VROLIJK KERSTFEEST Temp met 0.1 gezakt, hierdoor vervalt mijn triphasic pattern aanduiding, deze was overigens voor dag 24 (8 DPO). Was mijn temp gelijk dan bleef het wel staan. Nu geeft FF dat helemaal niet meer aan Ik heb me vanmorgen toch niet kunnen inhouden en een testje gedaan. Of veel te vroeg, dat ik dus gewoon nog niet voldoende hcg heb aangemaakt, of het is gewoon niks, het was dus negatief. Maar ja dat was natuurlijk ook wel te verwachten. Nu zit ik ook een beetje met het feit, wel of geen wijntje bij het kerstdiner? Wil ook niet te veel opvallen als ik niets neem, 1 glaasje kan toch geen kwaad?
Dat weet ik niet Mieke8. Ik drink uit principe geen wijn omdat ik zwanger wil worden. Maar of het nu al kwaad kan geen idee. Hier mijn kaartje weer, heb de temp van 18 december voor spek en bonen ingevuld zodat ik een kruis krijg en de w van watery ook dan krijg ik namelijk een dik kruis. Heb wel echt last van watery gehad alleen ik dacht dat dat nog niet kon. Dus zo te zien heb ik mijn ei gehad. Ik vind allleen wel dat mijn temp erg laag blijft voor mijn doen. Normaal na ei tussen 37, 37,1 graden. Maar kan natuurlijk zijn dat mijn basale temp veranderd is ofzo. Iemand een idee?
Goedemorgen Joyce! Normaal drink ik ook alleen een wijntje in de dagen voor ovulatie, dan kan het geen kwaad. Mijn basale temp was deze maand juist vrij hoog tov daarvoor. Maar mijn temp na ovulatie wel weer vergelijkbaar met de maanden ervoor. Hierdoor lijkt het alsof mijn temp DPO juist niet zo hoog is. Misschien komt het door de verandering in het weer, dat het zo koud is geweest?
Mieke balen maar tot 6 weken heb je nog geen contact met je beebje dus je kan er rustig 1 of 2 drinken Nou hier weer mn warrig kaartje zijn al 2,5 jaar bezig en de maanden dat ik getempt hb heb ik dit niet meegemaakt
fijne kerstdagen allemaal! Ik zit te wachten op mn ongesteldheid, na 10 dagen Provera. Tot nu toe nog niets, dus mag ik morgen aan de Clomid beginnen!
Voor iedereen super gezellige en mooie kerstdagen toegewenst, FF zet mijn ei pas op dag 23 neer dus heb maar even veranderd.
Hoi Meid! poep er gelijk maar even 10 mooie eieren uit dan he! je hebt nog een rijtje tegoed staan! hele dikke kus en knuffel en fijne kerst! (met je in-laws....) renske ps gaan het vandaag vertellen HIHIHIHI zenuwachtig, toch een beetje hoor!
Meiden, ik ben vanmorgen gewoon echt gestraft. Kon dus niet wachten met het doen van een test en voila, niet lang daarna werd ik ongi. Nou zeg ik snap er niets van, 3x een LF van 15 dagen gehad en daarvoor eentje van 14 dagen en nu 12 dagen. Als jullie naar mijn kaartje kijken, denk jullie dan ei op dag 16 of misschien dag 14?
Hoi Mieke, In principe heb je vanaf NOD bloedcontact met de baby, dus dat je tot 6 weken rustig alcohol kunt drinken is niet waar. In de eerste paar weken wordt namelijk het zenuwstelsel (en dus de hersenen) gevormd van je kindje, en alcohol (onder andere) heeft daar een slechte invloed op (kan leiden tot ontwikkelingsstoornissen). Niet om je bang te maken hoor, maar het lijkt me wel belangrijk. Anders kun je het ook nog even aan een van de deskundigen op het forum vragen hoe het nou precies zit? Ik heb zelf de eerste 6 dagen na mijn ei nog wel alcohol gedronken (mijn verjaardag en uit eten), maar niet meer dan 1 a 2 wijntjes. Vanaf DPO 8 drink ik helemaal niks meer, ookal heb ik het gevoel dat het deze maand niet raak is. Better safe than sorry...! Maar ik zie dat je ongi bent, dus kun je wel een wijntje drinken met kerst.... Dat is handig, maar het is natuurlijk wel supervervelend dat deze ronde niet is gelukt! Balen!
Ik denk trouwens ei op dag 16 (combi van temp en slijm). Misschien was er eerder wel een bevrucht ei en daarom langere LF? Ik heb vorige maand een superkorte cyclus gehad (27) voor mijn doen, had een aantal zwangerschapsverschijnselen en een 'zakje' van ongeveer 2 cm doorsnee verloren toen ik ongi werd, dus misschien een zeer vroege miskraam. Dat weet je nooit helemaal zeker, maar ik denk dat een vroege MK wel kan leiden tot een kortere LF dan je normaal hebt. Wat vinden anderen daarvan?
Hi Yule, Hmm, best ingewikkelde materie hoor. Ik probeer idd ook geen alcohol te drinken hoor, maar de gelegenheid is toch wel speciaal en wilde niet erg opvallen. Drink normaal namelijk erg graag een goed glas wijn Eerst dacht ik vanmorgen dat het misschien nog wat innestellings bloed was, maar het is al de hele dag. Vind het ook steeds zo raar, want in de maanden dat ik zeker weet (door het slechte klussen) dat er niks bevrucht kan zijn heb ik ook geen bijverschijnselen, maar in de maanden dat we wel goed geklust hebben voel ik van alles, maar of het dus werkelijk dan om een bevrucht eitje gaat... Ik vind het steeds erg moeilijk de symptomen te beoordelen wat het nu kan zijn. Dat vind ik dan wel weer teleurstellend van mijn lichaam, je krijgt hoop en toch is er niks. Heb dit al eerder gehad bij mijn cyclus in sept. ook van alles gevoeld en toch ook ongi geworden. Zou het dan toch een bevrucht eitje kunnen zijn die zich geprobeerd heeft in te nestellen maar wat niet helemaal is gelukt? Wat zou er dan fout gaan. Vorige keer gaf ik het de schuld aan het staan springen tijdens het concert van Faithless, daarom ben ik dit keer niet gaan sporten of druk gaan doen met mijn lichaam. Ik weet het ook niet meer hoor, hihihi. Mijn cyclussen zijn ook niet echt heel regelmatig. Maar dank voor je reactie.
weet je wat in een tijdje gelezen heb dat de periode van innesteling sommigen een kinderasprotje innemen, het bloed is dan dunner en het zou makkelijker innestelen zijn dan