Nou als mannetje superzaad heeft moet het goed komen hoor! En als je bijv gister wel je eisprong hebt gehad inplaats van eergister kan het ook nog steeds.. En we weten natuurlijk niet hoelaat je eitje is gesprongen... Dus houd de hoop nog he!
Zico, mijn vermoeden was toch wel goed dat je waarschijnlijk hiervoor nog niet geovuleerd had nu je een rood kruis hebt. En deze verplaatst is nog verder in je cyclus. Marjolein, ik denk dag 19 en op die dag is ie zeker gesprongen omdat je echt een mooie dip hebt. Alleen tijdstip is moeilijk in te schatten. Als morgen je temp weer hoog is of gelijk aan vandaag zul je morgen wel je kruis krijgen.
Hier mijn kaartje van vandaag, temp toch weer iets omhoog! Al voel ik me mega bijna ongesteld.... Heb gisteren stiekem getest, negatief. Dus ik wacht nog even. Maar ik ben in ieder geval blij met een lange luteale fase....!
Hahaha jij bent blij met een lange luteale fase en ik niet.. Vind 17 dagen ook veel te lang hoor.. Werd ook echt op dag 18 na mijn ei ongesteld
Ik hoop het! Want je word er best onzeker van.. Want je hebt dan geen flauw idee wanneer je kan testen.. Maar als ik naar mijn eerste cyclus kijk denk ik ook dat ik luteale fase heb gehad van 17 dagen.. Als ik tenminste mijn tepels moet geloven haha... Ik wacht deze keer gewoon weer af. Rebbel heeft voor mij gependeld Januari. En als ik weer een cyclus heb van 38 dagen kan ik nog net in januari testen.. Dus ben benieuwd. Ik ga nu gewoon goed op mijn tepels letten.. Ik denk dat deze maand voor mij een ei makkelijker is te vinden. Mijn temp is nu vrij stabiel, dus daar ben ik weel heeel erg blij mee
Ikdus, het gaat niet om het testen hoor wat de pendel betreft, maar wanneer je eitje is bevrucht en dat zal zeker in januari dan zijn. Hihi wou dat mijn teepjes me zoveel konden vertellen, dat zou wel makkelijk zijn
Jemig, 18 dagen is ook wel heeeeeel lang, dat zou ik ook weer niet echt trekken. Maar beter lang dan te kort.
danjo; dag 19, bijna zeker weten! en inderdaad, het zou kunnen hoor. kijk maar eens bij de tempkaartjes van de zwangeren. er zitten er hier en daar bij die 1 of 2 geklust hebben, tot wel 4 of 5 dagen voor de eisprong. dus zeg nooit nooit! Zo ik gisteren zei niets te oelen, had ik vanmiddag ineens een paar minuten een paar felle steekjes midden in mijn onderbuik, raar plek, daarom viel het me op. voor de rest niets.
Wat een kaartje! Mijn luteale fase is 12-14 dagen. Ik hoop dat mijn temp zo laag is, omdat ik waanzinnig slecht geslapen heb vannacht. Was ik net in slaap, werd ik weer wakker van gesnurk of andere geluiden, tot half 3 aan toe. Om 7 uur getempt toen ik even wakker werd.
@ Mieke, Oow, ik dacht dat het dan om een positieve test ging... Nouwja, ben super benieuwd .. Hahaha, ja ik heb echt geluk dat ik er nu achter ben gekomen dat ik pijn aan mijn tepels heb rond mijn eisprong, hopelijk blijft het zo.. Het is wel erg pijnlijk, maarja het is voor een zeer goed doel @ Yule, ja het is inderdaad erg lang, maarja wat doe je er aan niets helaas.. @ Wies, inderdaad bij sommige blijft het zaad zolang leven dat je gewoon zwanger kan raken. En 3/4 dagen is heel normaal als het zolang blijft leven vooral als het super zaad is ! @ Aquilegia, zal voor je duimen!
Hahaha IkDus, precies. Maar het gaat natuurlijk ook om de positieve test. Maar de pendel staat voor de maand waarin je bevrucht bent, want als je nog net in december je ei hebt gehad en je test in januari... Maar volgens mij zijn hierover ook nog wel de meningen verdeelt hoor. Dit is puur mijn mening hierover.
Achja ik merk het wel, als ik uitga van mijn 38 cyclus en luteale fase van 17 dagen heb ik alweer bijna mijn eisprong.. Gaat echt snel de tijd.. Wanneer is jouw nieuwe nod?
Tja moeilijk te zeggen met die onregelmatigheid, maar als ik uitga van 28 dagen dan 21 januari en anders de dagen erna.
Thanks ladies we wachten nu gewoon af ik had dus gekeken als ik morgen mn temp invoer en dan gaf ff idd kruis op donderdag
Hee meiden, ben benieuwd of mijn temp nog stijgt de komende dagen. Dan krijg ik mijn kruis op dag 11. En zou ik heel snel na mijn mk al een ei hebben gehad. Het kan ook een aanloop tot een ei zijn, maar dat ie nog niet gesprongen is. Dat had ik de eerste ronde na de pil namelijk ook.
Hey meiden, Hier mijn kaartje, wat denken jullie is die 36.8 een innestellingsdip geweest? Ik heb al dagen rare steken in mijn buik! Hoop dat jullie iets meer kunnen vertellen! Dikke kus shirley