Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    :( erg raar deze temp. als ik mijn ei maar niet gehad heb :confused:
    Ik zei tegen mijn man dat er 1 deze dagen nog geklust moet worden, hint hint, meneer draait zich om en valt in slaap. Ik was zo teleurgesteld dat ik de zin niet had om hem over te halen te klussen. Bah, zo'n tegenvaller. Maar goed, heb mijn zinnen op vanavond gezet, en hopen dat mijn temp morgen weer laag is. Anders zondag voo rhet laatst geklust, weinig kans dus. Ik moet er vandoor, kom straks even neuzen.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wies, ik zie dat je een open bolletje hebt. Had je lang uitgeslapen? Vaak is je temp dan hoger, terwijl je ei nog niet geweest is.

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh ja, dat was ik vergeten te zeggen. Ik had niet echt goed geslapen en ik heb gisterenavond wat pilsjes op. Maar ik vind het zoveel gestegen. Het kan dan wel eens 0,1 of 0,2 schelen, maar niet 0,3.
    Ik hoop vanavond nog te klussen en morgen een lage temp te hebben.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Succes dan, je weet nu nog niet zeker of je je ei gehad hebt, dus zet 'm op!

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Mag ik wat vragen ik lees wel vaker dat iemand alcohol heeft gedronken mag dat? Ik bedoel verstandig lijkt me het niet of mag dat gewoon als je probeert om zwanger te raken? Wies is niet om je te beledigen of te kwetsen, ik vraag dat gewoon uit nieuwsgierigheid.

xxx Joyce

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ikzelf doe het niet omdat mischien dat toch een beetje kan beinvloeden volgens mijn gynae

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hai dames,

ik ben nieuw betreft tempen en snap er niet zo veel van...
    dit is mijn temp kaartje tot nu toe.
    1 dag heb ik niet getempt, want toen werd ik heel vroeg wakker door een overstuur klein manneke.
    mijn cycles was de vorige maand 43 dagen..
    daarom toch maar tempen.
    had ik nog een vraag...
    als je menstrueert, moet je dan ook blijven tempen?
    hoop dat jullie me een beetje weg wijs kunnen maken hier in, aangezien ik het een tijd vol moet houden vd ha...

groetjes janneke

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als je menstrueert moet je gewoon door tempen dan begint hij vanzelf met een nieuwe cyclus het is dus verstandig het ook dan te doen

volgenss FF heb je waarschijnlijk je eisprong op dag 11 gehad maar dit kan altijd nog verandere omdat het in een stippellijn staat en geen vaste lijn .
    ook als je vroeg opsta zou ik gewoon voordat je opsta toch even temperaturen.
    ik wens je veel sucses

9. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hallo meiden, met mijn temp gaat het niet goed zo te zien. Wat vinden jullie ervan?
    xxx joyce

11. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goede morgen,

daantje, rustig aan hoor meid.

jent, af en toe een borreltje moet kunnen hoor, je moet ook nog kunnen genieten als je eenmaal zwanger bent dan kun je geen borreltje meer nemen ;) . anders word het zwanger worden zo'n gestres, misschien duurt het nog heel lang voordat we zwanger zijn.

wies, ik hoop dat je je ei nog niet hebt gehad anders word de kans dat je zwanger word deze maand wel heel klein. wij klussen meestal vroeg in de avond, want als we op bed gaan hebben we niet zoveel zin meer :)

mimitje, mooi kaartje tot nu toe.

dimmel, jammer dat je temp nog steeds zo laag is :(

mss, mooi kaartje heb je hoor, nog niet de moed opgeven ;)

bedankt dames voor jullie lieve woorden. als ik voor mijn nod 27 dagen aanhoud, dan is mijn nod op 21 aug. dat is de dag dat ik uitgerekent was, misschien mag ik dan wel positief testen ?
    vandaag niet getempt, want de pup blafte kwart voor 5 en ben er toen uit geweest, dus had het niet zoveel zin om half 6 te temp. ik heb ontzettend gezweten vanacht, bah.

12. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Plaats zo mijn kaartje, moet eerst ff naar het werk rijden. Temp vanmorgen weer 36.9. En mn thermometer is niet stuk.....gaat de goeie kant op :D

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @mamajanneke, ik temp tijdens mijn mentruatie onder mijn oksel.

Heb in mijn cyclus gewoon anaal getempt en daarna onder mijn oksel om het verschil te zien.

Nu weet ik wat ik er kwa temp bij moet tellen.
    Als ik ongi ben vind ik het vies om anaal te tempen.

14. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0

Hier mijn kaartje ;)

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!
    Zie je wel Mss dat het allemaal nog best goed kan komen! ;) Ziet er mooi uit meid!
    Temp hier weer gelijk aan gisteren, mooi dus. :D Ben er de komende dagen niet, ga er ff een paar daagjes tussenuit. Hoop een aantal leuke berichtjes te lezen als ik weer terug ben!

Liefs Friendly

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    even snel mijn kaartje voordat ik moet werken, gelukkig is ie weer gezakt, en nog lekker geklust gisteren, fffppp.
    En ik drink wel eens inderdaad. ik hou er rekening mee na de eisprong, maar zodra ik ongi wordt drink ik af en toe wijn of bier. Ik heb een tijdje rustig aan gedaan, maar na dik 11/2 jaar werd ik dat beu. Wij gaan nog geregeld stappen enzo, dus dan is op zijn tijd een pilsje wel lekker ja. Maar nu dit weekend zorg ik dat het bij 1 of 2 glaasjes blijft.
    Ik kom straks weer even neuzen, eerst even mijn centjes verdienen!

17. mimitje

mimitje Lid

10 jan 2007
    44
    0
    6
    Hoi dames,

Hier weer even mijn kaartje... wat gaan deze dagen langzaam zeg... wou dat ik een week verder was. Heb trouwens wel wat klachtjes: heb twee dagen erg veel last gehad van mijn onderrug, en ik heb steken in mijn onderbuik, vooral als ik snel ga staan.
    Temp blijft lekker hoog!

18. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hoeveel tel je er bij op dan? 0,5?
    ik heb dat dus ook dat ik dat niet zo geslaagd vind, zeker omdat het altijd hevig is bij me.

groetjes janneke

19. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hoi bedankt voor het antwoorden van mijn vraag.
    maar dag 11 is toch te vroeg? en ff geeft aan dag 11 maar je bedoelt dat 5e stipje?
    dat is 5 dagen na mijn menstruatie.
    ik temperatuur nu net 13 dagen.
    of heb ik dat kaartje dan verkeert ingevuld?
    zo zien de temps er
    36,34 36,80 36,74 36,65 36,19 36,50 36,81 36,85 niet 36,53 36,83 36,83

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mss: jou kaartje ziet er goed uit :)

Friendly: veel plezier komende dagen.

wies31: ik hoop dat je snel je ei zult hebben

mamajanneke: zater dag 21ste van jou kaartje denkt FF dat je je vermoedelijke eisprong heb gehad je telt vanaf de eerste dag van je menstruatie dus dat zou dan totaal 11 dagen zijn.

hieronder mijn kaartje voor vandaag.

als mijn ei geweest is op dag 18 (de 24ste donderdag) dan denk ik dat ik te laat sex heb gehad om 23.45 :cry: de dagen ervoor niet ja de 20ste :cry: zolang overleven zaadjes toch niet :cry:

Deel Deze Pagina