Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Hey meiden, ff een paar dagen niet geweest want op kaartje is nog niet zoveel te zien. Dus voor mij ff bannercheck.
    Wauw Aly, klinkt spannend hoor, hoop voor je dat het raak is!
    Mimitje: jou kaartje ziet er ook super goed uit zeg!
    Marieke, balen meid. Hoop voor je dat het bij spotting blijft!
    Karine, duimen dat de :evil: :evil: weg blijven!
    Wies, hopen dat je ei een dag later is ;)

Liefs Bregt

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    da's toch ook sterk. ik zat net te denken; waar is bregt eigenlijk, lang niet gezien. En jawel, verschijnt er plots een berichtje van je! Als ik zo ook vooruit kan kijken qua zwanger zijn, haha.

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Ik heb net nog ff een ovutest gedaan en dit is een foto ervan...

Ik denk dat ie aardig lijkt op mijn vorige positieve zie mijn album...

Denk dat dus eindelijk met een paar daagjes mijn eitje eraan zit te komen! :D

Mimitje, zo je gaat lekker bergop meid! Mooie klim, en nu lekker hoog blijven zitten!

Marieke1610, wat k*t weer meid... :( Je krijgt een dikke knuffel van me!

Karine, spannend hoor meid! Wanneer ga je testen? Ik ga heel hard duimen!

Jessica83, ik hoop dat FF het goed heeft! Zou idd je ei kunnen zijn, de 6 dagen ervoor waren lager dan de 3 (in jouw geval had ie er 4 nodig)na je ei. Jammer dat je geen slijm waarnemingen neerzet dan wordt het denk ik iets makkelijk om zeker te zijn van je ei!

Wies31, wel een mooie dip... hopelijk heb je toch nog ff kunnen klussen voor de zekerheid, anders hoop ik dat je ei nog ff wacht ;)

Bregt, welkom terug meid! Hopelijk gaat deze ronde jullie lucky ronde worden!

Friendly, Ik denk dat je wel een eitje gehad hebt! Je moest er alleen wel erg lang op wachten! Hij gaat mooi gestaag omhoog!

Mss, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt :( Gelukkig heb je geen koorts met 36.9 maar wel een mooie stijging! ;)

Aquilegia, ik hoop niet dat de ongi zich doorzet! Ik ga nog ff flink blazen hoor!

4. hoi meiden! allemaal bedankt voor de knuffels :D
    tis nog niet doorgezet, alleen nog oud bloed...normaal is dat even en zet t meteen door, maar vandaag dus ff niet, zucht...

liefs marieke

5. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    helaas, ik geloof er niet meer in, mijn temp. is gedaald :( .
    misschien is er wel een bevruchting geweest, omdat mijn kaartje anders was dan anders, maar geen innesteling.
    ik weet nog niet of ik weer ga temperaturen, nog 1 cyclus en dan maar weer naar de gyn. voor IUI :( .
    is de zwangerschap van iris toch een lucky shot geweest, ik wil gewoon niet meer 2 ,5 jaar wachten, dan hoeft het voor mij niet meer.

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen,

Aly: balen meid, maar kop op, hij kan morgen net zo goed weer omhoog zijn!
    Marieke1610: zolang het niet doorzet heb je nog alle kans meid! We zullen zien wat vandaag bengt!
    Wieffie: Goed klussen dus de komende dagen!

Ik begin nu idd te denken dat ik toch echt een ei gehad heb! Mn tepels zijn sinds gisteren echt helemaal over. Temp is nog steeds hoog, terug naar het niveau van eergisteren.

Hier is mijn kaartje:

Heb er by the way nog wel een vraag over: De coverline zit zoals jullie zien op ongeveer 37,7. De coverline die echter aangegeven staat (in getallen) staat op 36.76! De vorige keren dat ik een "kruis" had waren de coverline op het plaatje en die in getallen toch echt gelijk. Hoe kan dit?

Liefs Friendly

7. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ wieffie, goed blijven klussen meid, je ei zit eraan te komen :D

@ Aly.jee meid. Heb je een erge daling? knuffels van mij.

Ook mijn temp is naar beneden, en ik voel mij nog steeds niet fit. Hier mijn kaartje van vandaag.

Deze temp is normaal voor deze fase van mn cycles....Het zit er dus weer niet in deze maand :( Mijn mannetje heeft gister kenbaar gemaakt dat hij binnenkort wil stoppen, hij zit de medischemolen niet zitten. :cry: :cry: :cry:

8. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ friendly, mijn coverline is ook anders als normaal. Deze ligt bij mij altijd op 36.56 en nu hoger.

De lijn die je ziet wordt gezet om te zien of je een stijging hebt gehad, dus puur alleen om het verschil te zien. Hij heeft helemaal geen betekenis.

Hoop dat je hier iets mee kan ;)

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hoi Marieke en Aly,

@ Marieke, erg balen want nu weet je nog niet echt iets.
    @ Aly, is je temp erg flink gezakt of maar een beetje? Ik bedoel je temp kan toch wel eens een dagje zakken en daarna weer omhoog schieten.

