nou Yule, jij voelt ook vanalles. dat je dat allemaal kunt bijhouden jent; succes verder met het wachten, je ei is inderdaad geweest. Ik heb tot nu toe nergens last van, voel nog niks, dus een ongi komt er ook nog niet aan. heb echt geen idee zeg. maar als ik donderdag niet ongi ben test ik vrijdag. dus nog een weekje geduld. maar ik ga er niet van uit, zou wel erg veel geluk hebben als het nu de laatste ronde voor de IUI zou lukken. maar zou het niet erg vinden natuurlijk
Wies er zijn er genoeg voor jou gegaan hoor bij wie het voor hun afspraak (mmm) is gelukt, dus wie weet. Duim voor je!
@ Ikdus, ik heb waarschijnlijk mijn ei op dag 16 gehad. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. We zullen zien, ik ga nu maar een beetje tempen om te kijken wanneer ik ongi word.
@ Wies31 Hahaha, ja erg he? Maar ik dacht, ff goed gebruik maken van de VIP uitprobeer maand.... 't Is wel leuk om alles een beetje bij te houden. De symptomen die ik herken van mijn cyclus staan trouwens niet bij FF, dus die heb ik er zelf nog bij gezet. Maar 't wordt een hele lijst zo. Wel kleurig, dat dan weer wel.
he meiden heb een beetje nieuws, heb na 10 dagen overtijd te zijn contact opgenomen met de gyn. Als ik donderdag niet ongi ben geworden moet ik eerst een test doen om te zien dat ik zwanger ben. daarna hen opbellen en heb ik de gyn weer aan de lijn, dan zal er bloed genomen worden en kijken hoe zit zit met m'n waarden om te zien hoever in in de cyclus ben. is dit negatief dan gaan ze m'n ongi opwekken. PFFFFFFFFFFFFFF eindelijk toch een wijze beslissing genomen
He tijgertje wat fijn dat jullie terug alles willen geven zeg voor jullie relatie, het zal knokken worden, maar zullen mooi beloond worden als je het volhoudt. Mieke ik heb nooit een stabiele temp, bij zwangeren moet je rond pag 8 maar eens kijken, was een zwangerkaartje van me, niet te doen. Gletsjers waren er niets tegen
he meiden heb de blauwe lijn weggehaald, de temp zegt terug omhoog vandaag. Als ik ovutest mag geloven is m'n ovutest duidelijker van streep de dag voordien maar nog niet helemaal zelfde van kleur. Ook de kans is dan nihil naar ons klussen verkeken. Zou echt een wonderke zijn dan. Of is hij ondertussen gesprongen en hoop ik dat de zaadjes eitje nog tegen gekomen hebben, maar ook aan dip te zien is het op kesrtdag geweest. Donderdag eerst een testje en dan bloedafname, pas dan hoop ik in iets duidelijkheid te krijgen
Zico maar als je kruis verzet is, heeft het dan wel zin om donderdag al een testje te doen? Lijkt mij erg vroeg. ik zou nog eens even afwachten. Succes. xxx joyce
moet het van gyn omdat er daarna toch een bloedproef zal volgen, dan zal ik pas zeker zijn hoever ik in de cyclus zit
dag 19 denk kan nog veranderen he zet dag nadien nog eens een hoge temp dan kunnen we zien wat ff doet
Nou Danjo ziet er toch goed uit he.. Dus nu moet je volgens mij echt wel een eisprong gehad hebben.. Denk ook dag 19 of dag 20.
Nou als je mannetje beetje goed zaad heeft moet het gewoon kunnen hoor. De kans is wel wat kleiner maar de kan is er zeker!
mANNETJE HEEFT SUPER ZAAD oeps Maar het zwanger worden gaat hier niet zo snel en ga ervanuit als we maandag voor het laatst geklust heben dat het niks word deze maand Mag gisteren niet meer meetelen helaas haha
Hoe zit het nu eingenlijk Donderdag is mn tempgezakt sochtends heb je dan al je ei gehad zeg mar omdat ie al laag is Of staat je ei dan op springen