Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik ga dat doen maar denk dat deze cyclus wel weer iets van 36 dagen word of iets langer

ik vind het ook erg knap van mezelf en hoop dat er nog meer af gaat :)

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He bengeltje, erg goed van je. Je weet toch wel dat afvallen je cyclus kan beinvloeden he, hou daar rekening mee dan wordt je tenminste niet teleurgesteld. Veel succes en vind het top van je

xxx joyce

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mijn cylcus zou korter moeten worden volgens de gynaecoloog
    en niet langer

enm ik val op een goede manier af het is niet zo dat ik er echt veel voor doe ja meer bewegen enzo

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry dat ik vandaag verder niet gereageerd heb maar hier toch nog ff mijn kaartje van vandaag...

Ik heb vandaag weer een ovutest gedaan en de lijn was deze keer weer veel dunner dus voorlopig ga ik er maar ff van uit dat ie gisteren positief was en dat ik vandaag mijn ei misschien wel gehad heb... Waarschijnlijk zal mijn temp morgen wel meer duidelijkheid brengen!

Meiden die ongi zijn geworden, een dikke knuffel voor jullie! Alle anderen ik reageer morgen weer uitgebreid maar blijf voor jullie duimen hoor!

5. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goedemorgen,

bengeltje, gefeliciteerd met je 2,8 kilo en succes met het verdere afvallen.

karina, balen op naar de volgende ronde.

alle meiden die op hun eitje wachten, succes met het klussen.

meiden op de wachtbank, succes met het wachten.

bedankt meiden voor de opbeurende woorden, maar mijn ongi is vannacht doorgebroken. mijn mannetje baalde wel zo, hij had nog hoop. ik had gister mijn baaldag, want na die daling van gister wist ik genoeg.
    mijn kaartje nog even, ik zet mijn banner gewoon weer op 28 dagen.

6. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    @ Aly jee jammer meid, ik leef met je mee. Vorige maand had ik net zo'n vreemde cycles.

@ wieffie, succes met klussen ;)

Hier weer even mijn kaartje van vanmorgen...temp valt nog niks van te zeggen.

Maar heb wel het gevoel dat het deze maand weer niet raak is.

7. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    mss, je hebt wel een mooi kaartje, een duidelijk kruis deze keer.
    en een tweede tempstijging....

wieffie, hopelijk is je ei idd geweest zodat je cyclus niet weer langer zal worden deze keer. Wel goed geklust zie ik ;)

Bengeltje, knap van je! En die paar kilo er al af zal wel motiveren om door te gaan!

Nog even wat HCG voor jullie meiden

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    meiden vanaf morgen ga ik weer tempen. we mogen 2 weken lang niet klussen vanwege de curretage maar daarna willen we er weer tegen aan gaan

9. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Daantje, nogmaals sterkte meid.!

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi meiden,

Aly: balen zeg, maar goed je had het zelf al aan zien komen, dan komt de klap hoe hard als ie is toch wat minder hard aan.

Mss: ondanks je negatieve voorgevoel toch een erg mooi kaartje!

Wieffie: je hebt goed geklust rond je ei: succes met afwachten!

Bengeltje: afvallen helpt vaak wel, een vriendin van mij woog 110kilo met als gevolg geen cyclus, ze is nu bijna 15 kwijt en heeft een cyclus om jaloers op te zijn! (alleen klussen ze nog niet voor het echie).

Daantje: sterkte met afwachten (en je lichaam zich laten uitrusten) en dan er volop weer tegen aan. Viel je curretage een beetje mee (nou ja, voor in hoeverre dat het mee kan vallen natuurlijk).

Mijn kaartje: ben weer een tiende gestegen. Vind het wel mooi zo. Heb er alleen net als mss weinig vertrouwen in. Maar goed, zoals ik al eerder zei: ik ben al blij met een ongi! Al is de tegenstander natuurlijk veel leuker.

Liefs Friendly

11. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @friendly het viel wel mee. ben alleen emotioneel gebroken. verder valt het wel mee

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Heel begrijpelijk Daantje, het is iets wat je de rest van je leven bij je zult dragen. Ondanks dat het er nooit zal zijn blijft het toch jullie kindje. Mijn schoonouders hebben ook een miskraam gehad (wel iets later, bij ik geloof 18 week) en die spreken altijd over hun drie jongens, terwijl de jongens zoiets hebben van, maar we zijn maar met ons tweeen. Voor hun hoort de derde, ondanks dat hij er nooit is geweest, ze heeft hem ook nooit gevoeld, er gewoon bij.
    Ik wens je heel veel sterkte bij het verwerken en praat er veel over als je daar behoefte aan hebt.

Liefs Friendly

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Wies: succes met klussen!

@Lotte: blijft vreemd, maar even in de gaten houden. Je bent ook niet verkouden ofzo? Soms heb je dan net een paar tiendengraden verhoging.

@Bengeltje: goed gedaan, zeg!

@Wieffie: hopelijk is je ei geweest...

@Aly: wat ontzettend jammer, en je had zo'n goede hoop. Dan baal je nog eens extra, weet ik uit ervaring....

@Mss: wel 'n mooi kaartje tot nu toe, kan nog alle kanten op...

