Hey aly Je hebt een mooie innestellings dip gehad dus wie weet je hebt iid een mooi kaartje Zal voor je duimen Wij zijn nou ook goed bezig qua sexs dan en we doen het nou om de dag en soms om de 3 dagen hij zegt nou ook lieve woordjes wat ie eerst ook niet deed Gister gehoord dat me vriendin met 8 weken een miskraam gehad heb en daarom dat ze niks van zich liet horen Maar weer een pluspunt een andere vriendin van mij die is nou ruim bijna 8 weken nou en die zit hier ook op het forum En binnenkort gaan we wat met elkaar afspreken Nou voor mij ff bannercheck doen Liefs tijgertje23
vorige week had ik steeds steekjes in mijn baarmoeder en liezen en nu soms met het opstaan of na mijn werk.
tijgertje heel veel sterkte gewenst voor je vriendin, fijn dat je mannetje er energie in wil teken [heel dubbel ]
Wow Aly, dat kan inderdaad bijna niet meer mis, aan je kaartje te zien! Dat is goed nieuws, wat er maar op wijst: het is allemaal nog mogelijk!
Hoi aly Ik hoop het echt voor jou mijn duimen draaien donderdag hi hi Ja eerder zei me vriend niks maar nu we hebben gezegt tegen mekaar dat we het rustig aan doen zegt ie nou echt hele lieve woordjes en als we klaar waren legde hij zijn hand op me buik en zegt hier groeit onze kleine beebje We gaan nu om de dag doen zegt ie in de hoop dat het een keer raak zal zijn Maar ik moet het ziekenhuis bellen voor weer een afspraak maar is de gyneacologie wel open in de vakantie? Liefs Tijgertje23
tijgertje, ik denk dat er in de vakantie wel gyn's aanwezig zijn, lijkt me niet kunnen dat ze allemaal tegelijk vakantie hebben.
Aly als ik dit zo hoor ......dan weet ik zeker dat je zwanger bent . Het is wel spannend hoor en al die tekenen die je noemt . Dat je de drang niet hebt om te testen is waarschijnlijk ook omdat je het wel weet..... Je vergeet ons donderdag niet hé. liefs Maaike
Hallo meiden, FF kort vandaag... (moet de boekhouding afmaken... das het nadeel van een eigen zaak maar ja...) Mijn kaartje; Ik heb mijn temp van gisteren bij nader inzien op Discarded gezet. Ik had nl een hogere temp omdat ik de dag ervoor een feestje heb gehad van mijn opa en oma. Ik heb toen wat gedronken en was echt helemaal gesloopt toen ik thuis weer was aangekomen... Vandaag was mijn temp weer laag dus ik ga ervanuit dat mijn ei nog steeds ieder moment kan komen... We blijven nog ff flink aan de klus Als ik straks mijn boekhouding ingeleverd heb kom ik hier al jullie kaartjes bekijken en weer gezellig meekletsen maar ik moet dit nu eerst ff doen. (en ik vind het zo verschrikkelijk )
temp vanmorgen 36,8....+ bloed bij het afvegen dus game over voor mij! op naar augustus liefs marieke
tot nu toe alleen bij t afvegen maar heb nu ook krampen dus zet wel door is bij mij altijd zo.... liefs marieke
marieke, balen wieffie, sucees met de boekhouding en jammer dat je eitje nog niet is geweest, succes met klussen.
Ja, we zijn nu sinds december bezig en hoop zo wat meer inzicht te krijgen.[/quote] Nou je temp ziet er heel goed uit we hebben alleen geen vergelijkings materiaal ... @ Marieke, jammer meid
@ Marieke: Jeetje, wat balen! En het zag er nog wel goed uit @ mimitje: Ziet er goed uit! @ Aly: Klinkt ook super bij jou! @ Wieffie: Hopen dat je ei er snel is... @ Tijgertje: Lief van je ventje! Mijn temp vanmorgen 37,0. Maar heb pas tegen 12 uur getempt. Een keer echt uitgeslapen in de vakantie, lag ook super laat op bed Wel met afvegen wat bruinig, maar verder geen krampen hier en er zat bij mij niets in maandverbandje van vannacht, dus we zien het wel. Liefs.
marieke en aquilegia; balen meiden, dikke knuff aly; alvast een voorzichtge proficiat dan hè , maar laat het voor de zekerheid nog even weten donderdag! wieffie; vreselijk hè, die boekhouding, succes ermee. jessica; ja, ik zie wel een eisprong hierin. Niet echt een grote stijging, maar het blijft minstens 0,2 hoger. Even in de gaten houden, hij kan nog veranderen. ik hoop voor je dat ie geweest is. Alle anderen die ik vergeten ben, succes. Ik vind het zo moeilijk alles te onthouden met de goede namen erbij. Ik heb al eens eerder een blunder gemaakt om de verkeerde naam bij het verkeerde verhaal te plaatsen, dan kan ik het beter weg laten. Hier mijn kaartje; Het lijkt wel of ik vandaag mijn ei heb gehad/krijg. Hopelijk niet, want ik zie van klussen niets komen vanavond, dus dan zou zondag de laatste keer zijn. Maar ik denk dat ie vrijdag pas komt. Verder niets speciaals. Het bruinverlies van de HSG is weg gelukkig.