Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. had gehoopt dat die dip mn ei was! maar helaas., vandaag de temp weer omlaag dus heeft FF nog geen ei kunnen vinden. hopelijk komt ie snel! afgelopen 2 maanden had ik steeds mn ei op dag 14....nu dus niet...zal dan wel een lange cyclus krijgen!

liefs marieke

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

ik denk dat het over is voor mij temp was vanmorgen laag en voelde gisteren ongi steekjes dus is het afwachten op de ongi...

Liefs Dimmel

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kom op dames, jullie moed niet laten zakken he, zat ook in een dipkaart en toch zwanger had het toen niet verwacht hoor.

kom op moed blijven houden he

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ik ben het helemaal met Zico eens ;)
    :thumup: Kom op meiden!

Liefs.

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    cindy; you are so pregnant!

kun je op dag 6dpo je innesteling al hebben gehad. gisteren die steken gehad, en voel me vandaag zo raar. Ik verbeeld het me niet, maar mijn borsten zijn nu al behoorlijk gevoelig, dat is anders 3 dagen voor mijn nod. En op zijn tijd duizelig. Erg raar, en ook zo vroeg. weet niet wat ik er van moet denken. geef vanavond een feestje, dus voor de zekerheid maar niet te veel drinken. Maar ik durf niet te veel meer te hopen, en ik vraag me af of het zo vroeg dus al kan.
    Zijn er nog testers dit weekend?

liefs wies

6. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ cindy, waneer ga je een testje wagen meid ;)

7. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @cindy je maakt het spannend meid ik duim voor je

de rest meiden kom op he . ga even wta strooien voor jullie

strooi strooi strooi strooi

8. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    dimmel, balen mied

bengeltje, balen, maar met de nieuwe medicijnen krijg je in ieder geval een een eisprong.

cindy, spannend

9. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Cindy, oooeeh spannend meid, hoop dat je gauw met supernieuws komt!

wies, ja op dag 6 innesteling kan heel goed he? duimerdeduim!

Hier gisteravond etentje gehad, en voel me superbrak. Gisteravond voelde ik me af en toe misselijk, maar probeerde echt te doen alsof ik het niet voelde omdat ik mezelf niet wil teleurstellen.
    Kan nu nog best even slapen want de kids zijn logeren, maar het lukt echt niet meer.. :(

Temp nog steeds hetzelfde. Het piepje van de thermometer doet het ineens weer maar gaat echt heel snel, als ik daarna nog even doormeet dan kom ik 0.3 hoger uit. Hoop maar dat de metingen die ik heb genoteerd toen het piepje het nog deed wel aardig klopten :(

10. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    goedemorgen dames,

cindy, volgens mij ben je ook echt zwanger meisje! wat een mooie dip en hoge temp :D ;)
    komt zeker goed met jou ;)

hier nog ff mijn temp kaartje..snap er niet veel meer van :(
    gisteren een dip maar nog niet ongi

groetjes
    claire

11. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
  12. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    goedemorgen meiden, vandaag temp net als gister 36.7. Licht slijnverlies met een beetje helder bloed. Nog geen eens een drupje. Misschien dat ik vanavond of morgen ongi wordt.......

Gewoon een vreemde cycles denk ik :(

13. goedemorgen!
    toch maar weer even mijn kaartje want heb zon vaag vermoede dat vandaag mn eitje komt! vanmorgen dus meteen geklust hihi.
    ik hoop wel dat t eitje t is want zit al op dag 16...anders word t zon lange cyclus...

liefs marieke

14. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo dames,

Spannend is het zeker.
    Woensdag wil ik een testje wagen.

Mijn temp is met 0.1 gezakt, zal toch niet erg zijn hé?

Ziet er nog mooi uit.

Moet er wel bij zeggen dat ik om 02.30 uur naar bed ben gegaan en om 06.30 uur heb getempt, weet niet of dat er mee te maken heeft, maar ben nog tevreden.

15. goedmiddag allemaal,

nou voor mij gaat het ook weer beginnen, ben ongi geworden en ga morgen beginnen met het slikken van clomid, dus zal weer gewoon dagelijks hier aanwezig zijn :D
    dikke knuf rensie

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    cindy; ziet er nog steeds goed uit hoor.
    claire; wie weet stijgt ie nog verder, zou mooi zijn.
    marike; nog mooi even geklust als het je ei is!
    jessica; jammer dat je temp zo zakt.
    wat gestegen, mijn (.)(.) zijn nog steeds gevoelig. ben wel benieuwd. feestje was erg gezelig maar een beetje te gek voor een paar mensen. ik loop door de tuin (wat een zooi, pppff) en rook op 1 plek een zure lucht. net of iemand daar heeft staan overgeven. Dus dat wordt nog leuk om dat op te ruimen. Heb mezelf maar een beetje ingehouden. Wel wat pilsjes op, maar afgewisseld met een frisje! Nu maar wachten tot mnlief uit bed komt (ja, erg hè) en dan kunnen we de boel gaan kuisen!

17. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ wies31: Het rare is dat hij weer stijgt terwijl ik net 2 dagen ongesteld ben geweest. :(

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh, vandaar jouw 2 kaartjes. ja, dat is wel raar inderdaad. ben je veel ongi geweest?

19. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    2 dagen normale menstruatie. Het is nu weer helemaal weg. Mijn temp zakte ook 2 of 3 dagen voor mijn menstruatie en na mijn menstruatie strijgt het weer. Heel raar. Ik vroeg me af of iemand dit ook heeft gehad en weet wat het inhoudt. Als deze temp nog een week aanhoudt test ik alsnog. Mijn temp hoort rond de 36,2 teliggen en niet 36,7

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hallo Dames,

Hier weer eens mijn kaartje. De eisprong komt er rond dag 14 aan denk ik zelf. Ik vind het wel raar dat mijn temp al een beetje oploopt. Maar misschien het onregelmatige leven...

@Bregt: jammer dat je inderdaad weinig hebt geklust rond je eisprong. Sticky en Eggwthite zijn toch heel verschillend, hoor. Sticky is meer plakkerig en Eggwhit meer glibberig en draden trekkend. Misschien was het Watery?
    @Cindy: spannend. Ziet er nog goed uit, hoor!
    @Bengeltje & Dimmel: jammer, hoor! Sterkte jullie allebei....
    @Marieke: fijn dat je eitje waarschijnlijk komt...
    @Jessica: korte luteale fase dat eerste kaartje...9 dagen toch? Temp gaat wel weer omlaag als je menstruatie voorbij is hoor.

Gisteren naar de bruiloft van mijn nichtje geweest. Best wel moeilijk. Rond oud en nieuw kwamen we bij elkaar. Het zou een bijzonder jaar worden, 2007, zij ging trouwen en ik kreeg een kindje. Toen wisten we nog niet dat Sterre zou sterven. Ik was 3 dagen na haar trouwdag uitgerekend. Ik had dus verwacht dat ik daar met een dikke buik zou zijn, of misschien helemaal niet als het kindje vroeg was gekomen. Dus ik heb wel een traantje weggepinkt onder de kerkdienst. Zo had ik me dat met oud-en-nieuw niet voorgesteld!

Deel Deze Pagina