Ja het zou zeker een bevruchting kunnen zijn die niet verder gaat. Dat ligt niet aan sport of inspanning (kun je rustig doen, daar heeft zo'n eitje echt geen last van!), maar meer aan bijvoorbeeld de genen in dat eitje of zaadje. Als er een bv. celdeling niet goed gaat, stopt het proces verder en dat is moet ook, want als elke bevruchte eicel zou door ontwikkelen, ook de 'kapotte' of 'mislukte' eicellen, dan zou dat echt niet goed zijn.... Vandaar dat ook bevruchte eicellen kunnen stoppen met ontwikkelen of dat er vroege miskramen zijn. Er is dan toch iets mis. Geef jezelf daar nooit de schuld van hoor! Hoort gewoon bij de natuur...! Beter dat de goeie eicellen en zaadjes uitgroeien tot een mooi kindje!
Maar Yule, wat ik dan niet begrijp is, dat het er dan eerder uit komt, of dat je ongi dus eerder opgang komt. Ik plaats even geen kaartje meer, is toch niet interessant de komende week. Maar lees wel mee hoor! Fijne 2e KD vandaag. Liefs Mieke
Voor mij heeft het ook geen nut om mijn kaartje te plaatsten. Heb eigenlijk niet meer getemperatuurd Had zondag laat op de dag wel eiwitafscheiding.
@rensie Spannend meid,hoe reageerde ze? Mooi kerstkado toch? @all eerste kerstdag was het super gezellig hier, druk en gezellig. Ik had mn best gedaan op het koken en gelukkig is het meeste op gegaan! Vandaag houden we het rustig, misschien effe naar buiten... Verder heb ik een beetje spotting sinds vanmorgen. Even kijken of het doorzet, anders wordt het tijd voor Clomid! Iedereen nog een fijne 2e kerstdag!
Ik snap er werkelijk niks meer van krijg je bij ff automatisch een kruis? Ik vind het zo raar dat mn temp niet hoger is
Hoi iedereen, Fijne 2e kerstdag allemaal! Jammer mieke! Hoop dat de volgende ronde raak is. Je kaartje was nog wel zo mooi! Hier mijn kaartje hoop dat de temp hoog blijft! Liefs shirley
Hallo meiden, hier ben ik weer, ben weer gestegen. Nog geen ongi. Wel heb ik ovutest eens effe genomen en de streep is zeer licht de 2 de dus heb enkele dagen een eisprong gehad, we zullen wel zien, kan het nu toch niet met 100% zekerheid zeggen, minstens nog 3 dagen geduld voor ongi denk, of 9 dagen. Ik wil ongi als ik ervoor mag kiezen, dan kunnen we met clomid gaan beginnen.
spannend weer zeg voor iedereen! zou een leuk begin van het nieuwe jaar zijn toch. ik heb geen idee meer wanneer mijn ei is geweest. dacht eerst duidelijk dag 15, waar mijn banner ook ook staat, en daarna was mijn temp ook hoger, maar alleen maar 1 dag, daarna weer een lage. ik heb niet constant getempt, maar deed dat even om te kijken of ie echt geweest was. daarna heb ik nog een keer een tempstijging gehad op dag 19, dus ik weet het niet meer. we zien wel. volgende week woensdag of anders de zaterdag mijn nod. Iedereen nog fijne dagen!
Hey hallo allemaal, Voordat ik naar mijn schoonouders ga, plaats ik toch maar even mijn tempkaartje hier in he topic. Ik twijfel.... waaraan? of ik mijn ei nou al wel of niet heb gehad. Ik heb wel sinds het weekend lichte menstruatiekrampjes. En gisteren de hele dag een mega opgeblazen buik. Ook steekjes aan de linkerkant. Nu heb ik een beurs gevoel. Tijdens het klussen gisteren deed mijn baarmoedermond een beetje pijn, nou ja die was erg gevoelig.... Wellicht dat jullie me kunnen helpen. Fijne dag nog ..... http://www.mijnalbum.nl/Foto-BSLACDU7.jpg
Hier is mijn kaartje tot vandaag. Ik hoopte gisteren op een triphasic curve, maar vandaag zakte mijn temp toch weer. Nog 4 daagjes wachten.... hopelijk zakt ie niet verder!
@smallgirl Denk dat je ei nog moet komen... je kwam van een stuk hogere temp dan je nu zit. Misschien vandaag of morgen! Wat is je gemiddelde CD voor een ei?
Ehhhh help me even, wat is cd? Ben nog niet zo lang bezig hiermee Hier is overigens mijn vorige kaartje. http://www.mijnalbum.nl/Foto-ULVYNTBT.jpg
Best irritant he, denk je je lichaam te volgen, maakt het een stap dat je er weer niks van snapt... Ach... blijven
Hallo, Ik snap ook niets meer van mijn tempkaartje. Hij heeft mijn ei verplaatst. het zou allemaal kunnen ik weet het echt niet. Wat denken jullie? xxx joyce
neen hoor jent, je hebt op dag 14 je ei gehad; 100% zeker FF zit er weer eens naast Ik schiet eindelijk de hoogte in zoals in een normale cyclus. We zullen zien wat het voort brengt. Ben al gelukkig van eindelijk zo'n hoge temp nu te krijgen. Met sebiet gaan werken dames, tot vanavond. Moet examen bijzitten en controleren of alles wel volgens boekje verloopt. Ik denk dat ik 7 dagen geleden een eisprong heb gehad, we wachten nog enkele dagen en dan weet ik uit m'n kaartje misschien meer
Joyce, ik denk dat wanneer je je afscheiding weghaald na je ei bij het eerste kruis, dat FF hem wel weer terug plaatst, zou je even kunnen proberen. Ik denk zelf ook dat FF er nu naast zit.
Hee dames, ik meld me hier ook weer... Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik al een ei heb gespot. Mijn temp is alleen zo laag vlak voor of met een eisprong. Ovutestje doen heeft geen zin, ik kan nog hcg in mijn urine hebben van de zwangerschap. Ergens zou het natuurlijk kunnen, want ik weet niet precies wat mijn cyclus dag is. FF zegt 10 omdat ik toen ons klontje ben verloren, maar mijn mk heeft anderhalve week geduurd. Ingewikkeld, sorry Komt mijn kaartje:
Damznu kan ik toch weer zo boos worden om mn temp he al 2,5 jaar bezig voor mn eerste mk ook erg lage cyclussen en het gaat erop lijken dat deze ook weer erg lang gaat worden wer temp gezakt en vandaag ineens weer vruchtbaarslijm