dank jullie wel. ga hem snel plaatsen bij zwangeren temp kaartjes. dat wilde ik al die tijd ook graag kunnen doen. ik blijf jullie ondertussen wel volgen hoor. had alleen zelf tijdje hier niet gepost omdat ik dacht dat het toch geen zin had met luteale fase van 5 dagen. veel groetjes, charlie
Gefeliciteerd Charlie! Ik weet niet zo goed meer welke dagen ik op moet geven als "discarded"... ik ben van het weekend flink ziek geweest en nog steeds niet beter, maar volgens mij wel koortsvrij, ik voel me niet koortsig meer... maar had na mijn 36.6 van gisteren ineens weer 37.3 vanmorgen :-? Hier mijn kaartje als ik de "echt-ziek-dagen" eruit laat:
MupKuh, je bedoelt Miepie Shirley, ik denk dat je je ei hebt gehad hoor, dag 17. Wat denk je zelf? Zou een mooie cyclus zijn dan.
He Charlie gefeliciteerd. Miepie ik denk dat er voor jou niets anders op zit dan te wachten tot je nod en als je dan niet ongi bent gewoon een testje doen. Erg moeilijk kaartje want je weet niet of je wel of niet ziek bent. Ikdus spannend zeg want je heb nog steeds een mooi kaartje. Shirley ik zou ook dag 17 zeggen, maar het ligt er een beetje aan hoe de komende tempen zijn. Zico zonde van die nega test. Mieke klopt jou banner? die is veel korter in vergelijking met je vorige cyclussen? Ik hoop dat mijn pendels uitkomen ben aan het wachten op mijn eitje. Voor degene die ik vergeten ben sorry allemaal succes. xxx Joyce
Charlie een dikke proficiat, wij zullen wel zien hoe het afloopt. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor. Als ik zaterdag nog niet ongi ben test ik wel eens.
Hoi Joyce! Ja hoor mijn banner klopt! Ik heb mijn ei op dag 16 gehad en ik weet nu dat ik een LF heb van 15 dagen. Dus dan kom ik op een cyclus van 31 dagen. Komt denk ik omdat hij ophoudt in het balkje bij 25, maar tot het eind van het balkje zou dan 30 zijn. Hoe gaat ie bij jou? Hoop dat de pendels voor jullie mogen uitkomen. En dat die van december voor ons uitkomen! Heb ook een voorspelling voor december van een paragnoste, dus wie weet
Wat denken jullie, ovulatie gisteren? Of misschien vandaag? De temp is wel omhoog, maar het slijm is nog duidelijk eggwhite en het personastaafje was erg positief. Ben hier een tijdje niet geweest, druk, druk...
Hi Aquilegia, alles goed? Huisje al op orde en mooi gemaakt voor de kerst Ik denk dat het dag 17 is geweest, gister dus. Maar had je vandaag nog een posi test dan? hmmmm.... nog even klussen vanavond, dan kan het niet missen! Ik had bij mijn vorige cyclus op de dag zelf ook een posi ovutest.. En dit keer niet?! ook vreemd toch? x
Hoi Mieke, Het huis begint erop te lijken... Ik ga proberen vanavond nog een keer te klussen, maar ik moet eerst nog weg, dus ik weet niet of het lukt... Die persona-dingen doe je met ochtendurine, dus van de nacht ervoor eigenlijk. Ik denk zelf dat ik afgelopen nacht geovuleerd heb. Maar het kan dus nog best zin hebben om te klussen...
Nou dat had ik dus ook een beetje dit keer. Had krampjes (ovulatiepijntjes) zo rond 18 uur en we hebben zo tegen 00.00 uur geklust. Dus ik denk ook iets na de ovulatie. Hoop dat dat nog optijd is geweest. En ook hoop ik dat mijn temp eens wat gekkere sprongen gaat maken. Deze is altijd zo braag (album).
gefeliciteerd charlie! ikdus, spannend hoor, ziet er nog steeds goed uit. ik ben dus gisteren naar de gyn geweest. vertelt over mijn vreselijke menstruatiepijn en ik heb toen een echo gehad. Bm zag er gewoon goed uit, en links eiblaasjes die op springen staan! begin januari moet mijn man sperma inleveren voor een onderzoek voorafgaande de IUI. Kijken of er voldoende goede zaadcellen bijzitten voor de IUI. Is dat niet, wordt het gelijk IVF, maar ik neem aan dat ie er genoeg heeft. Waarschijnlijk kunnen we na deze ronde eraan beginnen, eindelijk weer een hoopvol lichtpuntje! De timing is alleen niet echt geweldig, net voor de carnaval, maar ja, na 2 jaar ga je dat niet meer plannen. ben wel erg opgelucht volgende ronde verder te kunnen.
Wies mooi nieuws dat je bm er mooi uit ziet. Enne als die eitjes op knappen staan, klussen! misschien is het zelfs niet meer nodig en wordt het een mooi nieuwjaarsgeschenk voor jullie. Ik duim.
idd wies klissen en aquilegia ik dnek dat je idd gisteren je ei hebt gehad zo aan je temp te zien en eggwhite kan altijd ook nog net na het ei. Maar ik zou toch voor de zekerhiefdklussen .Succes. Oke mieke nu snap ik het je banner is dus gewoon te kort hihi. xxx Joyce
Hoi allemaal. Alle zwangeren gefeliciteerd. Alle meiden die ongesteld zijn geworden, balen. Next time better! Nou meiden ik ben vanmorgen ongi geworden, helaas. Alleen weet ik nu niet hoe ik moet tellen, want had afgelopen zaterdag al druppeltjes bloed verloren? (zondag en maandag niets) Moet ik nu tellen vanaf die dag of vandaag dinsdag? Help. Liefs Bloempje.