doet ie het? sorry hoor voor als ie het niet doet! wil het zo graag laten zien. doei doei greets Silver
Hi Silver, je hebt nog genoeg dagen dat je temp kan gaan stijgen, dus volgens mij spannend en afwachten.
Iemand enig idee? Heb weinig gemerkt aan mn lichaam, behalve opgezette borsten. Hoort dat bij een eisprong? Groetjes Annelies.
Seilenna, hangt af van het moment van je eisprong en hoe hard de zwemmertjes gezwommen hebben, maar ik heb verder geen idee of het kan. Silver, zou mooi zijn een kerstkadootje. En met 2 pendels voor december en een paragnoste die december als voorspelling naar voren bracht, wie weet, spannende maand dus.
Ik heb net 2 dagen een tempdaling gehad. Nu toch wel weer hoger. en geen enkel teken van ongi. En waarschijnlijk ook te laat geklust. Wat vinden jullie?
@smallgirl lastig hoor om iets over jou kaartje te zeggen. Ik zie nl. dat je vorige 2 cyclussen nogal verschillen van lengte. Maar de dip kan een innestelingsdip zijn, maar mij is ook verteld dat dit net zo goed niets betekend. Ik hoop op het eerste natuurlijk. Wat betreft je klussen op de juiste tijd, zaad kan ongeveer 5 dagen leven in de baarmoeder dus, je weet nooit. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, nu maar hopen op roze -x- Sil
Wat toevallig dat we allebij bij 10 DPO onder de lijn zitten. Ik heb nog maar 3 keer 36,5 gehad en 1 keer was dat toen ik mijn eisprong had. Dus wie weet misschien nog goede hoop voor ons
Ik ga pas testen als ik een paar dagen overtijd ben, of eerder als ik hele duidelijke symptomen heb! Maar ik probeer mijn geduld te bewaren....
Thnsx voor jullie reakties dames! Tis wel spannend. @ Aly, ik ben wel verkouden, alleen dat ben ik al vanaf begin november, het blijft heel erg hangen, zeg maar....lijkt me gek als dat ineens zoveel invloed heeft... Ik w8 de temp van morgen nog even af..
Ik ook, ik zit net als jij 10 DPO. Maar ik ga pas 16 dec testen als ik het volhoud, nu nog hopen dat ongi weg blijft. Ik heb trouwens een vraagje aan wie dan ook antwoord kan geven. Die horizontale lijn als je je ei hebt gehad, k heb gelezen dat je temp daar niet onder mag komen. Klopt dat ? En zo ja waarom mag dat nier?
Hi Meiden, Mijn temp was vandaag weer 36.7. Dus heb iig mijn nog niet gehad Zo meteen ff flink aan de klus als mijn mannetje thuis is.
waar moet je tempratuur dan eigenlijk opstaan paar dagen voor je nod om zwanger te moeten zijn,... ben zelf niet aan het tempen maar als ik deze week nog ongi word wil ik het wel eens gaan proberen,.. de curvers die ik zie snap ik niks van,... waar moet je temp op staan dag voor je nod dat zou je dan toch ook moeten kunnen zien dan als je niet tempt,.. verhoging is toch verhoging,.. ik weet dat ik bijv gemiddeld altijd op 36.4 36.7 schommel,.. en nu boven de 37 alhoewel overdag heb gedaan voor de lol,.. ga morgenochtend vroeg toch voor de lol is kijken,.. rede dat ik nooit heb gedaan is slaap erg slecht eigenlijk geen 1 nacht dat ik door slaap zonder er uit te gaan,.., dus dan zou tempraturen voor mij toch geen zin hebben toch? groetjes jacqueline
verdorie ben het zo beu, wil zo snel mogelijk de MMM in, en hopelijk slaan ze de IUI over, heb er helemaal geen goed gevoel meer bij. en dan die rare temperatuur de laatste 3 cycli. zo stabiel als ik weet niet wat. Mss dat de laatste spontane ronde ons nog wat gaat brengen, maar denk het niet, het spontane is er zo langzamerhand wel een beetje af... :x
Kelly1980 & Wies,balen van de ongi.dikke knuffel voor jullie. Laupio,spannend hoor.Ik duim voor je dat de test positief uit gaat pakken. Jent,spannend als er al 3x dec is voorspeld.Ik duim voor je dat het ook echt zo is. Nou ik dacht dus gisterenavond dat het ongi was geworden omdat er iets meer bloed was.Toen laat op de avond heel erg extreme pijn rechts onderin de buik.Was er echt zwaar niet goed van.Heb wel goed geslapen (heb morfine pillen als noodmedicate) Vanochtend en heel de dag geen bloed,en net tegen 5 uur of half 6 kreeg ik weer buikpijn en nu heb ik weer spotting. Ik denk zelf haast ook dat het door de operatie komt.Ik weet het anders ook niet. groeten Simone
Dag dames! Enig idee wat ik hier nu weer moet van denken? Grs Mirza [img=http://img156.imageshack.us/img156/9910/oktoberum6.png]