Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh 45 min hier vandaan hahaha

Wel lachen Ik heet hier danjo zo heet mn hond Joodje zo noemt mij iedereen hahahaha

We zien het wel geduld hebben
    en ach jah na 2,5 jaar heb ik dat wel

2. Niet meer actief

@ Mupkuh, ik wil ook sneeuw:(
    Zal voor je duimen dat het raak is :D

@ Miepie, het is erg verwarrend als je ziekjes bent dan weet je ook niet meer waar je van uit moet gaan :S..

@ Danjo, jeej lekker vakantie ;)

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, krijg nou een heel raar beeld van Danjo met een mini-Danjo in haar armen ;).

Ikdus, idd... en helemaal als het de eerste x is dat je tempt :-?. Die hoge temp van eergisteren was ik niet echt koortsig meer... maar de dag ervoor was het 36.6? Nou ja, we zien wel over een paar dagen.
    Ga op wintersport en ik ga toch echt liever niet drinken dan dat ik ongesteld op de ski's sta ;)

4. Niet meer actief

Inderdaad, wanneer ga je op wintersport?

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel meiden ik hoop ook dat het raak is.
    Mijn oma is al 86 en is voor de 3e keer aan kanker geopereerd. Ze zag er eerst geen rede voor omdat ze alles al heeft meegemaakt. Maar ze heeft zich gelukkig toch laten opereren. In de hoop dat ze nog meer mee gaat maken.

Net met de honden naar buiten geweest. Hebben alle sneeuw weer opgesnoven ;) ze vonden het wel een beetje raar.

6. Niet meer actief

Nou dan heb je een hele sterke oma heel goed van dr !

Mijn oma is dit jaar overleden door een heel klein foutje van de dokters in het ziekenhuis.
    Ze had buiten dr andere longziekte ook nog longkanker en is dus op 57 jarige leeftijd overleden..

Ik hoop voor je oma dat ze nog jou kindje mee mag maken, zou toch wel heel speciaal zijn he :)..

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mooi he, als je oma voor dat soort dingen nog door wilt? Ik heb ook een (schoon)oma die al 87 is, maar ondanks 3 tia's nog doorgaat, ook in de hoop haar eerste achterkleinkind nog mee te maken...

Ikdus, we vertrekken overmorgen, op mijn NOD dus (iets kortere LF)...

8. Niet meer actief

Spannend zeg, hoop dat ze weg blijven!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ik hoop het ook (en bij jou ook!).... na 11 rondes begin ik af en toe wel een beetje te twijfelen of het ooit gaat lukken :( al moet ik nog niet zeuren met mijn 11 rondes ;)

10. Niet meer actief

Tuurlijk zal het lukken :)

Gaan jullie hierna na het ziekenhuis?

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ahh Miepie, probeer de moed erin te houden. Het is je zo te zien ook al eerder gelukt.

Dat is mijn oma's wens ook... Dus hoop zo dat ze het nog mag mee maken. Maar denk het wel hoor!

12. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Jee wat spannend allemaal zeg!
    Ikdus ga je wachten met testen?

Ik moest ozveel pagina's bijlezen dat ik het allemaal niet mer heb onthouden,sorry!

Hier in Roosendaal geen sneeuw,en het is al iets minder koud dan vanochtend.gelukkig!

groeten Simone

13. Niet meer actief

Weet nog niet zie wel..

Hier ook nog geen sneeuw :(

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hier is ook zachte snipsneeuw gevallen.
    De ongi is in nog geen verte te bekennen, zaterdag ga ik nog eens een testje wagen als ik niet ongi ben, hopelijk als hij moet komen is hij ertegen al

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hi meiden,

Even een rare vraag tussen door. Ik checkte net even of ik wat slijm kon ontdekken. Maar nu komt mijn binnenste naar buiten zeg maar.

Ik had vanochtend ook al een beetje moeite met het tempen, voelde zo ribbelig aan.

Herkent iemand dit?

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    leg eens wat beter uit?
    Snap het niet zo

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mijn vagina komt naar buiten zeg maar. Waar normaal je ingang zit, zit nu een bobbel met weefsel :oops:

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    neen ,dit heb ik nog nooit meegemaakt, heb je er misschien een wondje gehad?

19. Niet meer actief

Ik ken het ook niet, het klinkt wel heel raar?

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Nee ik heb geen wondje ofzo gehad. Het lijkt wel of mijn baarmoeder heel goed word afgesloten ofzo. Zal de vraag eens bij zwangerworden neer gaan zetten.

Deel Deze Pagina