Oja, vanmorgen getempt maar was best hoog. Had het ook erg warm en zal wel door de drank gekomen zijn. Ook onrustiger geslapen doordat je niet in je normale slaapritme zit. Ik twijfel nu heel erg of ik deze temp zal invullen, ben later gaan slapen maar heb ook niet de normale hoeveelheid slaap gehad. Denk dat ik maar een dagje oversla met invullen op FF. Gister was temp 36.8 en vanmorgen 37.0 en dat heb ik meestal na mijn ei. Wat vinden jullie?
@Jessica..je kaartje ziet er wel goed uit :d Heb mijn temperatuurkaartje (zwanger) in mijn album gezet.
Een gelukkig nieuwjaar allemaal en dat 2008 een super super vruchtbaar jaar wordt voor iedereen Morgen ga ik weer met de clomid beginnen en tempen Heb matcare gister besteld en dan gaan we ertegen aan @SheDevil Meid van harte proficiat met jullie zwangerschap en hoop dat je over 9 maand je kindje in je arm mag onvangen voor jullie kan 2008 niet meer stuk \/ \/ \/ Liefs Tijgertje23
Heyy meiden! Wou jullie even een goed, gelukkig en bevruchtbaar 2008 wensen.. En de zwangere natuurlijk ook.. Dikke knuffel! xx En de nieuwe zwangere natuurlijk hartelijk gefeliciteerd!
Ik zou 'm invullen en op discard zetten; hij oefent dan geen invloed uit. Dan kun je hem later altijd nog weer opnemen.
Aquilegia je kaartje ziet er echt goed uit zeg, ga voor je duimen. Ben hier kotsmisselijk, eigenlijk heb ik het al een paar dagen, die dagen zijn niet goed voor m'n maag. Moest normaal werken maar heb ziek gebeld, ben echt tegen braken aan. Kaartje volgt zodadelijk
He meiden, De beste wensen voor het nieuwe jaar en mag het maar een mooi en vruchtbaar jaar worden. Mijn kaartje heeft geen zin vandaag. Mijn temp is weer hetzelfde als gister en de 5 dagen daarvoor. 36.7
Hi allemaal, iedereen de beste wensen! veel +-jes dit jaar! Ik kom hier ook weer terug. heb met feestdagen weer miskraam gehad. echt mega k! Aquilegia en Zico: spannend hoor! ga jullie volgen! groetjes, charlie
Charlie, wat naar meis, vooral zo deze dagen. Heel veel sterkte. Aquilegia, mooi toch weer gestegen, je lichaam houdt er lekker de spanning er in. Ben benieuwd, morgen dus een test. Zal morgenochtend meteen even checken. Ik duim voor je.
Lieve meiden ... Ben al een tijdje niet meer actief hier, maar wilde jullie toch even een vruchtbaar 2008 wensen. Hoop dat jullie dromen mogen uitkomen het komende jaar! Geef de moed niet op ... want zelfs in de maand waarin je het niet verwacht kan een wonder onstaan. [zie mijn kaartje in het album] Hier wat hcg-tjes *************************************************************************************
@ IEDEREEN. willen jullie aub even kijken? mijn kaartje staat in mij album. zou mijn ongi eraan komen? of zegt dit niets. voor mijn cyclus check mijn banner! liefs esther
Je temp is aan het dalen dus het ZOU kunnen. @Aquilegia: spannend meis m'n duimen draaien over uren voor je!
Dankjewel Tijgertje! Ik heb er een goed gevoel bij dus ik denk (hoop) dat het nu wel goed mag gaan! over 3 weken mogen we voor de 1e echo dus spannendddd dat word weer aftellen Jij ook heel veel succes deze ronde en ik hoop dat het ook voor jullie raak mag zijn en dat de clomid zijn werk doet
Hoi shedevil Ja we hopen dat jan ons maand wordt Ondanks dat het eerst crisis was tussen ons in dec We zijn een tijdje uit mekaar geweest maar we kwamen er tch achter dat we nog veel van mekaar hielden En nou willen we er echt voor gaan We kunnen soms niet met mekaar maar ook helemaal niet zonder hi hi Maar we gaan er nu voor en we hebben de volste vertrouwen erin dat onze relatie alleen maar beter van wordt Liefs Tijgertje23