IkDus, Friendly kan gelijk hebben, dus dan zou je idd op 10 DPO zitten. Wel heel vreemd, maar ja het lichaam doet nu eenmaal wel eens vreemd en zoals we het niet willen! Tenminste dan zou je nu wel verder zijn want het kaartje in je album is t/m de 19e. Dus dan zit je vandaag op 12 DPO. Even afwachten dus. Kijk maar waar FF mijn ei heeft gezet, ook een miniscuul dipje.
Nu word het spannend voor jou.. Ik ben nu heel erg onzeker.. Volgens mij heb ik gewoon geen ei, alleen symptonen dat op een ei kan duiden.. Word nu best verdrietig. Dacht echt dat ik een kortere cyclus zou hebben.. Maar dat verschilt nu ook niet veel meer Vooral als ik op dag 25 mijn ei zo gehad hebben
Ja, maar bij jou is het wel minimaal met 0,2 graden en 3 dagen lang ook.. Bij is het 1 DPO dan met 0,1 en dag 2 0,2 en dag 3 weer met 0,1
Ikdus: bij de een duurt het langer dan bij de ander. Mijn eerste ronde duurde een half jaar (waarvan ik 4 maanden getempt heb en dus wel 10x een vals kruis kreeg) ik ben zwanger geworden in de tweede ronde en had mn ei pas op dag 28. Geef de moed niet op, alles is mogelijk. Geef je lichaam tijd en ga niet stressen om wel of geen ei...
Zelfs als ik van 5 dec tot 9 eggwhite doet komt mijn kruis niet eens daar.. Alleen na dag 22 verplaatst het.. Ik zet het verkeerd.. Als ik van 5 dec tot 7 dec watery doe en 8 en 9 dec eggwhite komt er niet eens een kruis.. Als ik van 5 dec tot 10 dec eggwhite doet komt daar als nog geen kruis.
Ja vorige cyclus kreeg had ik ook tussen dag 27 en 31 mijn ei.. Dat merkte ik omdat ik hele erge pijnlijk tepels had en een gevoel dat mijn ongi er aan kwam maar dan heel licht, meer een zeurend gevoel.. Zo had ik dit ook tussen dag 18 en 22.. Dat krijg ik toch niet zomaar?
ik ben ook zo met ff aan het klooien geweest. Alle mogelijke opties aangevinkt en kreeg het kruis niet waar ie hoorde de eerste ronde. Hij kwam pas iets van 9 dpo op de goede plek. FF is een raar programma, als je een duidelijke cyclus hebt werkt het perfect, maar voor sommigen werkt het minder. Ga lekker een paar dagen afwachten wat je temp doet, niet frustreren dat is het slechtste van alles... hoe graag je ook wilt... Ik moet nu echt gaan, blijf jullie wel volgen want er worden nog wat december zwangeren gezocht
dat zijn idd wel ei-tekenen. Hoop echt voor je dat je gelijk hebt! bij mij was het (achterna) ook heel duidelijk. De dag van het ei kreeg ik hele zere tepels (voor 3/4 dagen) en de dag van het ei een hele lage temp. maar goed, dat wist ik dus pas na de tweede ronde en toen was het hoe onwerkelijk dan ook al raak. (echt goed geklust hadden we nl niet...)
Ik wacht wel weer af, zoals vorige maand.. Heel leuk zo vlak voor de feestdagen.. En binnekort ook nog eens je verjaardag. Ik merk het wel... Ik temp tot dinsdag en dan leg ik de termomether ergens ver weg.
Wel mooi dat je dan als nog zwanger bent geworden Als ik op dag 25 mijn ei zou gehad hebben is het niet meer mogelijk voor mij. Want had toen op 1 dec voor het laatst geklust dus zou mijn vent zijn zaad 8 dagen moet leven, en dat geloof ik niet met wat hij gerookt heeft. Iniedergeval een fijn weekend. En hele fijne feestdagen.. Maar dat zal wel lukken met een baby in je buik
vraagje ik heb maar 3 uurtjes geslapen mn temp was 36,4 geld mn temp nu wel Ik heb trouwens vannacht wel duidelijk mn ei gevoeld dus snap niet dat mn temp niet hoger was haha
Danjo, heb je dan de wekker gezet om te tempen? Moet je niet doen hoor als je laat gaat slapen, gewoon proberen om dat net zoveel uren te slapen en dan pas te tempen. Maar klopt dan toch dat je temp laag is als je net je ei hebt gehad?
Oke maar hij was 36,4 en ik dus maar weinig geslapen voor ik tempte Ik meende dat hoe langer je slaapt hoe lager je temp is Nou ik wacht dus wel af wat ie morgen doet Ga ik nu gewoon mn temp erbij zetten
Denk dan dat je gister je eisprong hebt gehad hoor .. Anders ff afwachten wat je temp de aankomende dagen doet
In dat geval, toen ik van de week zo'n hoge temp had. Heb ik heel diep en langer geslapen dan normaal.