Ik weet het, maar dat waren dagen dat ik echt ziek was. 's Ochtends was mijn temp nog redelijk "normaal", maar in de loop van de dag ging ie omhoog richting 39... vandaar dat ik ze eruit heb gelaten. Als je in mijn album kijkt zie je 'm mét al die dagen erin... dan is ie net zo raar . Mupkuh, ik hoop het, maar ben bang dat dit een beetje zinloze ronde tempen is geweest met die griep na mijn ei
Nog erg verkouden en weinig energie, maar geen koorts meer... blijf nog lekker een dagje binnen . Wel ineens last van mijn darmen vandaag, moet af en toe een sprintje trekken naar de wc :-?
Nou fijn dat dekoorts over is, want dat is wel altijd heel vervelend. Jammer dat je nog beetje ziekjes bent, beterschap dus... Hopelijk komt die weinig energie omdat je zwanger bent
Haha, zou leuk zijn ! Jij heel veel succes met de laatste spannende dag(en)... hoop dat je een mooie streep te zien krijgt. Test je morgen al, of wacht je nog een paar dagen?
Ik heb MatCare testen besteld die 4 dagen voor je NOD kan, als het goed is komen ze vandaag binnen. Dus weet niet of ik vandaag 14 DPO test, of toch zaterdag zoals ik zou doen.. Word wel erg zenuwachtig en nieuwsgierig..
@ Danjo, Ik weet het, maarja misschien heb ik wel een luteale fase van 18 dagen ofzo.. Dus hopelijk kan ik me bedwingen ik zie het wel .. Ga er toch niet van uit dat ik zwanger ben hoor.. @ Miepie jij ook succes voor ook de laatste spannende dagen
Ja, daarom wil ik ff afwachten, als het lukt.. FF Zegt ook dat ik de 24ste kan testen, maar dat is te lang voor me hoor.
Ja dat duurt nog ff idd Nou ja doen wat je hart je ingeeft wij zijn al 2,5 jaar bezig en heb 2 keer getest 1 dag na nod en beide keren zwanger Voor de rest nog nooit getest
Dat is goed van jullie zeg! Jammer dat het 2 vlindertjes zijn geworden, hopelijk hebben je vlindertjes straks een broertje of zusje erbij die wel mag blijven, ik duim voor je!
Ja helaas, de duiveltjes zijn weer op visite bij me. he maar meis je tempkaartje ziet er goed uit hoor, oh ik hoop het zo voor je dat je van het weekend of wanneer je ook wilt testen positief zult testen! @miep: beterschap! kan een griepje zijn maar wie weet een innesteling. @ alle meiden die gaan testen veel succes!
Jij bent gewoon lief. Dank je wel ikdus, ik zie het wel in januari, dan ga ik voor het eerst naar de gynaecoloog.
enen ikdus heb je de testen al, jij hebt wel een erg mooi kaartje. ik denk dat je zwnager bent. xxx joyce
Thnx jent, haha nee nog niet getest ze zijn nog niet binnen.. Hij ziet er tot nu toe nog erg mooi uit ja, maarja misschien heb ik een langere luteale fase.
Ik denk dat ik vanacht misschien toch wel mijn ei heb gehad ofzo. Want die rare pijntjes links onder zijn nu weg. Heb alleen nog helemaal geen afscheiding ofzo gehad.
Wat raar dat je geen afscheiding hebt gehad, maar volgens mij hoeft dat toch niet persee? Ik hoop dat je nog goed heb kunnen klussen de afgelopen dagen