de kaartjes kan je van internet halen heb ik ook gedaan toen ik na de gyae moest heb toen bij FF de kaartjes weg gehaald van mijn cyslussen en laten zien
mijne zitten ook in het dossier. Ze zei dat het duidelijke kaartjes waren, meer niet. Ze heeft er ook niet lang naar gekeken. Ik heb wel een aantal mooie kaartjes gezien hier, dat wordt op zijn minst weer 1 roze deze ronde! Aquilegia; ik hoop dat je morgen weer omhoog gaat. corina; hoe sta jij daar tegenover, die adoptie embryos? Wij hebben gisteren geklust, 1e keer na de hsg, en was nog iets gevoelig. Had gelijk weer bruinverlies daarna en vanochtend. En we moeten toch nog wel een paar keer deze week. Nou ja, woensdag moet het toch onderhand over zijn. gaan we vanaf dan weer aan de bak.
hoi ik heb oook in de topic gereageerd onder lounge daar . ik vind het eingelijk een goed begin dat 1 ziekehuis dat gaat ondernemen. als men al zolang bezig is om kinderen te krijgen en het wil maar niet lukken en er toch embryo's over zijn en de mensen willen ze niet meer waarom vernietigen als je een koppel aan een kindje kan helpen? als ik die kans krijg om me ook kandidaat te stellen dat ik de overgebleven embryo's kan laten adopteren doe ik dat want ik weet als geen ander hoe moeilijk het voor sommige mensen is om kinderen te krijgen. als ik die embryo's zou afstaan kan ik er andere mensen gelukkig mee maken dus ja ik zeg uit de grond van men hart dat ik ze af zou staan als ik er niets meer mee doet of ik ze nou vernietig of een ander gelukkig kan maken dan ga ik voor optie 2. en jullie ? allemaal hoe denken jullie?
Bij ons stond vandaag een heel stuk over embryo's adopteren in de krant. Het heeft wel als 'verplichte bijkomstigheid' dat de kinderen die er eventueel mee verwekt worden op hun 16 wel de gegevens van hun biologische ouders krijgen. Wat ze daar vervolgens mee doen is aan hun. De kans dat een ingevroren embryo het overleeft en er daawerkelijk een kindje geboren wordt ligt tussen de 10 en 20 procent, niet erg hoog dus. Maar aan de andere kant, als je op geen andere manier zwanger kunt worden is het een hoog percentage. Ik denk eigenlijk niet zo veel over 'wat als het niet lukt' ik zou denk ik eerder donoreicellen van een van mn zusjes willen, mocht dat een oplossing zijn. Maar goed, ik hoop daar niet aan te hoeven denken en dat het gewoon binnen een paar maandjes raak is... Zou het overigens wel overwegen om embryo's af te staan. Dat is voor een goed doel, dus daar maak ik niet zo'n probleem van Liefs Friendly
Vanmorgen vroeger opgestaan dan normaal, dus lagere temp. Wat mij gisteravond wel opviel is dat ik vollere borsten had. Mijn man had zoiets van, nee he daar komt ze weer, maar hij voelde het ook.
Hoi hoi, Spannend Monika, dat ze nog een paar maanden vol mogen blijven! Hier de temp weer een tiende omhoog! Gaat voorlopig dus goed. Ben benieuwd of ie nu ook echt hoog bblijft en ik ook echt een eisprong heb gehad. Liefs Friendly
Goedemorgen meiden, Hier mijn kaartje van vanmorgen, voel me nog zieker worden. Maar 36,9 is toch geen koorts? Sorry
1 ding is in ieder geval zeker...heb wel een eisprong gehad. We zijn eigenlijk begonnen met tempen om inzicht in mn cycles te krijgen, maar dit is helaas niet mogelijk. Mijn ei varieert van dag 9 tot 18, dat is wel een groot verschil. We hebben deze maand in ieder geval daar geen stress van aangezien het mannetje thuis is . Wel is hij er een beetje teleurgesteld over dat het nog steeds niet raak is. Ik dacht dat hij het eerst wel kon laten rusten, maar gister uitte hij zijn frusstraties er weer over. ....Ik heb het echt met hem te doen, ik vind het zelf ook wel erg hoor, maar vind het gewoon zo zielig hem zo te zien . Beetje lang verhaal maar moest het even kwijt
Mss, je hebt niet 1, maar twee dingen zeker, en je hebt een ei gehad, en je hebt goed geklust rond je ei. die 36.9 is gewoon een mooie stijging. Niet mee zitten, gewoon op vertrouwen dat het er allemaal bij hoort! Fijn dat je mannetje nog thuis is, maar wel vervelend dat hij er zo mee zit dat het nog niet gelukt is. Wel begrijpelijk, alleen laten de mannetjes het vaak niet weten. x
Je kunt ze gewoon uitprinten bij "sharing". En dan meenemen naar je HA. Dan ziet hij/zij wel hoe 't ervoor staat, en of je al eerder naar de gyn zou moeten. Mijn temp is "afgestort" tot de coverline en ik heb spotting. Het zou me niets verbazen als ik morgen al ongesteld wordt en niet donderdag pas. Wat ontzettend balen!
mss, met mij is het super, aan mijn temp te zien en lichaam te voelen denk ik dat het raak is deze ronde, donderdag ga ik testen.
Ow aly spannend! Wat voel je? Ben een beetje nieuwschierig Ik zit donderdag vroeg voor de pc Je temp blijft ook mooi hé.....Ik duim echt voor je meid
mijn temp is heel anders dan mijn andere kaartjes en hoger. ik heb sinds zondag avond last van mijn rug en dat straalt uit naar mijn maag, gister ochtend toen ik wakker werd lag ik op mijn buik en had ik een raar gevoel in mijn maag en dat had ik ook toen ik zwanger was van iris. maar mijn hoge temp geeft echt de doorslag, ik heb ook niet zo'n drang meer om te testen, maar mijn man wil dat ik donderdag test, anders had ik vrijdag pas getest.