alsnog zwanger worden... Vragen aan je gyn?

@Symoen: ik denk dat je cyclus van slag is door die operatie. Als je blijft bloeden, zou ik de dokter bellen.

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    kelly ik denk eerlijk gezegd dat je wel ongi wordt omdat je temp wel erg veel gedaald is. Daarnaast is er geen standaard voor de lengte van een innestelingsbloeding.En een in luteale fase van 9 dagen kan best. Door te temperaturen krijg je er hopelijk allemaal een beetje meer zicht op. xx joyce

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Eiwit mag morgen pas komen! Heb zondag voor het laatst geklust en morgen komt mijn schatje weer thuis. Ander ben ik bang dat we mijn ei misschien midden. Misschien heb ik hem al gemist :(

Maar Wiesje wel positief blijven he. Idd geen bloed is moet. Misschien juist als je het niet verwacht is het dadelijk raak.

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Oeps weer dubbel.

7. Niet meer actief

Ik temp altijd om 10 uur, soms iets wat later soms wat vroeger.
    Gister bijvoorbeeld een half uur te vroeg, want me baby nichtje was hier, en ze miste haar mama en was moe dus krijste ze de heleboel bij elkaar dus kon echt niet meer verder slapen.
    Maar dat maakt toch niet heeel veel uit alhet 1 keer een half uur eerder is?

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    geen bloed geeft moed geloof ik niet erg meer in, weer gezakt :( het zal vandaag wel komen, want normaal zakt mijn temp altijd in 1 keer en ben ik die dag ongi dus start er een nieuw kaartje. een kaartje zoals ie nu eindigt ken ik niet. hoop dat het snel komt, dan kunnen we snel weer aan een nieuwe (en laatste voor de mmm) ronde beginnen. Leuk cadeau hoor voor mijn man :cry: , maar ja, we moeten er het beste maar van maken vandaag!

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Wat moet ik toch met mijn kaartje. Ze zeggen als er veel schommelingen inzitten heb je meer kans op ongi dus daar ga ik dan ook maar vanuit. Ik heb trouwens gisteren een goedkoopje testje gedaan ik had zo'n testdrang, dat sloeg echt nergens op. Hij was natuurlijk hartstikke negatief, maar ja. Soms doe je wel eens wat doms. HIhi. Hier mijn kaartje schiet niet echt op he!?

10. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    [​IMG][/url][/img]
    Help, wat gebeurd er?
    Ik ga ineens als een speer omhoog, ik denk dat als temp morgen nog hoog is, ik nog maar eens moet testen....
    op 11 dpo was test nega

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Laupio, ik denk ook dat je moet testen meid... ziet er positief uit.

12. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    laupio, mooi kaartje, zeker nog een keer testen of voel je je ziek ?

13. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Ja, dit had ik niet meer verwacht.(zie kaartje...)
    Ben bang dat we te laat zijn geweest.... :cry:
    Volgende ronde gewoon doorgaan met tempen. Hoop dat we er dan op tijd bij zijn....
    [​IMG][/url][/img]

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat gek, Seilenna, een positieve ovu-test op dag 15 en een tempverhoging rond dag 30... Kennelijk heeft je lichaam eerder een LH piek gehad, maar niet geovuleerd en het later opnieuw geprobeerd.

15. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Mmmtja....Ikzelf hou het er op dat ik de ovu-test positiever heb ingeschat als dat ie misschien was.

Maar goed, ga ervan uit dat we de volgende ronde in gaan. Of zou het nog kunnen? zaterdag eisprong, zondag bevrucht?

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke, ik zal mijn kaartje ook weer eens plaatsen, nog niets bijzonders maar de vruchtbare dagen komen weer in zicht.

17. Niet meer actief

Nou meiden voor mij is het over denk ik.
    Mijn temp is onder de lijn en volgens mij mag dat niet toch?
    Mijn temp was vanochtend om 09.20 36,5 dus helaas.
    Of ik heb nu pas een innestelingsdip en hij stijg morgen weer.
    Of ik word gewoon heel snel ongesteld.

18. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Dames ik ben inderdaad ongi geworden helaas....

19. Silver

Silver Actief lid

9 okt 2007
    156
    0
    0
    [img=http://img85.imageshack.us/img85/6199/tempkaartjesillb9.png]

Tjee, ik probeer het, maar het kopieeren van het plaatje lukt me niet.
    Dan maar zo. Ik heb een tempdaling 36.7 tot onder de horizontale lijn op dag 10 na ovulatie, vorige maand niet gehad. Pijn in mijn onderbuik/liezen/ moe. Mijn NOD is pas 10 dec. dus ongie kan het ook niet zijn. Wat denken jullie, misschien innesteling?

-x- Silver :)

20. Silver

Silver Actief lid

9 okt 2007
    156
    0
    0
    Ik heb mijn temp kaart wel op de comp. opgeslagen maar ik krijg hem niet hier in een berichtje gekopieerd. Help!

Deel Deze Pagina