Zico balen meid bah Ikdus hm balen dat ie iets verder zakt Hier mijn kaartje ik verwacht vandaag eigenlijk mn ei dus ff afwachten wat ie morgen doet
Zo ziet mijn kaartje er beter uit he, als ik mijn koorts dagen er uit haal.. Ik weet alleen niet of het iets uit maakt als je in de middag wel koorts hebt?
Nee, deed ik ook niet.. Die tempen zijn ook gewoon van de ochtend.. Maar omdat ik me koortsig voelde toen ik opstond de afgelopen 3 dagen, dacht ik gister laat ik ff kijken wat mijn temp nu is. En dat was 38.. En toen lag ik ook nog rustig op bed te laptoppen, dus ik denk dat mijn temp eergister nog hoger was in de middag met koorts.. Ik weet alleen niet of het uit maakt dat je in de middag koorts hebt en in de ochtend nog niet?
@ Mieke, dat denk ik ook wel. Kijk maar naar mijn kaartje Kan dus denk toch wel kloppen dat ik dinsdagnacht mijn ei voelde. Ben echt helemaal blij met mijn temp. Alleen bang dat hij weer gaat schommelen.
Zeker moeilijk, ik wacht wel af of ik me kan bedwingen als die testen vandaag binnen komen.. Ik ga nu ff mijn kamer zuigen en dan de huiskamer en dan lekker eten.. Dus ben er straks weer xx
Lekker soppen in huis haha Ik moet zo weer werken Nog 2 dagen en dan vakantie yesssssssss heb het ook even helemaal gehad ben eraan toe gewoon nog ff wachten tot morgen Ikdus
Ik vandaag ook maar eens rustig aan doen en het huis een beetje poetsen. Ga iig niet stressen vandaag. Is het bij jullie ook wit? Hier heeft het gesneeuwd!
MUPKUH, en super goed geklust hoor! Hier ook een dun laagje wit buiten. Maar niet echt sneeuw. Wel heel koud, was vanmorgen -3. IkDus, wacht je temp van morgenochtend anders nog even af.
Zico, balen... Ikdus, ik vroeg mij hetzelfde af... had afgelopen week bijna elke dag 's middags flinke verhoging/koorts. Als ik die dagen er uit laat lijkt mijn na-ei-temp zo rond de 37,8 te liggen:
Veldhoven ligt naast Eindhoven. Hier ligt ook maar een dunlaagje hoor. @ Mieke, geklust hebben we zeker goed. Ik hoop zo dat het raak is, kan ik mijn oma belonen met haar goede moed voor de operatie.
Mijn oma ziet altijd als er iemand zwanger is Beide keren heeft ze het bij mij gezien voor ik het zelf wist gelukkig beide keren gezegd dat het niet zo was oke veldhoven ligt hier ver vandaan
Wel handig, hoef je geeneens een test te doen . Nou hopen dat ze het snel weer ziet.... Hier ook geen sneeuw, wel een witte laag over alles, dus wel een heel mooi winters uitzicht
Ik ga er zelf vanuit dat het wel even duurt het zwanger worden het gaat hier niet zo snel helaas De daken enz zijn hier wel wit maar voor de rest niks ,weet wel dat het mega koud is
Haha, ik had het nog maar net getypt.... en het begint hier te sneeuwen (Utrecht)! Niet veel, maar het is sneeuw Danjo, ik hoop heel hard voor je dat het snel weer raak mag zijn en je dan 9 maanden later een mini-Danjootje in je armen hebt...