Zico waarschijnlijk maak je je gewoon veeeeeel te druk waardoor je hormonen opspelen en je mensturatie blijkt uit te blijven!
goedemorgend, hier kaartje van vandaag. Ga ervan uit dat ik met de fameuze tempdaling pas een eisprong heb gehad, is het beste denk op dit moment
En waar ik dus niet op hoopte is toch gebeurt Ik ga nu maar hopen dat hij alsnog gaat stijgen en dat ik niet weer na 18 dagen ongi ga worden.
Mupkuh, kijk eens bij de zwangeren-kaartjes; er zijn er best veel die de dag na hun eisprong een dikke dip hebben! Dus kan best dat als je temp komende dagen hoog is FF alsnog een kruis op dag 12 zet
Ja maar dacht mijn ei dinsdag avond al gehad te hebben. Tenminste toen voelde ik een steek en sindsdien geen last meer van ovaluatiepijn.
Hm das vreemd maar je ei hoef je niet altijd te voelen Bij mij duurt het wel een half uur voor de pijn weg is
Ik heb net snel even ovaluatietesten gehaald. Ga er gewoon 1 doen om te kijken of ik vandaag misschien mijn ei heb.
Doe ik net die test, had ik ook een beetje eiwit Dus denk misschien toch wel mijn ei vandaag. Heb toch maar de test gedaan, wacht nog op de uitslag...
Jeetje Mupkuh ook verwarrend.. Maar een ramp is het gelukkig niet. Je houdt dan nog een mooie cyclus!