Hi meid.. Het was dan niet veel maar het waren duidelijk helder rode bloed druppeltjes. Dank je wel, dan houd ik het gewoon op zaterdag.
Tja misschien dat iemand anders het anders beoordeeld hoor. Maar aangezien je toch ongi bent geworden... Vind het moeilijk om toch te beoordelen.
Ja ik vind het ook moeilijk. Want zaterdag waren het maar een paar druppeltjes maar toch helder bloed. En dat zette pas vandaag door. Hmm moeilijk. Ik houd het op zaterdag, maar met in m'n achterhoofd dat vandaag misschien mijn eerste ongi dag is. Toch erg bedankt voor je antwoord!
Meiden bedankt voor jullie antwoorden! Ik hoop ook dag 17 maar denk zelf vandaag! Heb vandaag ook echt krampjes in mijn buik en we hebben lekker geklust vandaag en al een paar dagen dus misschien wel goed! Liefs shirley
Danjo, fijn dat je er uit bent met FF . Bloempje0, balen... FF heeft mijn mooie rode kruis vervangen door een stippellijn (ok, zat er dik in met die idiote temperaturen van afgelopen dagen ), maar uitgaande van mijn ovu-test en de dag erna een tempstijging ga ik er maar vanuit dat ik wel op 10DPO zit nu... nog een paar dagen...
hoi meiden, kom weer even buurten! heb vandaag mijn eerste echo en ook nog intake bij vk! ben echt megazenuwachtig! hier alles goed? al nieuwe zwangeren? voor degene op de wachtbank ..\ succes ik strooi even aan lading hcg jullie kant op ***************************** voor de rest, ik duim dikke knuffel rensie
Als ik nog 2x de temperatuur van vandaag invul, dan krijg ik een kruis op gisteren. Ik denk dat ik gisterochtend/nacht toen ik nog sliep geovuleerd heb. Want de temp was al wel wat hoger. Ik hoop dat het klussen OK was, want gisteren waren we allebei te moe en ik was laat thuis.
@ Wies, wat een goed nieuws zeg dat je bm goed is en dat je eitjes staan te springen.. Hopelijk ga je gewoon goed het nieuwe jaar in en ben je zwanger .. @ Bloempje balen zeg, dat je toch nog ongi bent geworden
Aquilegia, een dag ervoor geklust moet toch goed zijn! Rensie, super, geniet er maar lekker van. En bedankt voor je douche, kunnen we allen zeker goed gebruiken. Wies, idd goed nieuws, klussen dus! Mijn kaartje vandaag, word ewn beetje iebel van de brave temp hoor, ik wil ook een enorme piek en dan lekker hoog blijven.
Het is het resultaat dat telt, Mieke. Je temp hoeft niet zo spectaculair te stijgen! Hopelijk komt je pendel uit! Spannend.
Ik hoop dat deze daling betekent dat mijn ei eraan komt. Gisteravond voelde ik iets raars en dacht oh dit kan mijn ei wel eens zijn.
Mieke, mooi kaartje hoor! Mupkuh, hopelijk idd een daling voor je eisprong ! Die van mij blijft erg raar, al heb ik de dagen dat ik koorts had eruit gehaald :-? :
Zal ik dan ook maar weer mijn kaartje zetten.. Weer te vroeg getempt 8:30, dus om 10 u zou het waarschijnlijk hoger zijn geweest. Ik word dus helemaal zenuwachtig..
Ik hoop het ook! heb ook een voorspelling van een paragnoste voor december, dus zou wel leuk zijn als alles uitkomt. Maar goed, ben niet zo bijgelovig hihihi. En je hebt gelijk, het is het resultaat dat telt. Ik merk alleen dat ik het toch verglijk met voorgaande tempen na ovulatie en alles is altijd erg braafjes, vandaar eigenlijk.
@ Miepie volgens mij heb je met 37,3 geen koorts hoor, al kan het soms wel zo voelen.. Maar pas met 37,5 hebt je verhoging en boven de 38 koorts volgens mij..