Vandaag was mijn temp laag vergeleken de eerdere dagen in mijn cyclus.. Hoop niet dat ik nu mijn eisprong heb.. Al zou het niet veel uit maken.. Ik heb dan super goed geklust.. Maarja ik heb nu geen last van mijn tepels? En ik verloor net wel slijm waar ik draadjes van kon maken.. Normaal heb ik na het klussen nog wel last van vocht wat er uit loopt, maar meestal is het dan waterig, en niet dik en waar ik draadjes van kan maken..
@Mieke: gewoon nog even doortesten en -klussen, hoor. Ik denk niet dat je je eisprong al gehad hebt. Ik had vroeger ook wel dat je eerst een licht streepje hebt en dan weer helemaal geen streepje. De eisprong komt dan toch pas bij de echte dikke streep. Mijn menstruatie / spotting is doorgekomen!
Oh gelukkig ik begon alweer boos op mijn lichaam te worden dat je toch ook nooit weet waar je aan toe bent Het is bij jou dus echt een feit geworden vandaag, toch wel weer een teleurstelling. KNUF!
Hee dames, @ Aquilegia balen meis @ Mieke ik had ook een dip op dag 9 deze maand. Blijft raar, dat wel. Hier mijn kaartje. Gisteren had ik rare steken aan de linkerkant. Heb nooit bewust mijn ei gevoeld maar wie weet was dit hem wel Had veel eiwit slijm. Net een ovutest gedaan en zo donker had ik hem nog nooit. Ook niet toen ik zwanger was. Hij staat in mijn album. Let niet op de rafelige randen, ik heb geprobeerd en eentje doormidden te knippen Had ik hier ooit gelezen dat dat kon. Verkeerde zuinigheid, want het lukte niet Kaartje:
charlie; jeetje meid, wat een rotnieuws, en dat met de feestdagen. Veel sterkte. aquilegia; het zag er zo mooi uit, jammer zeg. balen is hè dat je zoveel hoop hebt en dat dat toch weer afgenomen wordt. hopelijk een nieuw jaar en nieuwe hoop Zico; 1e IUI raak hè zico!, dan doe ik met je mee! mieke; wel even doorklussen hoor, anders mis je hem direct, die ovu testen zijn ook niet altijd betrouwbaar, ik zou ook een beetje van je eigen lichaam uitgaan, die weet he ttenslotte het beste toch? Ik heb nog geen ongi gezien, en die gaat ook niet meer komen vandaag. Ik voel helemaal niets van een ongi opzetten. Ik twijfelde aan mijn NOD, maar denk nu dus dat ie vrijdag is. Dan moet ik morgen toch al wat gaan merken Vandaag een afspraak gemaakt voor mijn man voor een proefbewerking van zijn zaad. Volgende week donderdag, en dinsdag erop de uitslag. Ik hoop dat we dan nog op tijd zijn om gelijk deze cylcus nog aan de IUI te beginnen. Zico, weet jij dat mss, of ze dan de volgende maand pas voor het echie gaan, of dezelfde cyclus nog? Of iemand anders? Ik wacht trouwens eerst mijn ongi af, het zou nog mooier zijn als het helemaalniet nodig is
Ligt eraan wies Eerst zou mannetje zn zaad worden negekeken als dit nog niet eerder gedaan is dan kan het zijn aankomende cyclus maar kan ook een cyclus daarop zijn wat ik weet hier ligt het er dus ook aan wanneer je ei is in het weekend behandelen ze hier maar 3 mensen meende ik
Sorry meiden heb geen tijd om bij te lezen. Maar wilde even kwijt, dat de dokter vandaag belde voor uitslag van uitstrijkje. Moest zo snel mogelijk komen, ga morgen om 10.00 uur. Uitslag is niet goed
Joh meid, wat balen voor je. Ik denk aan je morgen om 10 uur. Sterkte de komende nacht, ik hoop dat je nog kan slapen....
Jeetje Mupkuh, wat kl*te. Heel veel succes! Mijn kaartje: http://img90.imageshack.us/img90/9125/d ... nx8.th.jpg Wachten maar weer...
mijn temp was gisteren en vandaag weer 36.5, mijn normale temp na mijn ei. voel nog geen ongi komen, dus vraag me af of ie morgen dan wel komt. zou mooi zijn, áls ie persé moet komen, liever niet natuurlijk, dat ie begin volgende week nog komt, dan komt het beter uit met de gyn, en kunnen we volgende cyclus nog iui doen. maar hij mag nog steeds wegblijven natuurlijk,haha. voel wel mijn onderrug,dus dat kan twee kanten op. mupkuh, succes zometeen bij de dokter!
Dank je wel, meiden! Ben ontzettend geschrokken van de uitslag. Heb een matige dysplasie en PAP 3a. Het kan nog alle kanten uit, maar is niet leuk natuurlijk om te horen. Helemaal niet omdat BM-kanker in de familie zit. 10 januari om half 2 heb ik een afspraak bij gynacologie.