@Daantje: nog veel sterkte, zo'n currettage is inderdaad niet niks denk ik. Vooral emotioneel.

@Friendly: wat een lange cyclus toch.... sterkte ermee, ik moet er niet aan denken, eerlijk gezegd.

Nou hier geen nieuws. Ik heb wel een afspraak gemaakt voor een preconceptioneel advies bij het WKZ. Ik wil zo langzamerhand wel eens weten hoe onze kansen per maand liggen en wat je verder kunt doen/moet laten. Je leest wel veel op internet en in boeken, maar vaak roept dat weer vragen op. De 1 zegt dit en de ander dat. Helaas kan ik pas over 3 weken terecht. Ik voel me nu best goed, maar ik zie al weer op tegen die 14 dagen wachttijd na de eisprong. Dat vind ik altijd zo'n rottijd.

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

mijn temp is weer gezakt dus ben eens benieuwd of ik snel ongi word heb zo'n gevoel dat ik vandaag ongi word maar ja dat heb ik al 3 weken dus blijf gewoon wachten.

Liefs een hopeloze Dimmel :(

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Aguilegia, kun je nagaan dat ie nog langer loopt, alleen ben pas op die dag begonnen met tempen.... Je kunt pas over drie weken terecht, maar dat geeft je wel alle tijd om alle vragen die je hebt mooi op een rijtje te zetten en je er goed op voor te bereiden. Alhoewel ik natuurlijk snap dat je het liefst vandaag nog zou gaan!

16. mimitje

mimitje Lid

10 jan 2007
    44
    0
    6
    @Daantje: heel veel sterkte met het verwerken...
    @Aly: gats balen zeg, en je had nog zulke goede hoop vorige week......

Aan alle andere meiden: succes met alles!

Hier is mijn kaartje voor vandaag:

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier was er toch nog geen ei hoor... mijn temp is weer gezakt dus we blijven nog ff doorklussen ;)

Hier mijn kaartje;

Aly, wat balen meid, dat je weer ongi bent geworden :( Wees maar een beetje lief voor jezelf vandaag want het blijft toch iedere keer weer k*t als de ongi doorbreekt :(

Bengeltje, wauw goed hoor bijna 3 kilo kwijt zonder dieet!

Mss, je kaartje ziet er goed uit. Vervelend dat dat wachten altijd zo lang duurt... Ik ga voor je duimen dat je gevoel niet klopt en dat je toch zwanger bent!

Wens3, hoe gaat het meid? Voel je je goed? Leuk dat je nog meeleest!

Daantje86, je bent hier natuurlijk meer dan welkom! Ik kan eigenlijk zo weinig zeggen... Ik geef je gewoon een dikke knuffel meid!

Friendly, ik kan me voorstellen hoe frustrerend het moet zijn zo'n lange cyclus en maar geen duidelijkheid.... Hopelijk klopt je ei en krijg je met een weekje meer duidelijkheid!

Aquilegia, ik hoop dat je wat verder komt na die afspraak... al duurt dat dan nog wel 3 weken! Meid, ik hoop echt dat jullie snel weer zwanger mogen worden!

Dimmel, jeetje, dat ff je kruis laat staan verbaasd me eigenlijk wel een beetje... Meid ik hoop dat je ook eindelijk eens duidelijkheid krijgt :(

Mimitje, mooi kaartje hoor! Nog een weekje dan weet jij ook meer!

18. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    dank je wel wieffie we gaan er weer voor. vanaf morgen vroeg weer tempen.

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    thnx aly

wens3: ja die paar kilo dat werkt echt motiverend nu denk je van oh zie je het lukt toch wel en dan ga je opdezelfde manier door zoals je nu bezig bent :)

daantje86: sterkte ik hoop echt dat je de volgende ronde weer zwanger mag zijn

friendly: het afvallen helpt ook wel zij mmjijn gynae ook en ik was er toen al mee bezig maar het ging zo slecht en nu gaat het echt wel beter ja als je zoveel afvalt meot het zeker effect hebben op je lichaam zodat hij weer normaal word.
    Ik hoop vor jou ook echt dat je snel weer aan een nieuwe ronde mag beginnen of zwanger zult zijn.

anquilegia": thnx ben de zelf ook erg blij mee.
    ik hoop dat je snel te weten komt hoeveel kans je per maand om zwanger te raken voor je ehet weet zijn de 3 weken om en mag je er heen.

wieffie: ja ik krijg alleen een advies van de dieetiste en dat is het eingelijk de rest moet ik echt zelf doen :)

zo te zien ga jij deze ronde weer een lange cyclus krijgen echt balen voor je zeg.

als ik morgen mijn temp invul van 36.5 dan krijg ik mijn stippellijn zag ik net hieronder volgt mijn kaartje.

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    @ Daantje, sterkte ik weet hoe het voelt. Geef jezelf de tijd die je denkt nodig te hebben, ook als je werkt zet dat even aan de kant als je dat prettig vind de meeste arboartsen en bazen hebben daar begrip voor.
    @mss en mimitje mooie kaartjes hebben jullie. mss optimistisch blijbven he, we zijn hier allemaal maar met 1 doel en bij jou zit het erin als je je kaartje tot nu toe bekijkt.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina