Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou meiden, heb getest!
    Kon het toch niet laten, ben dus niet zwanger..
    Wist het ook wel..
    Dus laat de ongi maar komen, vind dit een mooie tijd om ongi te worden anders is mijn luteale fase voor mijn gevoel ook te lang :)

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Jammer IkDus, hopelijk heb je volgende ronde meer geluk.

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb net de testen besteld en wacht dus tot dan, ben doodop, maar heb zo'n lage temp dat wijst op ongi, hopelijk morgen de hoogte in, ben echt doodop op dit moment

4. Niet meer actief

Tja hoop het ook, maar heb tijd zat ;)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hè, Ikdus... balen :( Hele dikke knuffel, en idd, laat het dan maar snel komen...

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ikdus ben je overtijd?

7. Niet meer actief

Dankje wel Miepie.
    Blijf ondertussen wel heel hard voor jullie duimen!

8. Niet meer actief

Uhm ja volgens mij wel..
    Ik weet niet wat mijn Luteale fase is, maar zit nu op dag 15 en heb geen gevoel dat ongi er aan komt

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik zit ook op 1 dag overtijd en ben ook aan het wachten op de ongi, zwanger ben ik niet. Ze hebben een tijdje geleden bloed genomen en was toen negatief, nu wel overtijd, iets waarvan ik kan rotten. Anders zo precies nu willen ze niet komen, wil met clomid beginnen

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hè jammer ikdus, het zag er zo mooi uit. kan voorstellen dat je wilt dat de ongi snel komt.

inderdaad geen sneeuw hier in roosendaal, maar het ziet er allemaal wel wit uit. erg mooi.
    verder heb ik de afgelopen 2 dagen even getempt om te bevestigen dat mijn ei is geweest. ik voelde dinsdagavond de bekende eisprongkramp, en vanochtend was mijn temp 0,3 hoger. heb hem dus gisteren gehad zoals ik had verwacht. maar helaas zondag voor het laatst geklust. dinsdagavond was ie laat thuis, dus nam me voor woensdagochtend te klussen, gíng het gewoon niet. erg hè, alsof het al helemaal afgesloten was. na 3 pogingen moesten we er echt uit anders kwamen we veel te laat op het werk. ik had ook de hele dag geen afscheiding meer. meestal heb ik dat op de dag van mijn ei ook nog wel. balen hoor, maar ja, mss waren de zaadcellen van zondag wel sterk genoeg en lagen ze al lekker te wachten op mijn eitje! het moet op zich kunnen toch?

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wies hier precies hetzelfde... dinsdag nacht eisprong steken en vanochtend mijn temp 0.3 of 0.4 hoger. Alleen hebben wij wel optijd geklust.
    Hopelijk zijn de zaadcellen idd sterk genoeg.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Het zou kunnen Wies, bij sommigen is het wel gelukt!
    Wie weet hebben die zwemmertjes echt gewacht op het eitje en toen het eitje eens flink onderhandenn genomen, hihi.

13. Niet meer actief

Rot is dat het Zico...
    Vorige keer werd ik laat in de avond ongi hoop dus nu ook..
    En anders mag het zondag komen hoor..
    Want wil niet ongie zijn en oppassen en zaterdag gaan we naar de kerstparade van sbs6 en daarna gezellig bij mijn nicht zitten en wil daar ook niet ongi zijn..
    Dus ongi kom op!

@ Wies hopelijk heeft ventje superzaad en leven ze nog lang en gelukkig in je eitje ;)

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ikdus balen meid maar geen bloed geeft moed he
    Hoe lang deed het bij jou voor je je testen binnen had?

15. Niet meer actief

2 daagjes..
    Tja wacht af

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik ga door voor ronde 12 :( Nog niet ongesteld, maar wel roze afscheiding, heb ik altijd vanaf een dag of 2 voor de :evil: er zijn...

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hier zijn ze er ook nog niet, heb wel baarmoederpijntjes dus hopelijk horen ze m'n smeekbede

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Balen Miepie
    Zico balen meid maar snap dat je zoiets hebt van kom nu maar

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ja ben het wachten eht wel beu, kan ook een ander senario zijn dat ik toch een hele late eisprong had , maar dat heb ik normaal nooit.
    En dat ik naar de innesteling aan het gaan ben.
    Heb ook ondervonden bij het klussen dat de sperma beter binnen bleef en bijna niets meer buiten kwam.

Jeetje zit nu wel veel te denken wat het eventueel kan zijn

20. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    ik kom eventjes zeggen dat ik voor iedereen duim en wat knuffels strooien voor de wachtende mensen en de mensen die ongi zijn geworden

liefs debje

Deel Deze Pagina