Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0

2. @ friendly , fijn dat je je ei hebt meid!

@ woeii je houd t spannend nu hoog blijven:D

@mss hij gaat omhoog, nu nog verder en houden zo :D

@ aquilegia balen ik weet er alles van, ook mijn temp is vandaag omlaag...dus ben dr ook bang voor....

liefs marieke

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Marieke en Aguilegia, houd hoop, dan vliegt jullie temp morgen weer omhoog! Het kan nog steeds!

x Friendly

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Friendly: goed dat je je ei hebt meis!

@ mss: Hou hem hoog ;)

@ Aquilegia: Balen dat je temp omlaag is, maar er is nog hoop!

@ wieffie ik hoop dat je ei snel in zicht is

@ Marieke: Jij moet ook weer gaan blazen?

Ik heb mijn temp kaartje ook weer voor vandaag.
    Ook ik weer iets naar beneden, maar het scheelt bij mij niet zoveel.
    We zien het wel...

Liefs.

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nou hier mijn kaartje voor vandaag!

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hey meiden,

Heb een vraagje he, zit zo eens rond te kijken in de chart gallary van FF, en het valt mij op dat bij de mensen die positieve ovaluatie test invullen regelmatig pas van FF een kruis krijgen op de dag erna. Hoe komt dit? Ze geven toch beide de eisprong aan? Het leek mij een beetje onlogisch. Weet iemand het antwoord?
    Liefs Friendly

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Dat komt omdat normaal na een positieve ovutest het 24 tot 48 uur duurt voor je je eisprong hebt.

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Okee, duidelijk. Je hebt natuurlijk wel door dat ik geen ovu-testen gebrui... haha, maar het viel me gewoon op. Maar nu weet ik het, dank je Wieffie.

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

ben net bij de HA geweest en ze kon niets doen ze zegt je moet gewoon afwachten en die pijn die je hebt kan een eitje zijn dat niet wil springen of heel moeizaam springt ik zeg maar ik ben alweer bijna 2mnd niet ongi geweest ja zegt ze dat heb je als je stopt met de pil ik zeg dus ik had beter nooit aan de pil moeten beginnen. dus ik moet van haar maar gaan tempen ik zeg dat doe ik al nou heb ik eind dec begin jan nog steeds zo'n rare cyclus dan word ik doorverwezen naar de gyn

hier mijn kaartje

Liefs Dimmel!

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hey Dimmel, wij zitten dus in hetzelfde schuitje. Jij bent alleen een paar rondes verder dan ik. We gaan gewoon duimen dat we snel uit het schuitje kunnen springen en dat de eitjes dan ook losschieten!

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    och jeh ik bespaar wat maandverband maar ja zo kom ik geen steek verder met zwanger worden haha...

12. @wiefie! mooi omhoog gegaan joh! hopelijk blijft t zo en heb je snel je kruis!

@ karine, ook weer iets omlaag :( klote maar jij maar heel iets dus kan nog van alles gebeuren.... de laatste dagen schiet t bij mij heen en weer dus wie weet is die morgen weer hoog hahaha

liefs marieke

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey Marieke,

Het blijft toch afwachten wat het lichaam gaat doen. Als ik namelijk de grafiek van deze maand met de vorige maand vergelijk is er geen peil op te trekken :( Ligt helemaal niet bij elkaar in de buurt qua temp en hoogtewisseling.
    We zien het vanzelf wel en houden gewoon maar vol ;)
    Sunday it is :) ;)

Liefs.

14. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nee, ik heb er ook wel wat maandverbandjes voor over om van het eindeloze wachten op de ongi af te zijn. Maar ja, we hebben er niet zo veel over te zeggen he.

15. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ Dimmel, balen meid. Ik heb eens gelezen dat teunisbloem ook kan helpen voor je cycles.

@ Wieffie het ziet er naar uit dat je ei is geweest meid ;)

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Wieffie: volgens mij was dat je eitje! En goed geklust! :)
    @Dimmel: balen zeg, heb je je kaartjes aan de HA laten zien?

Iedereen bedankt voor het meeleven! Als anderen omlaag gaan denk ik altijd: "valt nog mee" of "er is nog hoop" maar als ik het zelf heb, denk ik meteen "game over". Tjsa... misschien morgen nog omhoog?

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier mijn kaartje, nu nog niet zoveel te zien, behalve dat ik nog vrij hoog blijf 'plakken'.

18. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nee want ze staan alleen op internet.

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo dames, alles gaat heel goed, soms heb ik schrik dat er toch iets mis is omdat het allemaal zo gaat. Moet wachten tot 6 aug dus ... nog w8ten

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee het klopt precies zoals je zij
    je kunt een embyo adopteren van een andere stel en die plaatsen ze dan in je bm en dan krijg je als het ware een kindje van een ander maar wat in jou gegroeit is.(zodat je het toch als je eigen baby ziet denk ik)
    maar er werden er inderdaad maar tientallen per jaar gedaan.
    ze vragen aan degene die dus ivf gedaan hebben wat ze er mee willen doen en als ze er niets meer mee doengeen kids meer willen of ze ze willen afstaan zodat zij er embryo's voor andere van kunnen maken.

Deel Deze Pagina