Ik tempte toen 3 x 37 en 2x 36.9, heb hem nu toch maar een beetje aangepast. Ik had net trouwens weer een licht streepje op de ovutest...
Wat ik weet is je temp hoog al je gaat slapen tnminste bij mij rond de 37,4 en naar mate je rust krijgt daalt je temp
Mijn gyn vertelde me met nadruk, nooit je wekker te zetten wanneer je later naar bed bent gegaan (uit geweest of zo). Ga je maar een uurtje later dan niet natuurlijk, maar ga je stappen en wordt het bijv. 3 uur 's nachts, dan gewoon uitslapen. Als het goed is slaap je dan de gelijke aantal uren als normaal. En dan heb je dus weer je juiste basale temp. Tenminste dat is mij verteld hoor.
Hier mijn kaartje temp dus laag ga er nu echt wel vanuit dat mn ei is geweest gisteren vandaag wat jullie
Goedemorgend, ben doodop, echt Heb een licht gevoel in m'n hoofd en m'n borsten er wringt iets in. Maar zal wel zijn omdat m'n cyclus niet goed zit. Ik wacht nog een dag of 6 voor ik test, ben niet zwanger daar ben ik wel zeker van. waarom m'n cyclus nu zo onderste boven is weet ik niet, snap ik ook niet
heb gisteren heel duidelijk mn ei gevoelt dus ik denk zelf gisteren Maar idd ik wacht af geduld is een schone zaak zico zie dat je ook pas 9 dpo zit dat je je ei later heb gehad spannend
Mijn temperatuur was vanochtend weer iets hoger. Dus hoop op mijn ei. Denk dat ik de komende weken hier wat minder zal zijn. Denk een beetje afstand nemen. Zit een beetje in een dipje denk ik.
He meiden wat denken julli? Heb ik mijn ei gehad of bestaat de kans nog dat die komt? Ik kan het namelijk deze maand niet afleiden aan mijn slijnmverlies. Alvast bedankt voor het kijken. xx joyce
ik vind het erg moeilijk om te zeggen omdat er zo'n stuk mist uit je kaartje... denk dat je de temp een paar dagen moet aankijken en goed aan de klus! ik kon het ook niet aan slijm afleiden... liefs rensie
Hey meiden.. Ben toch eindelijk ongi geworden! Ben teleurgesteld maar ook blij.. Heb gewoon een superlange luteale fase van 17/18 dagen. Helaas pindakaas. Dus ga nu de 3e ronde in, en kan in feb testen.` Iedereen nog een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar.. Kom tot 2 januari weinig op de laptop, mannetje heeft vrij dus is dat belangerijker dan de laptop . Dikke knuffel van mij!
Ja best spannend eigenlijk. Ik voel ook veel in mijn buik, maar ja dat kan ook schijn en bedrog zijn, haha.