Succes meiden!

xxxx Joyce

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Mss, wat vervelend voor je meid dat je mannetje de medische molen niet ziet zitten. Het lijkt mijzelf ook helemaal drie keer niks, maat mocht het onze enige optie zijn dan zullen we er zeker voor gaan. Weet je zeker dat hij er echt uit is, of is het een fase, dat hij het op dit moment door de tegenslagen even niet meer ziet zitten?

Snap trouwens dat de coverline niets te betekenen heeft, maar snap niet dat het in woord en beeld verschillend is, volgens mij zou het hetzelfde moeten zijn.

Liefs Friendly

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hallo ik plaats mijn kaartje ook nog maar eens even. En wat vinden jullie ervan tot nu toe?
    xxx Joyce

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    @ MMS wat erg als je man het niet meer ziet zitten. Maar laten we hopen dat het deze maand dan toch goed komt. Misschien krabbelt je lijn wel weer omhoog.

xxx Joyce

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Joyce, vind je kaartje vrij stabiel, in elk geval goed geklust rond de eisprong! Nu maar hopen dat ie de komende dagen nog een beetje hoger wordt.

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dus als ik het goed begrijp zou mijn temp dus toch nog moeten stijgen?

xxx joyce

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nee het moet niet, maar het zou wel mooi zijn. Niet bij iedereen stijgt de tmp even veel, dus dit kan voor jou ook genoeg zijn. Heb je een eerder kaartje?

16. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Hij was voelde zich al een tijdje niet goed. Daarna is hij ook nog ziek geweest, waaarschijnlijk een zware blaasonsteking en een licht vergrote prostaat. Nu had de uroloog gezegd dat zijn zaad nu 2 maanden nodig heeft om te herstellen en dat hij het beter een beetje kan laten rusten. Hij heeft het er gewoon moeilijk mee, en wil het een beetje te graag. Misschien is het wel goed om het een beetje rustiger aan te doen. Ik had echt verwacht dat het nu onze tijd zou zijn, aangezien ik de vorige zwangerschap ook zwanger was geraakt in de vakantie. Toen was het de eerste ronde raak. Nu laat het langer op zich wachten en dat maakt hem onzeker, alleen vergeet hij dat hij 2 weken van de maand op zee zit en we dan dus minder kans hebben. Pff, ik weet het even niet meer. Maar ben er wel over uit dat ik niet wil dat hij hier onder lijd. Sorry voor mijn lange verhaal :cry:

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Mss, snap het heel goed hoor. Je moet er goed over kunnen praten, dan lucht het misschien op. Je hebt idd veel minder kans als hij twee week van huis is, je kunt de helft van de tijd niet klussen. Dat is niet erg, als het maar de eerste en de laatste week zijn, maar ja, dat heb je natuurlijk niet voor het kiezen. Misschien is het idd beter om je mannetje even tot rust te laten komen en het 'gewoon even naast je neer te leggen' (goh, wat klinkt dat makkelijk!). Op die manrier kan hij zich misschien wat beter opladen.

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    @ Friendly dit is de eerste maand dat ik temp.

@MSS is niet erg je lang verhaal. Ik vind het erg moeilijk voor jullie beide en misschien als je man het rustig aandoet, wordt de stress wel minder en lukt het jullie over een paar maanden wel omdat je er dan minder mee bezig bent.
    Ik bedoel bij ons was het in december raak in 1 keer uiteindelijk curretage gehad in maart. Was de eerste keer dat we probeerde zwanger te raken en nu omdat het mis is gegaan wil ik nog eens zo erg opnieuw zwanger raken en mijn man ook, maar dat lukt ook niet en dat is volgens mij omdat wij er ook teveel mee bezig zijn. Dus misschien dat de rust bij jullie wel wat goeds brengt. Laten we het hopen.
    Sorry voor dit hele lange bericht. MSS sterkte meid.

19. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Gelukkig lijkt mijn eisprong te zijn verplaatst naar 15 dagen! vond 8 dagen ook wel ERRUG vroeg!
    hihi misschien ben ik dan toch nog een beetje normaal. ;)

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Joyce, heel begrijpelijk dat je graag opnieuw zwanger wilt worden. Is je cyclus wel regelmatig geweest ne je curretage? Het is gewoon allemaal even uittesten als je voor het eerst tempt. Bij veel meiden zijn de tempkaartjes vrij vergelijkbaar, maar bij lang niet iedereen. Het kan dus best zijn dat je een volgende keer na je ei wel een hele hoge temp hebt, maar niet zwanger bent. Toch zijn er ook hele onduidelijke kaartjes, waar je op het oog geen zwangerschap uit kunt halen, maar die meiden zijn toch echt zwanger. Kortom, je kunt er niet zo veel over zeggen.

Liefs Friendly

Deel Deze Pagina