Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0

HELP! Wat is er met mijn temp. aan de hand? Ik heb nu een paar cycli mijn eisprong op dag 13 gehad, vorige keer kwam hij op dag 14 volgens mijn temp. en nu? :(

In de nacht van dag 12 op dag 13 werd ik om half 5 wakker met ontzettende pijn bij mijn schaamstreek, ik denk dat het mijn eisprong is geweest. De steken hielden even aan en waren daarna vertrokken.

Denken jullie dat ik mijn eisprong al gehad heb?

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Esther, je zit pas op dag 10 DPO dus hij kan nog stijgen hoor!

Talulah, het zou kunnen dat het een voorbode was die pijn en dat je je eisprong vandaag hebt gezien deze dip.
    Hij kan nog niet gesprongen zijn voor die tijd anders zou je temp omhoog moeten gaan.

Mijn kaartje vandaag!

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw

Weet niet of ik het juist heb gedaan
    Maar had om 6 uur al getempt normaal dus om 8 uur maar moest nodig plassen enz
    om 8 uur nog een keer gedaan maar was toen veel hoger 36,9
    dus heb die van 6 uur maar aanghouden

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Charlie01, heel veel sterkte... wat een rot-kerst voor jou :(.

Ik heb afgelopen week niet getempt, maar ben zaterdag weer braaf begonnen.... een hele mooie rits van 36.5, wel saai ;)

5. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    @ mieke8.

bedankt voor je antwoord.
    hij was vandaag weer 36,9.
    het is pas mijn 2e temp cyclus dus moet er nog heel wat over leren.

liefs esther

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marjolein, anders neem je het gemiddelde.
    Als ik van te voren wakker wordt... bijv. 3 uur voordat ik opsta dan temp ik niet hoor.
    Het is zo'n kleine activiteit en daarna ga je weer in je bedje terug...
    tenminste zo doe ik het.

Esther, graag gedaan ;)

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Nou dames, de hoop is nu wel vervlogen. Mijn temp is gedaald op 15 dpo, dus de duivels zullen vandaag wel komen :cry:
    Gisteren trouwens negatief getest. We waren gisteren precies 13 jaar samen, dus we konden het testen (met matcare) toch niet laten... We twijfelden nog even of we wat zagen, maar het was zo vaag, niet eens een vaag lijntje. We hoopten nog: een late innesteling, misschien vals-negatief. Maar met deze temperatuur, nee dat gaat niet goed.

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    jammer aquilegia en charlie wat een ronieuws. Ik hoop dat we nu allen over een tijdje zwanger zijn en mooie gezonde beebjes mogen krijgen. Komaar op 2008!

xxx joyce

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Charlie: meid, wat ontzettend rot voor je! Ik leef met je mee... :cry:

@Diddl: gefeliciteerd!

@Zico: beterschap!

@Esther: kan nog alle kanten op. Ik daal meestal de dag van mijn menstruatie of de dag ervoor. Je temp is nog hoog, als is-ie wel gedaald.

@Talulah: veemd, wel positieve ovulatietesten, maar je temp gaat alleen maar op en neer. Nog even doortempen, misschien gaat-ie morgen weer duidelijk omhoog.

@Danjo: als je alleen geplast hebt en daarna weer bent gaan slapen, zou ik die van 8 uur aanhouden. Ik zou alleen om 6 uur tempen als je vermoedt dat je daarna niet meer in slaap kan komen. Als je wel weer geslapen hebt, neem je de temp van je normale tijd.

10. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Mijn kaartje is heel eentonig. Heb een rot nacht achter de rug, met niet kunnen slapen en veel wakker worden en draaien. Ik heb mijn kaartje op discard gezet. Hoop dat deze nacht niet zoveel invloed heeft gehad op mijn temp.

11. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Helaas, voor mij weer niks deze maand... op naar februari.
    We klussen naar mijn idee steeds op de perfecte dagen, dan zou het toch een keer raak moeten zijn? :$

Mooi kaartje, Jessica. Ik hoop dat je temp. hoog blijft!

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Botervliegje: balen. Wij klussen ook steeds op de goede dagen, maar zelfs als je op de goede dagen klust, heb je nog maar 15-20 % kans die maand, afhankelijk van je leeftijd! Gewoon doorgaan dus!
    Maar ik begrijp wat je bedoelt: je doet alles goed en dan wil je ook het resultaat, dat heb ik ook!

13. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Thanks Aquilegia! Waar heb je die info gevonden als ik vragen mag? Ben benieuwd...

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi Botervliegje: ik vond deze info in een boek van Mariël Croon ("Zwanger worden"), maar het wordt hier ook aangestipt:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646

Croon geeft er een grafiek bij: voor je 30ste is het zo'n 20%, dan loopt het langzaam af. Ik ben 33, bij mij is het zo'n 17%. Als je 38-40 bent, is het nog maar 5% kans per maand! Jij bent gelukkig 26, goed nieuws!

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kaartje van vandaag, heb binnenkort de :evil: :evil: toch op bezoek denk, eindelijk. och als ik van m'n tempkaart mag uitgaan.

Denk dat ik dag 28 og 29 eisprong heb gehad

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jammer, Zico! Maar dan op naar de IUI, hopelijk werkt dat snel positief uit.

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    durf wel zeggen dat de grootste hoop om terug zwanger worden toch bij ons al gaan varen is,precies een automatisme aan het worden om negatief te testen. De gedrevenheid is weg, we zien wel.
    Zou een mooi geschenkje zijn uit de hemel om nog eens een keertje zwanger te mogen zijn.
    Ik had het vroeger toen we begonnen niet verwacht dat het zolang zou duren, helemaal niet. Onze kinderen was vroeger nog maar aankijken en was zwanger. Nu moeten we er moeite voor doen zeg ;)
    Zal al blij zijn moest ik nu eens eindelijk :evil: :evil: worden

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heel jammer, Zico, maar misschien is het toch goed dat er wat berusting bijkomt. Dat geeft rust voor jullie en ruimte voor andere leuke dingen, zoals genieten van de kinderen die je al hebt. Maar accepteren is altijd veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wens je in ieder geval alle goeds in dit nieuwe jaar.

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jij ook de beste wensen meid, mogen we aub toch in 2008 zwanger zijn he ;)

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aquilegia, jammer zeg, had echt nog goede hoop :|

Had vanmorgen al mijn kaartje geplaatst, maar vind het zo raar.
    Vanmiddag dus weer een ovutest gedaan en daar is bijna niks tot niks op te zien.
    Zit nu pas op CD 9 het kan toch niet zo zijn dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad.
    Temp was wel erg laag.
    Heb nooit eerder dan CD 14 mijn ei gehad en dit is ook nog maar pas 2x voorgekomen. Altijd later.
    Wat denken jullie? Kaartje(s) staan in mijn album.
    Snap er niets van en anders baal ik weer enorm, kan weer verkeken of zou het nog komen?
    Vorige maand had ik ook wel een dipje in het begin....
    Wat denken jullie?

Deel Deze Pagina