Temp blijft het zelfde.. Ik heb maar een half uur later getempt dan gister? Ik denk dat die daling dus inderdaad kwam door lichte koorts wat ik daarvoor had.. Geen gevoel van ongi en net paar uur tampon in gehad, geen 1 druppel bloed alleen heel veeel slijm.[/url]
oopsie bij de verkeerde neergezet... nog een keer dus... sorry! wilde hem jullie niet onthouden.... liefs rensie
maakt niet uit rensie kan gebeuren. Trouwens even over ei voelen. Heel veel mensen zeggen dat ze het kunnen voelen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn, maar ze zeggen dat vaak in de volksmond zo en ik denk gewoon dat je rond je ei gewoon op alle lichamelijke klachtjes let en dat we dan daar uit afleiden dat we een ei hebben gehad, maar het kan ook puur toeval zijn. Ach ja boeit ook niet als we maar eitjes krijgen en ze goed bevrucht raken tot een mooi beebje. Meiden succes, ik wacht ook nog op eitje kan zijn dat ik hem vandaag gehad heb. xxx joyce xxx joyce
Gaaf Rensie! Ik voel overigens nooit mijn ei, maar vorige maand echt zeker weten wel gevoeld. idd iets van een half uurtje, vond ik wel wonderlijk, maar deze ronde niks gevoeld hoor.
Hier niks spannend meer , gisteren ietsje roze afscheiding gehad, maar het zet nog niet door. Ik ga morgen op vakantie, dus hier mijn laatste kaartje van dit jaar
Ik vulde net mijn temp in van gisteren en kreeg een kruis op dag 17. Daarna vulde ik mijn temp van vandaag in, en kreeg een kruis op dag 18. Ik heb net van een paar dagen berichtjes terug gelezen. Ik wens jullie allemaal succes. @Zico: balen dat je ongi niet doorkomt... vreemd.
Aquilegia, vreemd dat ie net een dag opschuift bij je temp van vandaag. Volgens mij kun je er best vanuit gaan dat je je ei op dag 17 hebt gehad. En anders toch goed geklust. Miepie, hele fijne vakantie, waar gaan jullie naartoe, wintersport of lekker naar de zon 8) Hier niks bijzonders, temp nog steeds braafjes. Ben benieuwd naar de komende dagen. Voel af en toe wel iets, maar ja dat kan ook psychisch zijn.
goedeavond dames, ik heb nu terug veel witverlies, was al enkele dagen zo goed als weg. Snap er effe nikske van maar we zullen wel zien waar het uitdraait
joepie we zijn eindelijk begonnen de eerste Lucrin spuit is gezet vanavond, het begin is er van de IVF pogiing! Fijne avond trouwens nog hahaha liefs debje
@Zico, Hoe heb je die blauwe streep verzet? Tijdstip van eisprong bedoel ik. Ik krijg alleen een automatisch rood kruis... ?
Ik ben benieuwf wat het deze maand wordt echt goed geklust hebben we niet. Ei is gekomen op een dag dat ik niet verwacht had en aa het slijm kon ik het oook niet ontdekken helaas. Ik ben beniuwd. xxx Joyce
Temp is 37,0 maar nog steeds geen rode vriendjes op bezoek. Bmm nog steeds hard en hoog. Ik snap er niets meer van .. Ik wil helemaal niet zo een lange luteale fase. Nu zit ik al op 17 dagen.. En dat me temp weer iets gezakt zegt niets. Omdat ik weer vroeg heb getempt om kwart voor 9! En je ziet ook bij zwangeren, dat ze dag voor dat ze posi testen ook dat de temp gezakt is... Als ik maandag nog niet ongi ben en weer negatief test, ga ik naar de dokter. Want 19 dagen na je ei is niet goed toch?
Ikdus: het is ook nog mogelijk dat je ei op dag 25 was... dan zit je nu op 10 dpo. Zou ff rustig afwachten tot na de kerst, het kan echt nog alle kanten op. Mijn eerste kaartje was net als die van jou, helaas duurde die nog veel langer voordat het echte ei er was. Niet negatief bedoeld, maar alleen als tip, je hoeft je ei nl nog niet gehad te hebben... iedereen heel erg veel succes! Liefs friendly
Dan zit ik dus nu 12 DPO hoor, en zou ik als nog maandag kunnen testen.. Maar nu maakt het wel heel verwarrend hoor.. Ik kan me niet voorstellen dat het op dag 25 is geweest. Want het moet toch 3 dagen hoger zijn en minimaal met 0,2 graden? Dat red ik dus ook niet