Buikpijn is over waren gewoon mijn darmen die al een paar dagen zijn best niet meer deed. Ben nu wel weer ff super misselijk dit is de 2e keer sinds zaterdag bleh.. En heb echt veel afscheiding denk steeds dat het mijn ongie is, dus zal het binnekort wel krijgen.. Ben zo blij dat die testen niet binnen zijn gekomen zou waarschijnlijk zonde zijn van het geld!
Ik verwacht de testen morgen. Had ze eigenlijk vandaag verwacht, maar TPG post is hier niet geweest. Er staat wel dat het door TNT word bezorgt maar dat gebeurde vorige keer ook niet! Jullie zijn echt top meiden! Ik duim ook heel hard voor jullie!
Dat zou best kunnen. Mijn tante en ik hebben geduld met testen, maar denk wel dat ik morgen meteen test als ze binnen zijn, erg he .. Tenzij mijn temp gedaald is naar 37,0.. Dan test ik niet!
Ikdus; Ik ga ook voor je duimen morgen en hoop dat je een positieve test in handen mag houden! Mieke; Jij maakt het ook spannend hoor en je hoeft echt niet een enorme stijging te krijgen hoor als ie maar hoog blijft! Mijn ei is volgens FF nog nie geweest misschien vandaag? Ik zal het wel zien aan mijn temperatuur morgen, een deze dagen zal het toch wel zo zijn! Hier mijn kaartje! Liefs shirley
Hi meiden, Nog ff snel een berichtje voordat ik ga slapen Hoop dat mijn temp morgen omhoog schiet, hoop zo dat mijn ei gaat springen deze maand. Tot morgen.
temp van vandaag en nog geen ongi Hopelijk komen ze snel door, anders zit ik met de echo op ouderjaarsdag als de ongi morgen komt of nieuwjaarsdagdag en dat is helemaal niet zo gunstig voor langs te komen. Ik wil m'n ongi vandaag
Morning lieve meiden! Shirley, hmmm hij zit er zeker aan te komen hoor! Ja het is zo als je temp maar hoog blijft. Debje, overduidelijk je ei zou ik zeggen Mupkuh, jou ei komt er ook wel aan hoor! IkDus, spannend vandaag. Zico, als je al zo overtuigd bent, laat ze dan maar komen meid. Mijn kaartje vandaag en iedereen een fijne dag.
@ Debje, geloof je nu wel dat je je ei hebt gehad op dag 18? @ Zico zonde zeg! Laat het inderdaad dan maar komen ! @ Mieke mooi kaartje hoor! @ All Hier mijn kaartje, ziet er dus niet goed uit, dus laat de ongi hier ook maar komen!
IkDus, zou dan idd nog maar even wachten, zonde van de test anders! En wat ik zo vreemd vind, gister zat je ook al op dag 35 - 14 DPO en vandaag ook?
Inderdaad vind het ook zonde.. Alleen nu zit ik te twijfelen, mijn temp is best vaak 37,1 geweest. En gister met die 37,2 had ik in de middag lichte koorts, dus zal ik waarschijnlijk eergister ook koorts hebben gehad. Dus nu denk ik dat ik daarom een hogere temp had. Zou dat iets kunnen uit maken ? Want voel me nu helemaal niet meer koortsig..